رپورتاژ آگهی

سنگ چینی درجه 1 اما ارزان قیمت

معرفی سنگ چینی درجه 1 

مصالح سنگی امروزه نسبت به گذشته به وفور استفاده می شودن، چرا که سنگ ها هم دارای منشا طبیعی بوده و هم این که شکل ساختاری آن ها در طولانی مدت تغییر نمی کند. سنگ ها انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها سنگ چینی می باشد. سنگ های چینی از سنگ های پر کاربرد در ساختمان سازی محسوب می شود که هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای ساختمان ها به کار می روند. سنگ های چینی از معادن داخل کشور استخراج شده و انواع مختلفی دارند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند.

 سنگ چینی چیست؟

سنگ چینی به سنگ هایی گفته می شود که در اثر فشار و حرارت مجددا متبلور می شوند به همین دلیل دارای ساختار مقاوم و محکمی هستند. سنگ های چینی دارای کانی هایی مانند گرافیت، سیمونیت و کوارتز می باشند و مهم ترین کانی آن کلسیت و ولاستونیت است. سنگ های چینی با توجه به ساختار درونی که دارند از ویژگی های مختلفی مانند مقاومت بالا و زیبایی ظاهری برخوردارند که سبب شده تا استفاده زیادی شوند.

 

 مهم ترین سنگ های چینی

سنگ های چینی با توجه به معادن مختلفی که در کشور دارد به انواع گوناگونی تقسیم می شود که از جمله پر کاربردترین و محبوب ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سنگ چینی سایمان

سنگ چینی سایمان یکی از زیباترین سنگ های چینی است که دارای پس زمینه سفید و با خطوط مشکی و طوسی می باشد. خرید سنگ چینی سایمان به این دلیل انجام می شود که این سنگ علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالایی هم می باشد و می تواند نور را به خوبی منعکس کند. به همین دلیل این سنگ توسط طراحان به وفور در بخش های مختلف ساختمان ها استفاده می کنند.

ادامه مطلب  معرفی دستگاه مه پاش و انواع آن

قیمت سنگ چینی سایمان در مجموعه استونیا کاملا بصرفه است ( از تولید به مصرف)

  1. سنگ چینی سیرجان

این سنگ یکی دیگر از سنگ های چینی می باشد که دارای نقش و نگار فوق العاده زیبا می باشد به همین دلیل در طرح های فورمچ و بوک مچ به وفور استفاده می شود. سنگ چینی سیرجان دارای جذب آب کم و جنس با کیفیت و مرغوب است و معمولا به صورت اسلب برش می خورد.

  1. سنگ چینی ازنا

یکی دیگر از سنگ های چینی معروف که طراحان و سازندگان در سبک های مختلف دکوراسیون به سراغ آن می روند. سنگ ازنا است. سنگ ازنا دارای زمینه سفید با خطوط مختلف می باشد همین طور مواد کریستالی که داخل این سنگ ها وجود دارد، سبب شده تا بتواند نور را به خوبی انعکاس دهد. خرید سنگ چینی ازنا سبب می شود تا طراحی های داخلی ساختمان زیباتر از آن چه که هست نشان داده شود. سنگ چینی ازنا دارای کیفیت بالا، شفافیت زیاد، مقاومت و استقامت و همین طور شکل ظاهری زیبا می باشد.

  1. سنگ چینی قروه

سنگ چینی قروه از دیگر سنگ های محبوب در این زمینه است که این سنگ هم از زمینه روشن برخوردار بوده اما رگه های آن تیره رنگ هستند. خرید سنگ چینی قروه باعث شده تا بتوانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید. سنگ های چینی قروه به صورت اسلب، پله و تایل فرآوری می شود و ضخامت های مختلفی دارند.

  1. سنگ چینی الیگودرز

یکی از مشهور ترین سنگ های چینی با کیفیت اما با قیمت مناسب، سنگ الیگودرز است. خرید سنگ چینی الیگودرز برای سازندگان باعث شده تا آن ها با هزینه خیلی کم تر نسبت به خرید محصولات وارداتی و خارجی بتوانند، ساختمان هایی زیبا و اما مقاوم ایجاد کنند.

ادامه مطلب  انتخاب بهترین لوستر مدرن برای معماری داخلی

سنگ چینی الیگودرز به سنگ ماربل هم شهرت دارد، این سنگ پس زمینه کاملا روشن و سفید داشته و خطوط مشکی و طوسی هم در آن وجود دارند. این سنگ نسبت به دیگر مصالح سنگی، دارای رنگ روشن تری است و می تواند میزان بیشتری نور را منعکس کند.

تراکم بالا، ساب پذیری مناسب، مقاوم در مقابل نور خورشید، جذب آب کم و رنگ سفید از ویژگی های سنگ چینی الیگودرز می باشد که باعث شده از آن در فضای داخلی ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری لوکس، فروشگاه ها و هتل ها استفاده شود. البته سنگ های چینی در زمینه های دیگر مانند مجسمه سازی و ساخت لوازم دکوراتیو هم به کار می روند و تنها محدود به ساختمان سازی نیستند.

سوالات متداول

  • قیمت سنگ چینی چقدر است؟ قیمت سنگ های چینی با توجه به یک سری عوامل تعیین می شود و به نوع سنگ ها و ویژگی های آن ها بستگی دارد و شرایط روز بازار هم روی آن ها موثر است.
  • بهترین سنگ های چینی درجه 1 اما ارزان قیمت کدام اند؟ سنگ های چینی انواع مختلفی دارند که ازجمله آن ها می توان به الیگودرز، سایمان، ازنا و … اشاره کرد.
  • نحوه خرید سنگ چینی درجه یک به چه صورت است؟ شما می توانید آن ها را از مجموعه های عرضه کننده سنگ چینی تهیه کنید.

برای خرید و اطلاع از قیمت سنگ چینی https://stonia.ir استونیا را انتخاب کنید …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا