پذیرایی

عکس های دکوراسیون اتاق پذیرایی خاکستری ساده و شیک

پس زمینه های خنثی در دکوراسیون همیشه یک پله بالاتر از رنگ های دیگر هستند. رنگ خنثی در بسیاری از مکان های عمومی و اتاق های پذیرایی بزرگ به عنوان رنگ مناسب انتخاب می شود. اتاق نشیمن خاکستری چیدمانی متفاوت است که بسیاری از اشیاء در این چیدمان خودنمایی می کنند.

دکوراسیون اتاق نشیمن خاکستری شیک

رنگ طوسی دارای تناژهای رنگی مختلفی است و می توانید آن را تغییر دهید یا با توجه به مبلمان و لوازم خانگی انتخاب کنید. همانطور که می دانید خاکستری یک رنگ فوق العاده سازگار است و می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرد. این ویژگی رنگ خاکستری را حذف کرده و آن را در مرکز توجه قرار می دهد.

در دکوراسیون پذیرایی طوسی، سایه های مختلف رنگ طوسی را نشان دهید. یکی از توصیه های مهم در انتخاب رنگ طوسی در دکوراسیون، اول از همه این است که مدل خانه شما آفتابگیر باشد و بتوانید از نور فضای بیرون بهره ببرید. دوم، هرگز از تم رنگ خاکستری در فضای داخلی اتاق نشیمن استفاده نکنید. برای مثال باید از تم خاکستری تیره برای مبلمان و چند درجه خاکستری روشن تر برای دیوارها و سقف استفاده کنید. به این ترتیب، دکورهایی که ایجاد می کنید با هم همپوشانی دارند و با هم مطابقت دارند.

حالا می توانید از کوسن های روشن روی این مبلمان تیره استفاده کنید. در نتیجه تیرگی رنگ را اصلاح کرده و محیط خانه را جذاب و متفاوت خواهید کرد.

انواع ساعت دیواری

اتاق نشیمن خاکستری

دکوراسیون اتاق نشیمن متفاوت با تم خاکستری

طراحی شیک اتاق نشیمن با تم خاکستری

مبل و میز

از قابلیت ترکیب این رنگ استفاده کنید و رنگ های دیگر را در کنار این رنگ قرار دهید. خاکستری رنگی کسل کننده و یکنواخت به خصوص با تم تیره است و در صورت عدم دسترسی به نور خورشید حالت تاریکی را در خانه ایجاد می کند. پس استفاده از این تم تیره را در کنار رنگ های روشن فراموش نکنید. بهتر است از هاله های خاکستری استفاده کنید. دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن با تم خاکستری دکوراسیون عالی برای اتاق نشیمن با تم خاکستری

ادامه مطلب  دکوراسیون پذیرایی جدید و مدرن با طراحی روز دنیا

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن با تم خاکستری

دکوراسیون عالی با تم خاکستری

طراحی جالب اتاق نشیمن به رنگ خاکستری

طراحی ایده آل اتاق نشیمن

طراحی اتاق نشیمن با تم خاکستری

طراحی اتاق نشیمن عالی با تم خاکستری

اگر دکوراسیون پذیرایی با تم خاکستری محیط خانه شما را سرد و بی روح می کند، از دکور چوبی برای القای حس گرما استفاده کنید. اصولاً کف، دکور چوبی و غیره. می توان با رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و … ترکیب کرد. رنگ خنثی به این معنی است که به خودی خود هیچ احساسی را منتقل نمی کند، اما هنگامی که با رنگ تیره تر ترکیب می شود بسیار تیره به نظر می رسد و هنگامی که با تم روشن تر ترکیب می شود روشن تر به نظر می رسد.

طراحی شیک اتاق پذیرایی با تم خاکستری

طراحی متفاوت اتاق نشیمن

اتاق نشیمن خاکستری

اتاق نشیمن خاکستری هم در طراحی سنتی و هم به عنوان مدلی متفاوت از دکوراسیون مدرن مورد توجه قرار می گیرد. معمولا از این رنگ در دکوراسیون داخلی خانه های امروزی در کنار سرمه ای، بنفش و … استفاده می شود. توجه داشته باشید که اگر از تم خاکستری برای رنگ دیوار استفاده می کنید، از پرده روشن برای پنجره استفاده کنید. در این تم تیره، رنگ های روشن مانند زرد به عنوان یک راهنمای عالی از نور عمل می کنند. به همین دلیل محیط خانه را روشن تر می کنند. برای انتخاب قاب ها و تزیینات دیوار بهتر است از رنگ متضاد با رنگ خاکستری استفاده کنید تا این عناصر به چشم بیایند.

اتاق نشیمن خاکستری

دکوراسیون متفاوت اتاق نشیمن خاکستری

طراحی متفاوت از یک اتاق نشیمن شیک

امیدواریم راهکارهای لازم برای ایجاد دکوراسیون اتاق نشیمن خاکستری را به شما معرفی کرده باشیم و با اعمال این ایده ها بتوانید به دکوراسیونی متفاوت دست پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا