اخبار گوناگون

نرم افزار رایگان ارسال پیام انبوه در اینستاگرام

روش‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی متفاوت است؛ از فعالیت در صفحات یک برند گرفته تا ارسال پیام انبوه در دایرکت، همگی روش‌های مختلف برای تبلیغات در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است. البته که هزینه فعالیت در پیج اینستاگرام بیش‌تر از ارسال پیام در دایرکت است. در واقع به نوعی می‌توان گفت هزینه ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است و به همین علت هم طرفداران خاص خود را دارد.

چرا باید در اینستاگرام پیام انبوه ارسال کرد؟

ممکن است قیمت پیامک انبوه برای شما چالش باشد و سعی در تست و استفاده از دیگر انواع ارسال پیام داشته باشید؛ و در این مسیر، ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام را هم تست کنید. چرا که این روش می‌تواند افراد و مشتریان زیادی را در اینستاگرام برایتان جذب کند.

از طرفی هم چون تبلیغات به روش ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام چندان کار روتین و معمولی نیست، اگر افراد با تبلیغات این گونه مواجه شوند، توجه بیشتری به آن نشان می‌دهند و در نتیجه تبلیغ با اقبال بیشتری مواجه می‌شود. در ادامه تعدادی از ربات‌ها و نرم‌افزارهای ارسال پیام انبوه در اینستاگرام را با هم بررسی می‌کنیم تا هنگام استفاده از آن‌ها بتوانید درست و با آگاهی انتخاب کنید.

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

روش تبلیغات متنوع است و هر روش، به نوبه خود مزایایی دارد و برای برخی کسب و کارهای می‌تواند به شدت مفید واقع شود؛ در ادامه برخی از مزایای تبلیغ در اینستاگرام را برایتان شرح می‌دهیم:

  • فراگیری اینستاگرام: اینستاگرام یک پلتفرم تعاملی است که این روزها بسیار محبوب است و مورد استفاده اکثر گروه‌های سنی قرار می‌گیرد. برای مثال یک نوجوان 15 ساله یا یک فرد 50 ساله، همگی این روزها اکانتی در اینستاگرام دارند و در آن فعالیت می‌کنند.
  • تنوع روش‌های تعامل: اگر شما در اینستاگرام پیام تبلیغاتی انبوه خود را ارسال کنید و در آن لینک پست یا صفحه خود را قرار دهید، مخاطب به روش‌های مختلفی از جمله لایک، کامنت، فالو کردن و اشتراک‌گذاری محتوا با دیگر کاربران، از پیام شما استقبال می‌کند و این تعاملات می‌تواند به افزایش اثربخشی تبلیغات شما کمک کند.
  • هدف گذاری دقیق: شما می‌توانید مخاطب دقیق خود را با توجه به صفحات رقبایتان انتخاب کنید و پیام خود را برای همان افراد در دایرکت ارسال کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
  • تنوع فرمت تبلیغات: شما می‌توانید پیام انبوه در اینستاگرام ارسال کنید و لینک پست را هم قرار دهید که شامل ویدئو، متن نوشته یا عکس باشد. یعنی در اینستاگرام شما می‌توانید هم با تصویر و هم با متن، با مخاطب خود تعامل کنید که این یکی از ویژگی‌های مثبت تبلیغات اینستاگرامی است.
  • آسانی استفاده: ارسال پیام انبوه در اینستاگرام کار سختی نیست و به راحتی با ربات‌ها و نرم‌افزارهای مختلف انجام می‌شود؛ این کار نیاز چندانی به تخصص و آموزش خاصی هم ندارد.
ادامه مطلب  ماه چت بهترین چت روم ایرانیان و فارسی زبانان کشور

ارسال پیام انبوه در اینستاگرام با فالووان

ربات فالووان می‌تواند به شما در ارسال پیام انبوه در دایرکت اینستاگرام کمک کند؛ این ربات به طور گسترده به دایرکت اشخاص پیام تبلیغاتی شما را ارسال می‌کند؛ بسته‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به این شکل است:

  • بسته 1000 تایی
  • بسته 2000 تایی
  • بسته 3000 تایی
  • بسته 5000 تایی
  • بسته 10000 تایی

روش کار این ربات این گونه است که شما می‌توانید پیج یکی از رقبایتان را به این ربات معرفی کنید و سپس فالوورها، لایک کنندگان و فالویینگ‌های پیج معرفی شده توسط ربات استخراج می‌شود و به همان عده دایرکت ارسال می‌شود. این روند در مدت ۴۸-۱۲۰ ساعت انجام می‌شود که این بستگی به مقدار سفارش‌ شما دارد.

ارسال پیام انبوه در اینستاگرام با نوین ایده

یکی دیگر از نرم افزارهایی که می‌توان از آن برای ارسال دایرکت اینستاگرام استفاده کرد، نرم افزار نوین ایده است؛ این نرم افزار توسط گروهی با تجربه طراحی شده است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند و از این دست نرم‌افزارها برای اجرای محتواهای تبلیغاتی زیاد طراحی کرده‌اند.

برای استفاده از نرم افزار نوین ایده، شما ابتدا بهتر است پیج جذابی در اینستاگرام ایجاد کنید تا با ارسال دایرکت توسط این نرم افزار، افراد به فالو کردن پیج شما تمایل داشته باشند.

از این دست نرم‌افزارها و ربات‌ها برای ارسال پیام انبوه در اینستاگرام بسیار است؛ شما می‌توانید با توجه به قیمت، کیفیت و پشتیبانی هر یک از آن‌ها، سرویس مورد نظرتان را انتخاب کرده و همان را تهیه و استفاده کنید. برخی از این سرویس‌ها دارای نسخه آزمایشی یا اصطلاحا دمو هم هستند که می‌توانید با استفاده از این نسخه‌های آزمایشی، محیط کاربری آن‌ها را ببینید، تست کنید و سپس با دید روشن‌تری انتخاب کنید.

ادامه مطلب  مناقصات زمین شناسی ، ژئوتکنیک ، مقاومت مصالح ، اطلاعات جغرافیا

نکته مهم درباره خرید و استفاده از این سرویس‌ها، توجه به کیفیت پشتیبانی آن‌هاست؛ در این گونه خدمات، داشتن پشتیبانی در اسرع وقت و به مدت طولانی، یکی از مهم‌ترین مزایا محسوب می‌شود. چرا که شما باید در تمام طول مراحل انجام تبلیغات، آماده سازی و گزارش‌گیری آن با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید تا بتوانید به مرور زمان و با توجه به نتایج و تجارب خود، کمپین‌های تبلیغاتی‌تان را بهبود ببخشید و این امر جز با همکاری تیم پشتیبانی که تبلیغ را انجام می‌دهند، به دست نمی‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا