پذیرایی

با خرید این 20 مدل نرده پله دوبلکس مدرن خانه زیباتری داشته باشید!

نرده دوبلکس در ویلاها و خانه های لوکس که دوبلکس هستند نقش بسیار مهمی دارد. با توجه به اهمیت زیاد نرده در راه پله دوبلکس، انتخاب مدل مناسب بسیار مهم است. 5 دقیقه از وقت خود را با ما در میان بگذارید تا این نوع نرده و 7 مدل از شیک ترین آن را در این مقاله که یکی از کامل ترین مقالات در مورد نرده دوبلکس می باشد، ارائه دهیم.

 

 

 

انواع مدل های نرده دوبلکس

نرده های دوبلکس شامل دو نوع می باشند:

  1. پایه دار
  2. بدون پایه

طراحی و ساخت در راه پله بسیار مهم است و لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. شکل طراحی این عنصر می تواند برای زیبایی بصری فضا و همچنین بهینه سازی آن بسیار مهم باشد.

حتی می توان با طراحی یک راه پله دوبلکس شیک و زیبا، محیط خانه را بزرگتر از آنچه هست جلوه داد. به همین دلیل طراح مناسب در این مرحله نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

نرده های مدرن دوبلکس که بر روی راه پله های مدرن امروزی نصب می شوند از نوع دوم یعنی پله های بدون پایه هستند. این نوع پله ها ظاهری مدرن و جدید به خانه شما می بخشد.

اما مردم همچنان به راه پله علاقه بیشتری دارند که یکی از مهم ترین انواع آن راه پله گرد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پله دوبلکس مارپیچ: پله‌های گرد یا مارپیچ همیشه جز پرطرفدارترین در میان انواع پله وراه پله بوده اند. پله گرد دوبلکس می‌تواند از دو متریال متفاوت تهیه شود تا کاملا با دکوراسیون داخلی خانه تان سِت شود. اگر بیشتر مبلمان‌های خانه تان چوبی هستند اما در عین حال به سبک صنعتی هم علاقه دارید، می‌توانید پله گردی را سفارش دهید که از ترکیب این دو متریال ساخته شده است. ترکیب چوب با شیشه و فلز با شیشه رایج‌ترین ترکیبات درطراحی و ساخت راه پله دوبلکس گرد است.

ادامه مطلب  دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی مخصوص خانه های شیک و لاکچری

 

 

 

راه پله دوبلکس چوبی: راه پله چوبی از پر طرفدارترین متریال مورد استفاده در فضای داخلی خانه است. نکته بسیار مهمی که در راه پله وجود دارد، استفاده از نرده راه پله است. یکی از انواع نرده راه پله که برای فضای داخلی بسیار مناسب بوده، استفاده از نرده چوبی در دکوراسیون منزل است. چوب به دلیل نوع متریال و ویژگی‌های منحصر به فرد در همه فضاها به بهترین شکل ظاهر می‌شود. آنچه در مورد نرده چوبی اهمیت دارد، ترکیب متریال و قرار گیری آنها در کنار چوب است. زمانی که نرده راه پله چوبی در خانه دارید، بد نیست اگر برای پله هم از متریال چوب استفاده کنید. راه رفتن و قدم زدن روی چوب و حس متریال زنده، فضا را برای شما دلنشین می‌کند.

 

 

 

پله دوبلکس فلزی: پله دوبلکس فلزی یکی از پر طرفدارترین انواع پله گرد در دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد که می‌تواند به صورت تمام فلز و یا در ترکیب با مصالح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و ظاهر متفاوتی را به طراحی فضای شما ببخشد. پله گرد فلزی را معمولا با توجه به سبک دکوراسیون داخلی طراحی می‌کنند که غالبا در دو دسته حکاکی شده و ساده عرضه می‌شود. این پله‌ها جز پله دوبلکس مدرن نیز محسوب می‌شوند که در ادامه چند مدل از آنها را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا