پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با انواع طراحی زیبا متناسب با فرهنگ ایرانی

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک

اکثر افراد فکر می کنند طراحی دکوراسیون یک اتاق پذیرایی کوچک کار دشواری است، اگر این ایده نادرست باشد و در طراحی داخلی اتاق های پذیرایی کوچک دقت لازم به عمل آید، اتاق پذیرایی زیباتر و متفاوت تر به نظر می رسد.

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه

پذیرایی مهم ترین قسمت خانه به حساب می آید پس بهتر است به طراحی داخلی این قسمت از خانه توجه کنید. در زیر ایده هایی برای طراحی دکوراسیون یک تالار پذیرایی کوچک جمع آوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

طراحی میز پذیرایی کوچک

طراحی داخلی سالن پذیرایی

چیدمان مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دارد و بهتر است مبلمانی با طرح های کوچک و ظریف انتخاب کنید تا فضای کمتری در اتاق نشیمن چیده شده روی دیوارها اشغال شود. ، اتاق نشیمن مرتب تر به نظر می رسد.

انواع ساعت دیواری

اگر اتاق نشیمن خانه شما بسیار کوچک است، بهتر است از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید و تلویزیون را روی دیوار نصب کنید تا از فضای اتاق نشیمن نهایت استفاده را ببرید.

آینه ها فضای داخلی خانه را بازتر و بزرگتر نشان می دهند، بنابراین بهتر است آینه های تزئینی روی دیوار نصب کنید تا نور محیط را منعکس کرده و فضای پذیرایی را روشن تر کند.

اگر می خواهید در پذیرایی منزل خود از عناصر دکوراتیو یا قفسه های دیواری استفاده کنید، بهتر است طرح های بدون پایه را انتخاب کنید و این المان ها را روی دیوار نصب کنید و برای تزیین پذیرایی از آنها استفاده کنید.

مبل و میز

استفاده از رنگ های روشن فضایی روشن و جادار در اتاق پذیرایی ایجاد می کند، بنابراین بهتر است برای طراحی یک پذیرایی کوچک، رنگ های روشن و خنثی را با هم ترکیب کنید. همچنین اگر می خواهید از رنگ های تیره در طراحی داخلی پذیرایی استفاده کنید، بهتر است این رنگ ها را با رنگ های بسیار روشن مانند سفید و کرم ترکیب کنید.

ادامه مطلب  روش نورپردازی پذیرایی و نکاتی برای موفقیت در آن

طراحی داخلی پذیرایی کوچک طراحی داخلی سالن پذیرایی بازسازی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی کوچک

قدرت گیاهان سبز در پذیرایی را نمی توان نادیده گرفت و می توانید گلدان هایی با گل های طبیعی را در قسمت های مناسب پذیرایی قرار دهید و فضایی بی نظیر در پذیرایی منزل خود ایجاد کنید.

برای بلندتر نشان دادن سقف اتاق نشیمن می توانید قرنیز را در بالاترین قسمت دیوار نصب کنید و اجازه دهید قسمتی از پرده روی زمین بیفتد. علاوه بر این، پرده های سبک و ساده باعث می شود یک اتاق نشیمن کوچک بزرگتر به نظر برسد.

از طاقچه ها و لبه های باریک کنار پنجره در اتاق پذیرایی غافل نشوید و می توانید از این قسمت ها برای قرار دادن گلدان های کوچک، کتاب و … استفاده کنید.

برای پوشاندن کف اتاق نشیمن کوچک بهتر است از فرش های ساده و بزرگ استفاده کنید زیرا این سایز فرش ها باعث بزرگتر به نظر رسیدن نشیمن می شود.

اگر می‌خواهید فضای پذیرایی رسمی و آرامش‌بخش به نظر برسد، می‌توانید رنگ و طرح مبل، کوسن، پرده، کاغذ دیواری و غیره را هماهنگ کنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی زیبا و شیک دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک بازسازی سالن پذیرایی بازسازی سالن پذیرایی بازسازی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی یک دکوراسیون پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی تزیین پذیرایی با رنگ های روشن نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی

در این مطلب با ایده های مختلفی برای تزیین اتاق پذیرایی کوچک آشنا شده اید. امیدواریم این طراحی های داخلی با سلیقه شما همراهان عزیز مطابقت داشته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از آنها طرح های مختلفی را در پذیرایی ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا