دکوری منزل

ساعت دیواری فانتزی، انتخابی شایسته برای محیط های مدرن

حضور ساعت دیواری در محیط های امروزی تبدیل به یکی از الزامات شده است، چرا که بدون ساعت، نه تنها تایم دقیق از شب و روز را متوجه نخواهیم شد، بلکه در برنامه ریزی هایمان نیز دچار مشکل می گردیم. افزون براین ساعت دیواری یکی از المان های بصری جذاب است که باعث زیباتر نشان دادن دکوراسیون داخلی شده و نقش مهمی در این باره را ایفا می کند. همانطور که میدانید ساعت دیواری دارای تنوع بالایی است و این تنوع باعث پاسخ دهی بهینه به تمام سلایق و نیازها شده است. یکی از این محصولات که مورد پسند عموم افراد واقع شده، ساعت دیواری فانتزی است. این سبک ساعت را می توان یکی از خاص ترین انواع ساعت دیواری محسوب نمود. محصولی که کاملا برای محیط های مدرن، شایسته است.

ساعت دیواری فانتزی دارای طرح های جالب توجه و زیبایی بوده و نمای خاصی را به دکوراسیون داخلی عطا می سازد. این ساعت از سادگی به دور بوده و مجموعه ای از عناصر تزئینی را در خود جای داده است. عناصری که به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده اند. دیوارهای ساده ای که در آنها نشانی از هیچ چیز نیست، بهترین مکان جهت نصب این ساعت به نظر می رسند. نه تنها بخش هایی مثل پذیرایی منزل، مکان مناسبی جهت نصب ساعت دیواری فانتزی محسوب می شوند، بلکه اتاق خواب و آشپزخانه نیز برای نصب آن، کاملا مناسب اند.

معرفی مدل از جذاب ترین ساعت های دیواری فانتزی

اگر به دنبال خرید ساعت دیواری فانتزی هستید، اما اطلاعات چندانی راجع به مدل های این ساعت ندارید، نگران نباشید. در ادامه، به عنوان راهنمای مدل ساعت دیواری فانتزی به معرفی 5 مدل از این ساعت خواهیم پرداخت:

ساعت دیواری فانتزی مدل نامبر آینه

با نگاه کردن به این ساعت، نه تنها زمان دقیق را متوجه می شوید، بلکه حس خوبی را دریافت خواهید کرد. این ساعت دیواری تیک تاکی، نمونه ای از محبوب ترین مدل های ساعت دیواری فانتزی است که توجه همه را به خود جلب نموده است. ساعت فوق بدون قاب بوده و فاقد عقربه ثانیه شمار قرمز نیز می باشد. همچنین این ساعت دیواری، دارای یک پوشش طلایی بر روی عقربه هاست که جلوه بصری آن را افزایش داده است. قطعات این ساعت از جنس پلکسی گلاس بوده و فوق العاده سبک و باکیفیت اند. انعکاس بالای ساعت نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن تلقی می شود.

ادامه مطلب  تزیین میز ناهار خوری مستطیل باید به این شکل باشد! / +20 مدل تزئین میز نهارخوری

ساعت دیواری فانتزی چوبی مدل لیدی

این محصول شاید ساده تر از مدل های دیگر به نظر برسد، اما در عین سادگی، کاملا جذاب است. ام دی اف و آینه مولتی، جنس های اصلی این ساعت اند که یک محصول فوق العاده تماشایی را شکل داده اند. ساعت فوق که به رنگ طلایی براق است، تغییرات ظاهری محسوسی را در محیط به وجود آورده و زمان را نیز به خوبی نشان می دهد. بدنه مات به اضافه پنل عددی این ساعت، از دیگر ویژگی های آن به شمار می آیند.

دیوارهای روشن، بهترین مکان برای نصب این ساعت دیواری تیره بوده و با آن، نمای دل انگیزی پیدا خواهند کرد. پی بردن به زمان دقیق شبانه روز با وجود اعداد بزرگ این ساعت، تبدیل به یک کار آسان شده است.علاقمندان به محصولات چوبی می توانند این ساعت دیواری زیبا را انتخاب کنند.

ساعت تایپوگرافی

ساعت دیواری فانتزی تایپوگرافی یک ساعت متفاوت است که علاوه بر اعداد، دارای مجموعه ای از حروف به جای عدد می باشد. این ساعت جذاب با رنگ های مختلف همچون طلایی عجین گشته و نشان دهنده زمان دقیق است. همچنین به لطف حضور آن، تغییرات دل انگیزی در نمای داخلی رخ خواهد داد. ترکیبی از اشعار خوشنویسی و اعداد در این ساعت، راهی جز جلب توجه از سوی افراد را باقی نگذاشته است. جنس این ساعت، اغلب از پلکسی گلاس سبک بوده و کیفیت فوق العاده ای نیز دارد.

ساعت تایپوگرافی

ساعت دیواری بهار

ساعت دیواری فانتزی طرح بهار یکی دیگر از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات است که موتور آن از نوع تیک تاکی می باشد. این ساعت در رنگ هایی همچون مشکی به نمایش درآمده و جنس پلکسی گلاس براق را به خود اختصاص داده است. ساعت فوق، حس نشاط و زندگی را به محیط هدیه داده و انتخابی مناسب برای اتاق خواب یا پذیرایی است. قطعا با حضور آن، متوجه تغییرات مطلوبی خواهید شد. این ساعت، ترکیبی از شکوفه ها و پروانه های زیبا را به همراه داشته و دارای سایزهای متنوع از کوچک تا بزرگ می باشد. سایزهای بزرگ آن برای پذیرایی، مناسب تر بوده و ساعت های سایز کوچک نیز برای اتاق خواب، انتخاب می شوند.

ادامه مطلب  بهترین ساعت رومیزی [30+ مدل شیک]

ساعت طرح لیندا نگین دار

ساعت دیواری فانتزی طرح لیندا نگین دار، چشم هر بیننده ای را به خود خیره نموده است. این ساعت تیک تاکی در رنگ های جذاب و همه پسند مانند مشکی عرضه گردیده و از جنس پلکسی گلاس براق برخوردار می باشد. این ساعت زیبا، محیط را از دلمردگی خارج کرده و آن را جان دوباره می بخشد. قطعا با حضور این ساعت، احساسات مثبتی را تجربه خواهید کرد. ساعت طرح لیندا که طرح های گل و پروانه را نشان می دهد، دارای ظاهری خلاقانه بوده و یک انتخاب مناسب برای مشکل پسندان است.

نکاتی مهم درباره خرید ساعت که باید بدانید

اگر تصمیم به خرید ساعت دیواری دارید و انتخابتان، ساعت دیواری فانتزی جدید است، بهتر است نکاتی را به عنوان راهنمای خرید، مد نظر قرار دهید. این نکات به خلق نتایج بهتر از خرید، کمک خواهند کرد:

  • توجه به نوع ساعت

ساعت دیواری به دو نوع کلی ساعت مکانیکی و کوارتز تقسیم می گردد. ساعت های کوارتز به باتری نیازمند بوده و دقت بیشتری دارند. در مقابل ساعت های دیواری مکانیکی، ساختار پیچیده تری داشته و نیازمند باتری نیستند.

ساعت طرح لیندا نگین دار

  • دقت به اندازه ساعت

ساعت های بزرگ برای محیط های کوچک، انتخاب مناسبی نیستند. همچنین ساعت های سایز کوچک نیز محیط های بزرگ را به خوبی پشتیبانی نمی کنند. بنابراین باید به این نکته در هنگام خرید ساعت دیواری فانتزی توجه فرمایید.

  • ارزیابی جنس آن

ابتدا سبک دکوراسیون داخلی را ارزیابی نموده و سپس مطابق با آن، یکی از ساعت های چوبی، فلزی، شیشه ای، اکریلیک و … را انتخاب نمایید.

  • رنگ ساعت دیواری
ادامه مطلب  چوب لباسی ایستاده مدرن [30+ مدل + قیمت و لینک خرید]

ساعت دیواری، زمانی زیباتر به نظر خواهد رسید که رنگ آن با رنگ لوازم منزلتان ست باشد. اگر رنگ ساعت، دقیقا مطابق با لوازم منزلتان نیست، می توانید آن را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید. گاهی انتخاب رنگ های متضاد نیز کمک بزرگی به جذابیت بصری آن خواهد کرد.

  • تیک دار یا بی صدا بودن ساعت

برخی از ساعت های دیواری فانتزی دارای صدای تاک تیک بلندتری بوده و در مقابل، بعضی دیگر صدای ملایم تری دارند. اگر صدای بلند ساعت، آزارتان می دهد، بهتر است به سراغ گزینه دوم رفته و آن را انتخاب کنید.

نحوه خرید ساعت دیواری فانتزی شیک

برای خرید ساعت دیواری فانتزی، چند راه دارید. یکی از این راه ها که مسیر کوتاه تر و سریع تری را پیش رویتان قرار داده و راحتی و سهولت را برایتان به ارمغان می آورد، فروشگاه کرمان استور است. در این فروشگاه، نمونه کاملی از ساعت های دیواری فانتزی را خواهید دید. محصولاتی که نه تنها از کیفیت، بهره برده اند، بلکه از لحاظ ظاهر و قیمت نیز، با انتظاراتتان همخوانی دارند. انواعی از شیک ترین و خاص ترین ساعت ها در کرمان استور به صف کشیده شده اند که می توانید از بین آنها به راحتی انتخاب نمایید. محصولاتی که با قیمت مناسب خود، شگفت زده تان خواهند کرد.

خرید بهترین ساعت دیواری فانتزی از فروشگاه کرمان استور

خرید بهترین ساعت دیواری فانتزی از فروشگاه کرمان استور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا