پذیرایی

۳۰ طراحی جذاب با دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی مدرن و خاص

تالار پذیرایی مدرن

امروزه گرایش دکوراسیون داخلی به سبک مدرن بسیار رایج شده است و اکثر افراد تمایل دارند از این سبک دکوراسیون برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب ایده های طراحی دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی مدرن را در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده ایم.

برای طراحی دکوراسیون تالار پذیرایی می توانید از سبک های مختلف مدرن یا کلاسیک استفاده کنید که هر کدام از این سبک های دکوراسیون داخلی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و می توانید رنگ و وسایل سالن پذیرایی خود را انتخاب کنید. شما سبک دکوراسیون اتاق نشیمن خود را انتخاب کرده اید.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن مدرن

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی مدرن

تالار پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت های خانه است پس بهتر است در طراحی دکوراسیون تالار پذیرایی مدرن و یا دکوراسیون تالار پذیرایی کلاسیک دقت و حساسیت داشته باشید.

انواع ساعت دیواری

تالار پذیرایی مدرن

دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی مدرن

یکی از مهم ترین ویژگی های اتاق پذیرایی مدرن استفاده از آینه و وسایل براق است که نور را منعکس می کنند. همچنین از ترکیب رنگ های روشن، مات و خنثی در دکوراسیون داخلی اتاق های پذیرایی مدرن استفاده می شود. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن ابتدا باید ترکیب رنگ مناسبی را برای اتاق پذیرایی انتخاب کنید سپس وسایل مورد نیاز مانند مبلمان، میز تلویزیون، تلویزیون، لوازم دکوری و … را تهیه کنید.
می توانید با انتخاب رنگ خنثی تم را به تمام قسمت های اتاق نشیمن گسترش دهید تا اتاق نشیمن بزرگتر به نظر برسد. همچنین می توانید از کفپوش های چوبی با طراحی مدرن و خاص برای پوشش کف استفاده کنید.
برای ایجاد یک اتاق نشیمن مدرن، ابتدا وسایل بزرگ را در یک جهت بچینید و از شلوغی فضای اتاق نشیمن خودداری کنید و تلویزیون را روی بزرگترین دیوار یا روی دیوار برجسته قرار دهید. برای تالار پذیرایی با سبک دکوراسیون مدرن بهتر است از مبلمان با طراحی مدرن مانند مدل مبل ال و مدل مبل اسپرت و راحت استفاده کنید. در اکثر طرح های دکوراسیون اتاق نشیمن معاصر و مدرن از گیاهان بلند و شاد برای تزیین اتاق نشیمن استفاده می شود و می توانید پس از چیدمان مبلمان در جای مناسب در اتاق نشیمن، فضای خالی بین مبلمان را با گیاهان و گل های رنگارنگ پر کنید. اتاق .

ادامه مطلب  ۲۵ طراحی برای استفاده از رنگ آبی در اتاق پذیرایی های جدید و مدرن

دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی

مبل و میز

طراحی داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن مدرن

اتاق نشیمن شیک و مدرن

دکوراسیون مدرن و شیک تالار پذیرایی

دکوراسیون زیبا و مدرن تالار پذیرایی

دکوراسیون شیک و مدرن تالار پذیرایی

دکوراسیون سفید تالار پذیرایی طراحی زیبا و شیک تالار پذیرایی

طراحی داخلی اتاق نشیمن

دکوراسیون شیک سالن پذیرایی

دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی

سالن پذیرایی خاکستری

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی

طراحی نورپردازی مدرن در اتاق نشیمن

از نور طبیعی بیشتر برای طراحی نورپردازی پذیرایی مدرن استفاده می شود و پنجره های بزرگ و درهای شیشه ای و پاسیو مهم ترین منبع نور طبیعی در پذیرایی مدرن هستند. همچنین برای طراحی نورپردازی اتاق پذیرایی در شب می توانید از لامپ ها و لوسترهای مدرن استفاده کنید که دکوراسیون زیبایی در اتاق نشیمن به حساب می آیند.

دکوراسیون پذیرایی تالار پذیرایی مدرن دکوراسیون شیک سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک طراحی داخلی سالن پذیرایی زیبا و شیک دکوراسیون سفید و مشکی تالار پذیرایی دکوراسیون زیبا و مدرن تالار پذیرایی دکوراسیون خاکستری سالن پذیرایی دکوراسیون مدرن تالار پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی طراحی مدرن تالار پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی تالار پذیرایی مدرن

در این مطلب با ویژگی های تالار پذیرایی مدرن و شیک آشنا شدید که امیدواریم با دیدن این تزیینات داخلی نهایت لذت را ببرید و بتوانید با گرفتن طراحی داخلی منحصر به فردی در پذیرایی منزل خود ایجاد کنید. ایده هایی از آنها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا