طراحی دکوراسیون داخلی

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در مجموعه دکارت

در مجموعه دکارت شما می توانید مجموعه ی بسیار گسترده ای از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان را تهیه نمایید. در ادامه این مطلب شما می‌توانید با خلاصه ای از محصولات مجموعه دکارت به آدرس وبسایت www.decartstore.co آشنا شده و با مراجعه به وبسایت ما و ارتباط با کارشناسان ما به بهترین طراحی برای فضای خود برسید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما از دیگر مطالب مفید و ایده‌های اجرا شده برای دیگران نیز بهره‌مند شوید.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان)، دارای ویژگی‌های فراوانی هستند و در صنعت ساختمان و معماری داخلی هستند. پلی یورتان (PU) یا به اصطلاح پلی اورتان دسته‌ای از مواد شیمیایی هستند که از واکنش پلی ال‌ها و ایزوسیانات‌ها به عنوان مواد تشکیل دهنده ساخته می‌شوند، که دارای استحکام و پایداری بالایی هستند. جایگزین بسیار مناسبی برای گچ بری‌های سنتی می‌باشند و معایب گچ بری‌های سنتی را ندارند.

خواص متریال پلی یورتان (پلی اورتان):

پلی یورتان‌ها دارای خواص متعددی هستند که باعث کاربردهای گسترده آنها در صنایع مختلف شده است. برخی از مهمترین خواص پلی یورتان (پلی اورتان) عبارتند از:

  • استحکام و پایداری بالا
  • انعطاف پذیری
  • مقاومت در برابر خوردگی و سایش
  • عایق حراتی و صوتی
  • مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی

که این خواص متنوع باعث می‌شود تا ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف داشته باشند.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان دارای خواص و ویژگی‌های متعددی می‌باشند از جمله:

1- نصب آسان

نسبت به گچ بری‌های پیش ساخته، نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بسیار ساده‌تر می‌باشد و می‌توان در عرض چند ساعت کلی ابزارهای دکوراتیو را نصب و کمترین میزان آلودگی و کثیفی را ایجاد نمود.

ادامه مطلب  تفاوت بین آشپزخانه‌های مدرن و کلاسیک چیست؟

2- ضد آب

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) مقاومت بسیار زیادی در مقابل آب و رطوبت دارند. کپک نمی‌زنند، بو نمی‌گیرند و اثری از رطوبت بر روی آنها به جای نمی‌ماند. (برخلاف گچ بری های پیش ساخته)

3- رنگ پذیری بالا

این قابلیت در این ابزارها می‌تواند شما را به سمت استفاده از رنگهای متنوع سوق دهد.

4- کیفیت بالا

5- سبک

در مقایسه با گچ بری‌های پیش ساخته سبک‌تر هستند.

6- انعطاف پذیر

این قابلیت کاربردی باعث می‌شود تا در جاهایی که از نظر شکل هندسی ناتراز هستند نیز بتوانید استفاده نمایید.

7- ضد حشرات

یکی از مهمترین ویژگی‌های ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان این است که محلی برای تجمع حشرات نمی‌باشد و حشرات در آن جا نمی‌گیرند.

8- تنوع بالای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان:

مجموعه دکارت توانسته است در طی این سالها با توجه به سلیقه و نظرات مشتریان طیف وسیعی از محصولات و ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان را مهیا نماید.

به طور خلاصه می توان به محصولات مجموع دکارت با دسته بندی های زیر اشاره کرد:

1- ابزار گلویی

2- ابزار قابسازی

3- ابزار گل دکوراتیو

4- ابزار قرنیز

5- ابزار گل سقفی و دیواری

6- ابزار دکوراتیو

7- دیوارکوب

ابزار گل دکوراتیو پلی یورتانبا توجه به مطالب ارائه شده و تجربیات معماران داخلی، استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان برای دکوراتیو کردن فضاهای در دسترس بسیار پیشنهاد می‌گردد.

مجموعه دکارت این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید با بررسی گالری عکسهای ما از تجربه دیگر مشتریان ما بهره‌مند باشید و همچنین با بررسی ایده‌های ارائه شده در وبسایت بتوانید تصمیم درست‌تری را اختیار نمایید.

ادامه مطلب  انواع دیوارپوش برای راهرو و مزایا و معایب هر یک

شما همچنین می‌توانید با ارائه ابعاد فضاهای خود به کارشناسان ما پیشنهادهای استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکارت را دریافت نمایید.

منبع: www.decartstore.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا