دکوراسیون آشپزخانه

با این پرده های ساده و شیک آشپزخانه، خانه‌ی شما جلوه‌ی زیباتری خواهد داشت!

“مدل پرده آشپزخانه جدید” یکی از عناصر مهم در طراحی آشپزخانه های پنجره دار توجه به مدل های پرده است که اغلب برای زیباسازی فضای آشپزخانه از مجموعه پرده های متناسب با رنگ کابینت و دیوار آشپزخانه انتخاب می شوند. . همانطور که گفتیم برای شما دوستان عزیز در این مطلب انواع طرح های پرده آشپزخانه جدید را قرار داده ایم.

در مورد دکوراسیون داخلی آشپزخانه موارد مختلفی وجود دارد که آن را زیباتر می کند که از جمله آنها می توان به خرید لوازم مناسب و قرار دادن آنها در جای خود و چیدمان مناسب اشاره کرد. نکته دیگری که این زیبایی را تکمیل می کند نورپردازی مناسب فضا است که برای آن می توانید از لامپ، آویز آشپزخانه یا هالوژن استفاده کنید. یا آشپزخانه شما دارای پنجره هایی است که نور را وارد می کند و بیشتر نور روز آشپزخانه از طریق پنجره ها و نور خورشید تامین می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده های مدرن آشپزخانه

از آنجایی که امروزه تنوع پرده برای قسمت های مختلف خانه از جمله آشپزخانه در بازار بسیار زیاد است، باید با مشاهده نمونه های مختلف پرده آشپزخانه ایده بگیرید و در ذهن خود تصور کنید آشپزخانه شما به چه نوع پرده هایی نیاز دارد و باید به خرید آن ادامه داد. از آنجایی که پرده ها قسمت قابل توجهی از دیوار را می پوشانند، اگر طرح پرده ها و ظاهر آن ها به درستی انتخاب شود، می تواند فضای آشپزخانه شما را جذاب تر کند.

هنگام خرید پرده آشپزخانه به خرید پرده ای دقت کنید که در برابر نور و شستشو مقاومت بیشتری داشته باشد زیرا فضای آشپزخانه به گونه ای است که ممکن است نیاز به شستشوی چندباره پرده آشپزخانه داشته باشید و بهتر است رنگ آن را چندین بار بشویید. خراب نمی شود و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

ادامه مطلب  این طرح ها جدیدترین سینک ظرفشویی سرامیکی در بازار هستند!

اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از پرده های روشن استفاده کنید که فضا را جادارتر و بزرگتر نشان می دهد و اگر آشپزخانه شما خیلی بزرگ است می توانید هم پرده های روشن و هم پرده های تیره به سلیقه خود داشته باشید. پرده های رنگارنگ سلیقه و سبک دکوراسیون شما تعیین کننده خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا