دکوراسیون اتاق کودک

چیدمان اتاق کودک به سبک ایرانی باید این مدلی باشد!

با توجه به اینکه اکثر خانه ها با کمبود جا مواجه هستند و برخی از والدین ترجیح می دهند اکسسوری ها و دکوراسیون را بر اساس فرهنگ ما انتخاب کنند، دکوراسیون اتاق دختر ایرانی می تواند کمی پیچیده باشد. کودکان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند و رنگ ها و چیدمان اتاق تاثیر بسزایی در روحیه آنها دارد. برای مثبت بودن این آثار باید در حین طراحی تمامی کارها را به صورت اصولی انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

رنگ در اتاق کودک دختر ایرانی

رنگ ارتباط مستقیم با احساسات، آرامش و میزان تمرکز کودکان دارد و به همین دلیل در دکوراسیون داخلی به آن توجه ویژه ای شده است. در زمان انتخاب رنگ باید به روحیات کودک دقت شود، تا با استفاده از آن بعضی از خلقیات آن متعادل یا تقویت گردد. به عنوان مثال، اگر کودک پرخاشگر می باشد، استفاده از رنگ های آبی و سبز می تواند به آرامش او کمک کند. برای اینکه رنگ های اتاق کودک را کامل و به طور اصولی شناخته و انتخاب درستی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم بهترین رنگ اتاق کودک از نظر روانشناسی را مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 

دیوارها خالی نماند!

در دکوراسیون مهد کودک ایرانی، هنر جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل می توانید از نقاشی یا عکس مناظر زیبای طبیعی استفاده کنید. اگر کودک شما علاقه مند به نقاشی است، حتما تعدادی از نقاشی های او را روی دیوار اتاق نصب کنید تا او را تشویق به پیشرفت در این زمینه کنید.

 

ادامه مطلب  اگه میخوای دکور اتاق دخترت خوشگلتر شه، از این دکوراسیون اتاق کودک دختر استفاده کن!

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا