پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی یاسی با انواع طراحی چشم نواز و دوست داشتنی

امروزه رنگ یاسی به یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است و شما می توانید از این رنگ برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید و لطافت و آرامش را به طراحی داخلی بیافزایید. در ادامه با ایده های مختلف طراحی دکوراسیون پذیرایی یاسی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

ایده های طراحی دکوراسیون پذیرایی یاسی

رنگ یاسی از ترکیب رنگ‌های سفید و بنفش با طیف‌های مختلف ایجاد می‌شود و اگر می‌خواهید دکوراسیونی رنگارنگ در اتاق پذیرایی منزل خود ایجاد کنید، می‌توانید از طرح‌های رنگی دیگر مانند میز پذیرایی بنفش و میز پذیرایی سفید ایده بگیرید. میز پذیرایی آبی از انواع تزیینات پذیرایی یاسی ایده بگیرید.

دکوراسیون پذیرایی یاسی

طراحی داخلی پذیرایی رنگ یاسی

اگر از رنگ یاسی در طراحی داخلی اتاق پذیرایی به درستی استفاده شود، طراحی متفاوت و منحصر به فردی را در این قسمت از خانه ایجاد می کند.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که اگر نمی خواهید از رنگ یاسی در قسمت های فعلی پذیرایی خود استفاده کنید، می توانید از این رنگ در جزئیات طراحی استفاده کنید و رنگ یاسی را برای کوسن ها، پرده ها یا گلدان های منزل خود انتخاب کنید و اگر شما هم جزو آن دسته هستید. اگر می خواهید رنگ یاسی در طراحی داخلی پذیرایی به وضوح دیده شود، می توانید رنگ دیوارها، رنگ سقف و رنگ مبلمان را انتخاب کنید.

یاسی یکی از رنگ های خنثی است و به همین دلیل به راحتی با اکثر رنگ ها ترکیب می شود. شما می توانید رنگ یاسی را با رنگ هایی مانند زرد و سایه های مختلف بنفش و رنگ های پاستلی روشن، سفید، مشکی، نقره ای و آبی ترکیب کنید و به این ترتیب می توانید جذابیت طراحی داخلی منزل خود را افزایش دهید.

ادامه مطلب  طراحی داخلی پذیرایی مدرن و شیک با سبک های جدید

پذیرایی یاسی طراحی داخلی بنفش و بنفش پذیرایی یاسی طرح پذیرایی یاسی دکوراسیون داخلی پذیرایی طرح پذیرایی یاسی پذیرایی یاسی و شیک پذیرایی یاسی و شیک پذیرایی یاسی نورپردازی پذیرایی یاسی طراحی پذیرایی یاسی پذیرایی یاسی

مبل و میز

برای طراحی داخلی اتاق پذیرایی کوچک بهتر است رنگ یاسی را با رنگ های روشن مانند سفید و بنفش روشن و … ترکیب کنید و در طول طراحی داخلی سالن های پذیرایی بزرگ محدودیتی برای ترکیب این رنگ نخواهید داشت. با رنگ های تیره و روشن دیگر

توجه داشته باشید که رنگ یاسی و نقره ای ترکیبی منحصر به فرد و مجلل را در اتاق پذیرایی ایجاد می کند و این دو رنگ از جمله رنگ هایی هستند که طراحان داخلی اغلب از آنها استفاده می کنند و به جای رنگ نقره ای می توانید رنگ یاسی را با رنگ طوسی یا طوسی ترکیب کنید. و این ترکیب هرگز قدیمی نخواهد شد.

رنگ یاسی و مشکی در صورت ترکیب با یکدیگر دکوراسیون منحصر به فردی را در اتاق مهمان ایجاد می کند و اگر مبلمانی را به رنگ یاسی انتخاب کرده اید می توانید از بالش مشکی برای تزیین آن استفاده کنید و تغییرات مثبتی در طراحی داخلی پذیرایی ایجاد کنید. سالن .

استفاده از رنگ یاسی در کنار رنگ زرد جلوه ای منحصر به فرد در اتاق پذیرایی ایجاد می کند و این دو رنگ دو طیف کاملا متفاوت هستند و در صورت استفاده در کنار هم فضایی سرزنده و شاد ایجاد می کنند.

پذیرایی یاسی طراحی داخلی پذیرایی طراحی پذیرایی یاسی طراحی داخلی رستوران یاسی دکوراسیون سالن پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی پذیرایی رنگارنگ پذیرایی یاسی و شیک طراحی داخلی رستوران یاسی طراحی داخلی یاسی

رنگ یاسی یکی از رنگ های طبیعی در طراحی داخلی منزل است و می توان از این رنگ در تمام قسمت های خانه استفاده کرد و در قسمت های مورد نظر طراحی داخلی متفاوتی ایجاد کرد. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید دکوراسیون پذیرایی بنفش منحصر به فرد و متفاوت است و اگر از این رنگ در طراحی داخلی پذیرایی استفاده شود تا سال ها نیازی به ایجاد تغییرات کلی در این قسمت از خانه نخواهید داشت. و علاوه بر این دیگر نیازی به تغییر رنگ به کار رفته در طراحی داخلی پذیرایی نخواهد بود زیرا این رنگ همانطور که گفتیم هیچ وقت قدیمی نمی شود.

ادامه مطلب  ۲۱ دکوراسیون پذیرایی مدرن در سال ۲۰۱۴ + تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا