اخبار گوناگون

راهنمای خرید ایزوگام استادارد در تهران

هرکسی دوست دارد خانه‌ای برای خود داشته باشد. اما این رویای زیبا می‌تواند به کابوسی عذاب‌آور تبدیل شود، اگر عایق رطوبتی مناسبی را برای خانۀ خود در نظر نگیرید! اگر یک نشست به اندازۀ کافی عایق‌بندی نشده باشد، کل ساختار یک ساختمان تخلیه شده و در نتیجه مشکلات طولانی‌مدتی ایجاد می‌شود که می‌تواند عمر کلی سازه را تحت تأثیر قرار دهد.

به همین دلیل، قصد داریم در نوشتۀ امروز به راهنمای خرید ایزوگام استاندارد در تهران بپردازیم و شما را با یکی از بهترین و قابل‌اطمینان‌ترین مراکز فروش ایزوگام آشنا سازیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این نوشته در کنار ما باشید.

آشنایی با مواد ایزوگامی

بیایید با دو نمونه از بهترین پوشش‌های ایزوگامی که برای هر ساختمانی مناسب هستند، آشنا شویم:

پوشش الاستومری

پوشش‌های الاستومری انواعی از مواد هستند که می‌توانند عنوان بهترین ماده عایق رطوبتی را از آن خود سازند. مواد پوشش الاستومری روشی ایمن، بادوام و جذاب برای محافظت از سازۀ بتنی شما است. آن‌ها به همان روش رنگ‌آمیزی و پرایمینگ اعمال می‌شوند؛ از این نظر، اجرای آن‌ها آسان است. برای رنگ‌آمیزی بتن به یک آستر بیرونی مناسب نیاز دارید، پس از تهیۀ این آستر، می‌توانید رنگ پلیمری روی آن اعمال کنید. دو لایه باید کافی باشد، رنگ اکریلیک پلیمری به شکاف‌ها، ترک‌های کوچک و بی‌نظمی‌های جزئی در سطح نفوذ کرده و آن‌ها را می‌پوشاند.

الاستومر محصولی با خاصیت ارتجاعی است، بنابراین با توجه به ساختاری که روی آن اعمال می‌شود، شکل خود را تغییر می‌دهد. این در پشت یک مهروموم ضد هوا و ضد آب برای محافظت از ساختمان‌های بتنی، برای سال‌های طولانی بدون توجه به دما باقی می‌ماند. با این مواد می‌توان به نتایج خوبی دست یافت.

ادامه مطلب  رفع بوی بد روشویی دستشویی + 3 راهکار بی نظیر

در ادامۀ آشنایی با راهنمای خرید ایزوگام استاندارد در تهران ، لازم است بدانید که پوشش الاستومری یک پوشش درجه‌یک بیرونی برای دیوار یا سقف است، و ضخامت آن حدود 10 برابر بیشتر از رنگ برآورد می‌شود. این یک پوشش فوق‌العاده ضخیم اما انعطاف‌پذیر ایجاد کرده و نمای بیرونی یک سازه را ضد آب می‌کند.

برخلاف سایر انواع پوشش‌ها یا رنگ‌ها، این دسته از محصولات می‌توانند به نازکی مو مهروموم شوند تا عایقی ضد هوا و ضد آب ایجاد کنند. همچنین این ایزوگام برای استفاده در سطوحی گچی و بتنی مانند سقف‌ها، دیوارها و… مناسب است. پوشش الاستومری هنگامی که اعمال می‌شود مایع است، سپس خشک شده، سخت می‌شود و به ساختار متصل می‌گردد، اما با حرکت ساختار زیرین، به سمت بالا خم می‌شود. این مادۀ متحرک، انعطاف‌پذیر است و علاوه‌بر ارائۀ یک پوشش محافظ ضد آب به سازه، به محافظت از آن در برابر آسیب نیز کمک می‌کند.

پوشش الاستومری را می‌توان به روش‌های گوناگونی رنگ‌آمیزی کرد؛ این محصول رنگ خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند. به این دلایل به حفظ ظاهر و جذابیت نمای بیرونی ساختمان نیز کمک کرده و از آسیب، فرسودگی و پارگی ممانعت به عمل می‌آورد. برای افرادی که می‌خواهند ساختمانی را برای مقاصد سرمایه‌گذاری خود بخرند و آن را با توجه به ارزش بازار بفروشند، استفاده از مصالحی که ساختمان را برای مدتی طولانی تازه و نو نگه داشته و در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود، مهم است.

راهنمای خرید ایزوگام استادارد در تهران

درزگیر سیلیکونی

بیایید در ادامۀ کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ راهنمای خرید ایزوگام استاندارد در تهران ، درمورد محصول دیگری صحبت کنیم که می‌تواند از جانب کسانی که بهترین مواد ضد آب را می‌خواهند مورد توجه قرار گیرد. درزگیر سیلیکونی یکی از موادی است که برای داشتن یک عایق رطوبتی مناسب بسیار مؤثر است. از درزگیرهای سیلیکونی می‌توان به‌گونه‌ای تأثیرگذار برای محافظت از بتن و ضد آب کردن آن استفاده کرد.

ادامه مطلب  مواردی که در زمان انتخاب بهترین اقامتگاه در کاشان باید در نظر گرفت

سیلیکون همچنین به‌عنوان پرکنندۀ ترک و درزگیر عمل می‌کند، و می‌توان آن را روی ترک‌هایی تا ضخامت 1.4 اینچ یا 0.6 سانتی‌متر اعمال کرد. این ماده‌ای است که می‌تواند در مرواریدکاری و عایق‌کاری رطوبتی دقیق مورد استفاده قرار گیرد. درزگیر سیلیکونی یا پلی اورتان بسیار خوب عمل می‌کند، درست مانند بازسازی سازه‌های بتنی که از قبل محافظت شده‌اند. بنابراین می‌توانید هنگام اصلاح رنگ، هنگام بازسازی خانه، یا پس از ساخت‌وساز اصلی، از پرکنندۀ سیلیکونی استفاده کنید.

درزگیر ممکن است با استفاده از روش اسپری اعمال شده یا با یک غلتک معمولی رنگ اکسترود شود. درزگیر سیلیکونی بهترین مادۀ عایق رطوبتی به شمار رفته و انتخاب کسانی است که به دنبال پاسخی دقیق برای مشکلات ساختمانی خود هستند.

درزگیر سیلیکونی یک فرم مایع چسبنده است. به‌طورمعمول، این ماده شبیه به ژل بوده و دارای ساختار شیمیایی متفاوتی نسبت به سایر چسب‌های پلیمری آلی است. برخلاف سایر چسب‌ها، سیلیکون انعطاف‌پذیری و تعادل خود را در دماهای بالا و پایین حفظ می‌کند. علاوه‌براین، درزگیر سیلیکونی در برابر سایر مواد شیمیایی، رطوبت و شرایط آب‌وهوایی گوناگون مقاومت بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. این امر احتمال شکست در ایجاد و تعمیر اشیاء را کاهش می‌دهد.

درزگیرهای سیلیکونی موادی هستند که باید مورد استفاده قرار گیرند! سیلیکون پخته‌شده باعث خشک شدن می‌شود. استفاده از سیلیکون لزوماً دشوار نیست، اما نیاز به صبر دارد. دما باید بین 4 تا 37 درجۀ سانتی‌گراد و میزان سفت شدن سیلیکون باید بین 5 تا 95 درصد رطوبت باشد. ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد تا سفت شود، یا اگر درزگیر ضخیم باشد ممکن است چندین روز طول بکشد. بنابراین، این ماده‌ای است که برای حصول نتیجه نیاز به صبر دارد.

ادامه مطلب  تفاوت حکم تخلیه با دستور تخلیه ملک طبق قانون چیست؟

کلام پایانی

اکنون که با راهنمای خرید ایزوگام استاندارد در تهران آشنا شدیم، وقت آن است که یکی از بهترین و معتبرترین مراکز برای خرید انواع ایزوگام باکیفیت و درجه‌یک را به شما معرفی کنیم. بوم شش مجموعۀ گسترده‌ای است که از متخصصان و مشاورانی بسیار خبره در این زمینه تشکیل شده و همواره به ارائۀ خدمات گوناگونی ازجمله فروش، نصب و راه‌اندازی انواع ایزوگام می‌پردازد. چنانچه قصد دارید بهترین محصول را برای عایق‌کاری رطوبتی سازۀ خود در اختیار داشته باشید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان بوم 6 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا