اخبار گوناگون

بهترین تاج گل ها برای مراسم خوش آمد گویی و ترحیم

همه ما به شیوه خاصی در غم و شادی عزیزان و نزدیکان خود شریک می‌شویم و به شکل خاصی احساس درونی خود را در شرایط آن‌ها نشان می‌دهیم. تاج گل یکی از متداول‌ترین اشکال تبریک یا تسلیت است و در فرهنگ ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. حتما شما نیز برای مراسم خوش‌آمدگویی یا عرض تسلیت در مراسم ترحیم، برای صاحب مجلس تاج گل تدارک می‌بینید. در تهیه تاج گل ترحیم یا تاج گل تبریک، فاکتورهای متعددی مورد توجه قرار می‌گیرد. تهیه و تدارک یک گل خاص علاوه‌بر این‌که شخصیت شما را نشان می‌دهد، بیانگر ارزش و احترامی است که برای طرف مقابل خود قائل شده‌اید؛ به‌همین خاطر، بهتر است که با ویژگی بهترین تاج‌های گل برای مراسم خوش‌آمدگویی و ترحیم آشنا شوید و بهترین گل‌ها را برای این منظور تدارک ببینید.

راهنمای انتخاب تاج گل مناسب

تاج‌های گل براساس نوع مراسم و مناسبت دیزاین می‌شوند. اگرچه گل نمادی از شادی، سرزندگی و خوشحالی است؛ اما استفاده از آن در مراسم ترحیم نیز رواج یافته است. معمولا در طراحی و دیزاین تاج گل تبریک برای خوش‌آمدگویی تبریک تولد یا هر مناسبت فرخنده و شاد دیگر، از انواع گل‌های خوش‌رنگ و لعاب استفاده می‌شود؛ اما در طراحی و دیزاین تاج گل ترحیم تنوع کمتری از لحاظ نوع گل و رنگ آن دیده می‌شود. تاج گلی که برای شرکت در مراسمات مختلف برای مجلس و مهمانی تدارک می‌بینید، قبل از این‌که احترام شما به شخص مقابل را نشان دهد، بیانگر شخصیت و شأن شماست؛ به‌همین خاطر بهتر است در انتخاب گل دقت کنید. در ادامه چند نکته هم درخصوص انتخاب تاج‌های گل مناسب را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب  زندگی سراسر آسایش

انتخاب گل‌های باکیفیت

استفاده از گل‌های طبیعی که ماندگاری بیشتری دارند، برای طراحی و دیزاین تاج‌های گل مناسب‌تر هستند. باتوجه‌به این‌که معمولا تاج‌های گل در محیط بیرون قرار می‌گیرند، سریع‌تر طراوت خود را از دست می‌دهند. برای این منظور گل‌هایی مانند آنتوریوم، گلایل و مریم انتخاب بهتری به نظر می‌رسند؛ چون این گل‌ها مدت بیشتری طراوت خود را حفظ می‌کنند.

رنگ تاج گل

گل‌های طبیعی در طیف رنگی بسیار گسترده‌ای وجود دارند. رنگ گلی که انتخاب می‌کنید، حالت درونی شما را نشان می‌دهد. حتی از لحاظ روانشناسی نیز معنا و مفهوم خاصی دارند. برای انتخاب رنگ گل باید به مراسمی که در آن دعوت هستید، توجه کنید. برای مراسم ترحیم از گل‌های سفید استفاده می‌شود. تاج گل ترحیم که از گل‌های سفید تشکیل می‌شود، احساس آرامش و پاکی را به صاحب عزا هدیه می‌کند.

در تاج گل تبریک برای مراسمات شادی، محدودیتی از لحاظ انتخاب رنگ وجود ندارد. بهتر است رنگ‌هایی را انتخاب کنید که تماشای آن احساس شعف و شادمانی را در افراد القا می‌کند. علاوه‌بر رنگ گل بهتر است به نوع آن نیز توجه کنید. هر نوع گل به یک احساس و نشان خاص نسبت داده می‌شود. برای این‌که بتوانید احساسات خود را به بهترین شکل ممکن ابراز کنید، بهتر است گل‌هایی را انتخاب کنید که پیام‌آور شادی و آرامش هستند و احساس درونی شما را به طرف مقابل نشان می‌دهند.

بودجه خرید تاج گل

تاج‌های گل در انواع مختلف یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه، شطرنجی، فانتزی و سلطنتی دسته‌بندی می‌شوند. قیمت انواع تاج‌های گل براساس سایز تاج، نوع گل و تعداد شاخه‌های آن، هزینه طراحی، دیزاین و هزینه سایر المان‌های تزیینی تعیین می‌شود. قبل از هر چیزی بهتر است بودجه خود را برای سفارش یا خرید گل مشخص کنید. طبیعتا تاج‌های گل بزرگ که از گل‌های لوکس و لاکچری دیزاین می‌شوند، قیمت گران‌تری دارند.

ادامه مطلب  چرا فانتوم می‌تواند رقیبی جدی برای اتریوم باشد؟

هرچه تاج کوچک‌تر و تعداد گل‌های آن کمتر باشد، قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. طبیعتا شما نیز دوست دارید تاجی از گل را تهیه کنید که اعتماد و عزت‌نفس شما را برای حضور در مجلسی که در آن دعوت هستید، افزایش دهد؛ به‌همین خاطر اگر در هزینه خرید محدودیت دارید، توصیه می‌کنیم مرجع مناسبی را برای سفارش تاج‌های گل ترحیم و تبریک انتخاب کنید.

نحوه سفارش تاج گل آنلاین

درصورتی‌که برای خرید حضوری تاج‌های گل ترحیم یا تبریک فرصت کافی ندارید یا اگر به هر دلیلی توانایی حضور در مجلسی که در آن دعوت هستید را ندارید، می‌توانید تاجی از گل را به‌صورت آنلاین سفارش داده و برای تبریک یا تسلیت به محل مشخص آن ارسال کنید. درصورتی‌که قصد خرید آنلاین را دارید، می‌توانید از طریق لینک دسته‌بندی تاج گل در سایت مورد نظر، بهترین گل‌ها را به سلیقه خود انتخاب کنید. سایتی را انتخاب کنید که امکان سفارش انواع تاج‌های گل را با بهترین قیمت برای شما فراهم ساخته و به تمام کشور ارسال داشته باشد.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به بهترین تاج‌های گل برای مراسمات شادی و ترحیم صحبت کردیم و راهنمای انتخاب این گل‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. برای این‌که بتوانید به خوبی احساس درونی خود را به طرف مقابل نشان دهید، بهتر است در انتخاب تاج‌های گل ترحیم یا تبریک دقت زیادی داشته باشید. شما می‌توانید تاج‌های گل مناسب با بودجه و سلیقه خود را به‌صورت آنلاین سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. شما می‌توانید از طریق لینک دسته‌بندی تاج گل در سایت گل فستیوال بهترین تاج‌های گل را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

ادامه مطلب  لیست برترین جراحان بینی تهران 1403

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا