دکوری منزل

بهترین سینک ظرفشویی 1402 (راهنمای خرید)

بسیاری از طراحان داخلی بر این باورند که انتخاب سینک ظرفشویی مناسب یکی از مهم ترین تصمیماتی است که هنگام دکوراسیون آشپزخانه خود می گیرید.

امروزه سینک های آشپزخانه در طرح ها، متریال ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند که هم نیاز روزانه شما را برآورده می کند و هم دکوراسیون زیبایی را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند.

که انتخاب را کمی سخت کرد اما نگران نباشید در ادامه این مطلب از تراس مگ بهترین برند سینک ظرفشویی انواع سینک روکار و توکار و گرانیتی را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

انواع سینک ظرفشویی از لحاظ جنس

سینک گرانیتی

بسیاری از افراد به دنبال سینک های گرانیتی ایرانی با کیفیت بالا و سینک های گرانیتی خارجی در بین بهترین برندهای سینک هستند.

سینک های گرانیتی از گرانیت و رزین ساخته می شوند و انواع مختلفی دارند. مشکلات رایج این سینک های ظرفشویی مانند شکستگی و ترک خوردگی در بهترین برندهای سینک گرانیتی ایرانی و خارجی به حداقل می رسد.

سینک استیل

به راحتی می توان گفت که یافتن بهترین برند سینک استیل ایرانی هدف اصلی افرادی است که راهنمای خرید سینک ظرفشویی را مطالعه می کنند. سینک های استیل قیمت مناسب، بادوام و سازگار با هر دکوری دارند.

بهترین سینک ایرانی با بهترین مدل سینک استیل البرز و اخوان استیل می باشد این نوع سینک به راحتی تمیز می شود و در اثر شستشوی مکرر دچار خوردگی نمی شود. سینک استیل براق و بسیار تمیز با ضدعفونی کننده است.

از معایب سینک های استیل می توان به مقاومت کم در برابر خش اشاره کرد. علاوه بر این، این نوع سینک اثر انگشت و لکه هایی به جا می گذارد که باید مرتب تمیز شوند. سینک های استیل ارزان تر از سینک های دیگر هستند.

ادامه مطلب  دکوراسیون ناهارخوری منزل را اینطوری طراحی کن تا خانه زیبا تری داشته باشی!

سینک شیشه ای

این مدل محصول چند سالی است که در بازار کشور رونق گرفته است اما به دلیل مشکلات فراوان حجم فروش کاهش چشمگیری داشته است.

این به دلیل مسائل جدی مانند نشان دادن لکه های آب، خراش ها، شکستگی های احتمالی و غیره است که ظاهر جذاب آن را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتی بهترین سینک شیشه ای را هم نخرید.

سینک سنگی

سینک سنگی یکی از خاص ترین گزینه ها در انتخاب سینک می باشد. بهترین مارک سینک سنگی دوام بیشتری نسبت به سینک گرانیتی دارد.

اگر فردی هستید که دوست دارید از سنگ های طبیعی استفاده کنید، می توانید این جنس را برای سینک ظرفشویی انتخاب کنید. سنگ کوارتز یکی از سنگ هایی است که برای انتخاب سینک مناسب است و جلوه خاصی به آشپزخانه شما می دهد.

از طرفی به نظر می رسد به دلیل استفاده از سنگ های طبیعی در این نوع سینک ها قیمت بالایی دارند. در این مدل ها اگر از سنگ های کوارتز تیره استفاده شود خراش های بیشتری نمایان می شود.

انواع سینک ظرفشویی سنگی

بهترین سینک ظرفشویی 2

سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی دیگر از سنگ های طبیعی است که برای ساخت انواع سینک از آن استفاده می شود. زیبایی خیره کننده این سنگ یکی از مهمترین دلایل استفاده از آن در صنعت ساختمان است.

سنگ صابون

سنگ های طبیعی مانند سنگ صابون به طور گسترده در صنعت ساختمان استفاده می شود. در ساخت سینک از سنگ صابون استفاده می شود که نتیجه آن تولید محصولات بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد و چشمگیر است.

ادامه مطلب  زیباترین آینه های دکوراتیو (معرفی 30+ مدل شیک)

سنگ کورین

نوع دیگری از سینک آشپزخانه که محبوب و پرطرفدار است سینک سنگ کورین است. کورین در واقع یک سنگ مصنوعی است و از ترکیب موادی مانند اکریلیک، پلی استر، رزین اپوکسی و رنگدانه ها تولید می شود.

انواع سینک ظرفشویی از لحاظ اندازه

یکی از ویژگی های انتخاب و خرید سینک اندازه سینک می باشد که در این قسمت شما را با انواع سینک از نظر سایز آشنا می کنیم که یکی از نکات مهم در هنگام خرید سینک می باشد.

سینک ظرفشویی تک لگن

نکته مهم در خرید سینک این است که یک سینک بزرگ لزوما بهترین سینک نیست. سینک های مجزا برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. بهترین سینک های ایرانی و خارجی فضای کمی را اشغال کرده و تمامی نیازهای شما را برطرف می کند.

سینک ظرفشویی تک لگنه فضای کمتری را اشغال می کند اما اگر با سینک کار می کنید و فضای بیشتری دارید سینک دو لگن توصیه می شود.

سینک دو لگن

استفاده از سینک های دو لگن ایرانی و خارجی با بهترین برندهای سینک که دو سینک دارند بسیار آسان است. این سینک ها به شما امکان می دهند دو کار متفاوت را همزمان انجام دهید.

سینک دوتایی به شما امکان می دهد دو کار متفاوت را همزمان انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید ظروف را در یک ماشین ظرفشویی و غذاهایی مانند میوه ها و سبزیجات را در سینک دیگر بشویید. یکی از مزایای سینک دو لگن این است که می توانید ظروف را از یک طرف داخل مواد شوینده قرار دهید و از طرف دیگر آبکشی کنید.

ادامه مطلب  خرید پاف ارزان مدرن جدید | اردیبهشت 1401

بهترین سینک ظرفشویی 5

بهترین بهترین مارک سینک ظرفشویی

برای انتخاب و خرید بهترین سینک های ایرانی و خارجی از بهترین برندها می توانید به این موارد مراجعه کنید:

  • اخوان (Akhavan)
  • ایلیا استیل (Ilia Steel)
  • کلاسیک (Classic)
  • کن (Can)
  • بیمکث (Bimax)
  • فرامکو (FARAMCO)
  • داتیس (Datees)
  • استیل البرز (Steel Alborz)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا