پذیرایی

طراحی پذیرایی کوچک با ۳۵ طراحی کاربردی و اصولی

طراحی میز پذیرایی کوچک

طراحی یک اتاق پذیرایی کوچک برای اکثر افراد به یک چالش بزرگ تبدیل شده است و اکثر افراد احساس می کنند که برای طراحی یک اتاق پذیرایی کوچک که اغلب هزینه بر است، باید از متخصصان طراحی داخلی استفاده کنند. ما با کمترین قیمت اپلیکیشن طراحی دکوراسیون پذیرایی سایز کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

طراحی پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه و کاربردی

میز پذیرایی مهم ترین قسمت خانه به حساب می آید پس بهتر است در طراحی یک میز پذیرایی کوچک یا بزرگ حساسیت لازم را به کار ببرید تا بتوانید دکوراسیونی منحصر به فرد و متفاوت در این قسمت از خانه ایجاد کنید.

طراحی پذیرایی کوچک و شیک

طراحی پذیرایی کوچک

مبلمان مهم ترین قسمت سالن است پس بهتر است در انتخاب مدل و رنگ مبلمان و چیدمان مبلمان در اتاق پذیرایی کوچک دقت کنید. توجه داشته باشید که مبلمان طرح L شکل و گرد انتخابی مناسب و ایده آل برای اتاق های پذیرایی کوچک محسوب می شود. همچنین بهتر است در فضای این اتاق های پذیرایی از مبلمانی با طراحی شیک و ساده استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

اگر می خواهید اتاق نشیمن شما بزرگتر به نظر برسد، بهتر است از انعکاس نور از آینه های خانه استفاده کنید که بازتر به نظر برسد.

برای بزرگتر جلوه دادن اتاق نشیمن بهتر است دکوراسیونی مجلل و چشمگیر برای این قسمت از منزل طراحی کنید و همچنین وسایل تزیینی و دیگر وسایل مورد نیاز اتاق غذاخوری را از بین وسایل لوکس انتخاب کنید.

ادامه مطلب  طراحی پذیرایی منازل مدرن با ایده های جدید و زیبا

در یک پذیرایی کوچک، بهتر است از لوازم تزئینی یا قفسه های پایه دار استفاده نکنید، بلکه باید قطعات متصل به دیوار را انتخاب کنید تا فضای کمتری در پذیرایی اشغال شود.

مبل و میز

طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه دکوراسیون سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی یک دکوراسیون پذیرایی کوچک روش های طراحی پذیرایی کوچک طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک دکوراسیون پذیرایی شیک طراحی میز پذیرایی کوچک

گیاهان فضایی سرزنده و پرانرژی در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد می کنند، پس بهتر است گلدان های زیبا با گیاهان سبز را در اتاق نشیمن قرار دهید و فضایی منحصر به فرد را در این قسمت از خانه خود ایجاد کنید.

برای پوشاندن پنجره های کوچک پذیرایی می توان از پرده های معمولی که ارتفاع آن از کف تا سقف پذیرایی است استفاده کرد و بهتر است قرنیز را در بالاترین قسمت دیوار نصب کرد.

شلف های دیواری مناسب ترین عناصر دکوراتیو در فضاهای کوچک هستند که با نصب این قفسه ها بر روی دیوار جدا از صرفه جویی در فضا می توانید عناصر دکوری زیبا و متفاوتی را روی آن ها قرار دهید.

اگر در اتاق نشیمن کوچک فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون ندارید، می توانید از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید و تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، اگر نمی خواهید از این میز تلویزیون استفاده کنید، بهتر است آن را انتخاب کنید. میز با طراحی شیک و کاربردی این کار را انجام دهید و در جای مناسبی در پذیرایی قرار دهید تا طرح پذیرایی جذابتر و زیباتر به نظر برسد.

نورپردازی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک و زیبا دکوراسیون پذیرایی خاکستری دکوراسیون زیبا و پذیرایی مجلل دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون داخلی یک پذیرایی کوچک دکوراسیون سلطنتی برای پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون سبز در پذیرایی دکوراسیون ویژه پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی شیک طراحی نور برای سالن پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک و شیک

در این مقاله با روش های طراحی پذیرایی کوچک آشنا شدید که امیدواریم با به کارگیری این ایده ها بتوانید دکوراسیونی بی نظیر برای پذیرایی منزل خود طراحی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا