اخبار گوناگون

بهترین جراح زیبایی سینه غرب تهران

جراحی زیبایی سینه، به منظور بهبود اندازه و شکل سینه انجام می‌شود و انواع مختلفی دارد. این عمل برای افرادی که با مشکلاتی همچون سینه‌های کوچک یا بیش از حد بزرگ، یا حالت افتاده و آویزان مواجه هستند، مناسب است. همچنین زنانی که به دلیل بیماری مانند سرطان یک یا هر دو سینه را از دست داده‌اند نیز می‌توانند از این جراحی بهره‌مند شوند. اگر اندازه سینه‌ها به دلیل کاهش وزن، بارداری، یا شیردهی تغییر کرده یا اندازه آن‌ها برایتان مشکل‌ساز شده، جراحی سینه گزینه‌ی مناسبی است. این عمل ممکن است شامل تغییرات در ویژگی‌های چهره، بدن، یا حتی ترمیم آسیب‌های جسمانی باشد.هرچند که پیکرتراشی ممکن است برخی از نیازهای جسمانی و روحی افراد را برآورده کند، اما لازم است در انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه غرب تهران توجه ویژه ای داشته باشید.

جراحی زیبایی سینه چیست؟

عمل زیبایی سینه یک روش جراحی است که به منظور بهبود اندازه، شکل، و ظاهر ظاهری سینه‌ها انجام می‌شود. این جراحی انواع مختلفی دارد، از جمله افزایش حجم سینه با استفاده از ایمپلنت‌های سینه یا نقل چربی، لیفتینگ سینه برای جلوگیری از افتادگی، و کاهش حجم سینه برای حل مشکلات اندازه زیاد یا غیرهمسان. عمل زیبایی سینه به طور گسترده‌ برای افزایش اعتماد به نفس، ایجاد تغییرات ظاهری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از این جراحی، مشاوره با یک پزشک جراح پلاستیک ضروری است تا بهترین گزینه بر اساس نیازها و اهداف شخصی فرد مشخص شود و تصمیمات با دقت و به درستی اتخاذ گردد.

لیست بهترین جراحان زیبایی سینه غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/02/file.jpg

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

ادامه مطلب  تأثیر محیط آموزشی: تجربیاتی از بهترین آموزشگاه‌های تهران

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/dr-hamid-rezvani.homepage.jpg

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل پروتز سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه ابدومینوپلاستی در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/doctoralavi.jpg

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، پروتز سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

ادامه مطلب  زندگی سراسر آسایش

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک لیزر مو در شرق تهرانTop of FormTop of Form

عمل زیبایی سینه به چند روش انجام می شود؟

عمل زیبایی سینه به روش های زیر صورت می‌گیرد که عبارتند از:

۱) پروتز سینه
عمل جراحی پروتز سینه به جراحی اشاره دارد که در آن پروتز یا ایمپلنت درون بافت سینه قرار می‌گیرد. هدف اصلی این جراحی، افزایش حجم سینه، بهبود ظاهر و شکل آن است. این روش جراحی معمولا برای خانم هایی انجام می‌شود که سینه‌هایشان به اندازه کافی رشد نکرده یا کوچک هستند و یا بعد از بارداری و کاهش وزن با سینه‌هایشان تحلیل رفته است و به دنبال افزایش حجم و همسان‌سازی سینه‌های نامتقارن هستند. افرادی که به علت سرطان سینه قسمتی یا تمام بافت سینه‌شان را از دست داده‌ باشد نیز برای انجام این روش مناسب است.

۲) لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یا Mastopexy یک روش جراحی زیبایی است که به منظور ارتقاء و جلوگیری از افتادگی سینه انجام می‌شود. در این جراحی، پوست اضافی سینه برش می‌شود و بافت‌های سینه تنظیم می‌گردد تا سینه‌ها لیفت شده و جوانتر شود. این عمل جراحی برای افرادی که به علت بارداری، کاهش وزن یا عوامل دیگر به افتادگی سینه دچار شده‌، مناسب است.

ادامه مطلب  رفع بوی بد روشویی دستشویی + 3 راهکار بی نظیر

۳) تزریق چربی به سینه

تزریق چربی یک راهکار پزشکی برای بهبود فرم و اندازه سینه و همچنین جبران عدم تقارن سینه است. در این روش، ابتدا با دستگاه لیپوساکشن، مقداری چربی از ناحیه‌هایی مانند شکم، پهلوها و ران استخراج می‌شود. سپس چربی تصفیه و برای انتقال آماده می‌شود. در مرحله بعد، چربی آماده از طریق برش‌های کوچک به قسمت‌های کمتر برجسته‌ی سینه تزریق می‌شود. این روش با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و دوره نقاهت کمتری نیاز دارد.

Top of Form

Top of Form

Bottom of Form

Top of Form

هزینه عمل زیبایی سینه چقدر است؟

هزینه عمل زیبایی سینه ممکن است بسیار متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، تخصص پزشک، امکانات بیمارستان، هزینه‌های پیش و پس از عمل و سایر عوامل بستگی داشته باشد. به طور کلی، هزینه عمل زیبایی سینه معمولا در بازه مشخصی قرار نمی‌گیرد و نیاز به مشاوره با پزشک یا مراجعه به مراکز پزشکی مختلف دارد. هزینه‌های مربوط به عمل زیبایی سینه شامل هزینه‌های پزشک و پرسنل، هزینه بیمارستان و هزینه داروهای تجویز شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کنید.

نتیجه گیری

عمل زیبایی سینه یک راه حل جراحی موثر برای اصلاح شکل و اندازه سینه‌ها است. این جراحی می‌تواند ظاهر و روان بسیاری از افراد را ارتقاء میبخشد. عمل زیبایی سینه به روش های مختلفی مانند پروتز سینه، لیفت سینه و تزریق چربی به سینه انجام می‌شود. پیش از جراحی، افراد نیاز به مشاوره کامل با پزشک دارند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند. همچنین، تدابیر پیش و پس از عمل اهمیت زیادی دارند که شامل انجام آزمایش ها و مراقبت‌های لازم، رعایت نکات پزشکی، و تغییرات در سبک زندگی می‌شوند. ممکن است افراد با انجام عمل زیبایی سینه دچار عوارضی شوند که مشکلات بیهوشی، ایجاد عفونت، احتمال لخته شدن خون و تجمع مایعات در سینه، قسمتی از این عوارض هستند که با مصرف داروها به صورت منظم و رعایت نکات گفنه شده توسط پزشک، به سرعت بهبود می‌یابد.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح پلاستیک غرب تهرانTop of Form

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا