اخبار گوناگون

بهترین زمان سرمایه گذاری مسکن در شهر پرند با املاک پرند

برای ارتباط با مشاورین املاک پرند مسکن با ما تماس حاصل فرمایید:

۰۹۳۹۸۳۷۰۱۱۲ | ۰۹۰۲۴۹۲۹۲۱۳

اگر قصد خرید خانه برای سرمایه‌گذاری یا سکونت را دارید شهر پرند بهترین انتخاب است.شهر پرند با دارا بودن بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر ، لقب پایتخت مسکن‌ مهر را به خود اختصاص داده است.

پرند شهری تازه تاسیس در اطراف استان تهران است،که در ۳۰ کیلومتری آزاد راه تهران – ساوه و جنوب غربی تهران واقع شده. نزدیکی به آزاد راه های تهران – ساوه و تهران – قم و فرودگاه بین المللی امام خمینی اهمیت این شهر را دو چندان کرده و موجب جلب توجه افراد زیادی جهت سکونت و سرمایه گذاری در آن شده.

شهر پرند پایتخت بعدی؟

images_1711054364_65fc9e1c5429a.jpeg

وضعیت آب و هوای شهر پرند تا حدودی نزدیک به هوای پایتخت بوده و البته میزان بارندگی و رطوبت هوای شهر پرند کمتر از تهران است. پرند آلودگی های تهران را ندارد و  برای افراد حساس به آلودگی، انتخاب مناسبی خواهد بود.

۱.پایین بودن قیمت املاک پرند ، علی الخصوص واحدهای مسکن مهر نسبت به سایر شهرهای جدید اطراف پایتخت

۲.قرار گرفتن در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و مسیر آزادراه های تهران- ساوه و تهران – قم و دسترسی راحت به شهرهای تهران، کرج و شهریار

۳.خط متروی تهران پرند

۴.اکثریت قشر ساکن در شهر پرند کارمندان و بازنشتگان هستند

۵.آب و هوای تمیز و بافت شهری مدرن

۶.موقعیت مناسب حمل و نقل ریلی و داشتن ایستگاه راه آهن

۷.رونق کارگاه های عمومی و تخصصی صنعتی و خدماتی در سال های آینده و…از جمله دلایلی است که پرند را در لیست پایتخت بعدی  قرار می دهد.

فاز های املاک پرند

شهر پرند دارای ۷ فاز است و در آینده قرار است به ۱۶ فاز گسترش پیدا کند.

املاک پرند فاز ۰ نسبت به دیگر فازها موقعیت ایده آل تری برای زندگی دارد.نگارخانه ،پیست دوچرخه سواری،رمپ ویژه نابینایان و معلولان،سالن آمفی تئاتر سه هزار متر مربعی و…از جمله امکانات رفاهی این فاز هستند.همچنین این فاز نیز دارای مسکن ملی کمیته امداد و مسکن ملی بهزیستی و نیز هنرمندان می باشد

املاک پرند فاز ۱ در بلوار علامه طباطبایی و شهدا قرار گرفته است این فاز هم جزو قدیمی ترین فاز های شهر پرند به حساب می آید.

املاک پرند فاز ۲ امکانات رفاهی متفاوتی را در اختیار ساکنین قرار می دهند.این امکانات شامل مراکز بهداشتی و درمانی،دانشگاه پیام نور،کتابخانه،بوستان و پارک،بانک های خصوصی و دولتی،اداره های دولتی،اداره آب و فاضلاب،مراکز تجاری و اداری و مخابرات و…می باشند.

املاک پرند فاز ۳ به خوبی در تمام قسمت ها مراکز خدماتی دیده می شود و ساکنین این فاز با طی کردن مسافت کمی می توانند کارهای اداری،خرید و…خود را انجام بدهند.در این فاز نیز ساختمان های مسکن مهر و مسکن ملی وجود دارد.

فاز ۴ پرند به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است و یکی از فاز های مناسب شهر پرند می باشد.درمانگاه شبانه روزی سلام و بوستان بزرگ مشاهیر در این فاز قرار دارد.دسترسی و موقعیت این فاز در وضعیت مناسبی قرار دارد بطوری که از طریق ۲۲ بهمن و یا چهار بانده می توانید به فاز صفر دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب  رفع بوی بد روشویی دستشویی + 3 راهکار بی نظیر

فاز ۵ پرند ابتدا از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برخوردار نبود اما در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار است و منطقه آفتاب یا همان منطقه کوزو یکی از مناطقی است که به شدت نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده.

املاک پرند فاز ۶ بسیار مناسب سرمایه گذاری ایده آل می باشد و با تکمیل پروسه ساخت و ساز و افزایش امکانات،قیمت ملک و زمین نیز در این مجموعه بالاتر می رود.

در هر فاز شهر پرند املاک پرند بصورت ۱_شخصی ۲_شرکتی و ۳_مسکن مهر ، ساخته شده اند.فاز صفر،یک و دو اغلب سنددار و شخصی هستند.فاز ۳ تعاونی یا شخصی ساز هستند و به شکل سنددار عرضه می شوند. فاز چهار تعاونی و یا مسکن مهر از نوع سنددار هستند.فاز های ۵ و ۶ از نوع مسکن مهر و تعاونی ساز هستند.

سرمایه گذاری در املاک پرند

images_1711054444_65fc9e6cefb76.jpeg

شهر پرند را با نام شهر فرصت های طلایی می شناسند،این شهر تازه تاسیس فرصت های سرمایه گذاری زیادی را در اختیار افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند،قرار می دهد.

صاحب خانه شدن زوج ها با کمترین هزینه

ادامه ساخت و ساز مسکن مهر را می توان در فاز هفت پرند مشاهده کرد.خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند از مواردی است که در فاز ۷ انجام می شود.این موضوع می تواند معاملات سودمندی را برای افراد به همراه داشته باشد.فاز هفت فعلا امکانات رفاهی چندانی ندارد اما طرح مسکن ملی در این فاز اجرا می شود.این طرح برای زوج های جوانی است که صاحب خانه نیستند.این زوج ها با خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند می توانند با قیمت بسیار کم صاحب خانه شوند.

در جلسات پایش طرح نهضت ملی مسکن شهر پرند،پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند بررسی شد و آخرین تصمیمات و اقدامات نهضت ملی مسکن شهر پرند را اعلام کردند که طبق این گزارش،با ۵ انبوه ساز برای ساخت وساز ۵۰۰۰ واحد مسکونی در فاز ۷ پرند قرارداد منعقد شده است که عملیات ساخت این ۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی، از سال ۱۴۰۲ در این فاز آغاز شده است.

آینده مسکن ملی پرند

آینده فاز ۷ پرند با توجه به پیشرفت‌هایی که در حال حاضر در حال انجام است، بسیار واعظ است. با تکمیل پروژه‌های مسکونی، تجاری و خدماتی، فاز ۷ پرند به یک شهر مناسب برای زندگی و کسب و کار تبدیل خواهد شد. افزایش ظرفیت مسکن، ایجاد فرصت‌های شغلی، بهبود زیرساخت‌های عمومی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان از جمله مزایایی هستند که فاز ۷ پرند به شهر و ساکنان آن خواهد داشت. همچنین، با ایجاد فضاهای تجاری و خدماتی، این پروژه به رشد تجارت و اقتصادی شهر نیز کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب  راهنمای تعمیر مشعل گازی

افزایش جمعیت در مسکن ملی پرند

با توجه به توسعه شهری و ایجاد فرصت‌های شغلی و مسکن در فاز ۷ پرند، انتظار می‌رود که تعداد مهاجران به این منطقه افزایش یابد. مهاجرت به فاز ۷ پرند می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله بهبود شرایط زندگی، فرصت‌های شغلی و امکانات خدماتی اتفاق بیفتد. این افزایش مهاجران می‌تواند به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه کمک کند و بهبود زندگی شهروندان را فراهم آورد.

در نتیجه‌ :
فاز ۷ پرند یک پروژه شهرسازی بزرگ است که در حال حاضر در حال اجرا است. با تکمیل پروژه‌های مسکونی، تجاری و خدماتی، فاز ۷ پرند به یک شهر مناسب برای زندگی و کسب و کار تبدیل خواهد شد. افزایش ظرفیت مسکن، ایجاد فرصت‌های شغلی، بهبود زیرساخت‌های عمومی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان از جمله مزایایی هستند که فاز ۷ پرند به شهر و ساکنان آن خواهد داشت. همچنین، با ایجاد فضاهای تجاری و خدماتی، این پروژه به رشد تجارت و اقتصادی شهر نیز کمک خواهد کرد. افزایش مهاجران به فاز ۷ پرند نیز می‌تواند به رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه کمک کند و بهبود زندگی شهروندان را فراهم آورد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فاز ۷ شهر پرند

گفتنی است فاز ۷ شهر پرند با واحدهای مسکونی نوساز و فاقد امکانات شهری،فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری‌های کلان،فراهم می ‌کند. بنابراین سرمایه‌گذاران آینده‌نگر دست به کار شده و گوی رقابت را برای ساخت و سازهای مراکز رفاهی،تجاری، ورزشی،آموزشی و… از یکدیگر می‌ربایند.

برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند باید چه شرایطی داشت؟

برای اینکه بتوانید به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند بپردازید ، قبل از هر چیزی باید در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده باشید.ثبت نام در این طرح نیز شرایطی را می طلبد.شما برای به دست آوردن امتیاز خرید و فروش در این طرح می بایست متاهل بوده و سرپرست خانواده خود باشید.همچنین باید ثابت کنید از هیچ یک از تسهیلات و امکانات دولتی برخوردار نیستید.ضمن اینکه شما در هیچ کجای ایران نباید مالک زمین و واحد مسکونی باشید.قابل ذکر است برای ثبت نام در این طرح باید مدارکی در دست داشته باشید که نشان بدهد از سال هشتادوچهار تا حال حاضر ، از وام بانکی برای ساخت با خرید خانه استفاده نکرده اید.نه تنها شما بلکه افرادی که تحت تکفل شما به سر می برند نیز می بایست از دو شرط اخر برخوردار باشند.خوب است بدانید ، در بیشتر شهرها امتیاز مسکن ملی را نمیتوان به افراد غیر واگذار کرد.خوشبختانه این موضوع برای مسکن مهر شهر پرند فرق می کند و در این شهر خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند کاملا قانونی است.با این همه توجه داشته باشید ، خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در شهر پرند لازم است ، تحت شرایط خاصی صورت بگیرد.به شما توصیه می کنیم در این مورد حتما با کارشناسان زبده ما که از نظر حقوقی و قانونی با پیچ و خم کار آشنایی دارند،مشورت کنید.

ادامه مطلب  نمایشگاه بزرگ بین المللی

چرا به املاک پرند مسکن مراجعه کنیم؟

مشاور املاک پرند مسکن با سابقه طولانی در زمینه ملک و املاک آماده ارائه خدمات در کلیه تخصص‌های مورد نظر شما می باشد. مشاور املاک پرند‌ مسکن انتظار شما را از هر آنچه که از یک مشاور املاک انتظار دارید برآورده خواهد کرد و به شما تضمین یک انتخاب رضایت‌بخش را می‌دهد.مشاور املاک پرند آماده خدمات‌دهی به طیف گسترده‌ای از افراد با بودجه های متفاوت می‌باشد. همچنین می توانید با خیال راحت، خرید،  اجاره خانه‌های لوکس و خاص خود در شهر پرند و سایر کارهای مربوط به املاک خود را نیز به مشاور املاک پرند مسکن بسپارید. در اینجا سعی می‌کنیم چندی از خدمات مشاور املاک پرند را به تفصیل بیان کنیم تا بیشتر و بهتر با خدمات مشاور املاک پرند مسکن آشنا شوید.

مشاوره رایگان باما

شاید فکر کنید که اجاره مکان نیازی به مشاوره ندارد و بسته به میزان سرمایه خود می‌توانید مکان مورد نظر خود را رهن و یا اجاره کنید؛اما ناگفته نماند که مشاوران املاک نیز مانند هر کار دیگری نیاز به تخصص و اطلاعات خاص خود دارد.

اگر قبل از اجاره منزل و یامحل کار خود از مشاوره اجاره بهره‌مند شود، مطمئناً انتخاب بهتری خواهید داشت و بهتر درک می کنید که چه مکان‌هایی با چه شرایطی مناسب  با سرمایه تان  برای شما‌‌مناسب تر است. چه بسا  بتواند مکان مورد نظر خود را نیز با هزینه کمتری تهیه کنید.

خرید و فروش بدون کمیسیون

خرید و فروش ملک همواره استرس و دلشوره برای خریداران و فروشندگان ملک به همراه داشته است چرا که هزینه ملک بسیار بالا بوده وچه بسا بسیاری از افراد تا آخر عمر خود نیز نمی توانند صاحب منزل و یا محل کار خود شوند. همین هزینه گزاف ملک باعث شده است که در زمان خرید و فروش ملک استرس زیادی به افراد وارد شود. لذا مشاوره در خصوص خرید و فروش با مشاورین املاک انتخاب را برای افراد آسان تر می‌کند و علاوه بر آن باعث می‌شود که انتخاب بهتری داشته باشند تا هم سرمایه خود را حفظ کنند و هم ملک منتخب آن‌هااز هر نظر مورد پسندشان باشد.

مشاوره حقوقی رایگان باما

در یک مشاوره حقوقی در واقع شما خود را بیمه می کنید. درست متوجه شدید بیمه شدن در یک قرارداد به منزله پیشگیری از اتفاقاتی است که در آن قرارداد پیش بینی شده است و شاید شما در ابتدای کار به عواقب احتمالی مفاد قراردادی که امضا می‌کنید نباشید و یاحتی خوش‌بینانه به آن قرارداد نگاه کنید و به سادگی از کنار مفاد آن عبور کنید. مشاوره حقوقی به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت قراردادتان را تنظیم کنید و آن را به نفع خود تغییر دهید.

www.parandmaskaan.ir

برای ارتباط با مشاورین املاک پرند مسکن با ما تماس حاصل فرمایید:

۰۹۳۹۸۳۷۰۱۱۲ | ۰۹۰۲۴۹۲۹۲۱۳

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا