دکوراسیون اتاق کودک

با این اتاق کودک پسر ساده و شیک بهترین دکور را برای فرزند خود فراهم کنید!

دکوراسیون و طراحی دکوراسیون اتاق کودک ایرانی یکی از موضوعات مهم در طراحی داخلی است چرا که کودکان به عنوان تعیین کننده سرنوشت کشور باید محیطی مناسب و ایده آل برای رشد ذهنی و فکری خود داشته باشند. همچنین برای والدینی که می خواهند در صورت عدم دریافت اطلاعات در مورد آن، محیطی عالی برای رشد ذهنی و جسمی فرزندشان فراهم کنند، دشوار و چالش برانگیز است. امروزه تم ها و رنگ های مختلف زیادی به دکوراسیون این اتاق ها اضافه شده است و از طرفی مبلمان اتاق ها مانند تخت، کمد و لوازم دکوری نیز تغییرات زیادی کرده است.

این مشکل می تواند ریسک انتخاب تم دکوراسیون مناسب را افزایش دهد. اما نمونه مدل هایی که در این پست برای شما جمع آوری کرده ام راهکاری بسیار موثر و البته مدرن برای طراحی اتاق کودک و نوجوان ارائه می دهد. بازی با فضاهای روشن، رنگ‌های تازه و عناصر جذاب، این اتاق‌ها را به دوستان واقعی کودکان تبدیل می‌کند و در دوران جوانی و بزرگسالی با آن‌ها همراه خواهد بود.

 

 

 

 

 

رنگ در اتاق کودک پسر ایرانی

رنگ ارتباط مستقیم با احساسات، آرامش و میزان تمرکز کودکان دارد و به همین دلیل در دکوراسیون داخلی به آن توجه ویژه ای شده است. در زمان انتخاب رنگ باید به روحیات کودک دقت شود، تا با استفاده از آن بعضی از خلقیات آن متعادل یا تقویت گردد. به عنوان مثال، اگر کودک پرخاشگر می باشد، استفاده از رنگ های آبی و سبز می تواند به آرامش او کمک کند. برای اینکه رنگ های اتاق کودک را کامل و به طور اصولی شناخته و انتخاب درستی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم بهترین رنگ اتاق کودک از نظر روانشناسی را مطالعه کنید.

ادامه مطلب  شلف اتاق کودک از کجا بخرم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا