پذیرایی

۲۵ طراحی برای استفاده از رنگ آبی در اتاق پذیرایی های جدید و مدرن

چیدمان عالی اتاق پذیرایی با تم آبی

دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار مهم است. این قسمت از خانه مورد استفاده سایر اعضای خانه قرار می گیرد و در محیط هر خانه به عنوان مرکز تجمع در نظر گرفته می شود. برای این فضای رایج و مهم در خانه باید عوامل و عناصر مختلفی را در نظر گرفت. یکی از عناصر مهم رنگ اتاق نشیمن است. رنگ آبی در اتاق نشیمن به دلیل حس آرامش مورد استقبال و استقبال قرار می گیرد.

ایده های جذاب برای استفاده از رنگ آبی در اتاق نشیمن

رنگ آبی یکی از رنگ های جذاب و عالی است و دارای تناژهای مختلف از تیره تا روشن و ترکیبی است. اگرچه خود رنگ آبی جزو رنگ های سرد به حساب می آید، اما میزان این سردی در تناژهای مختلف آبی مشخص و متفاوت است.

رنگ آبی روشن در دکوراسیون اتاق نشیمن

آبی پاستلی و آبی مجلسی رنگ هایی با درخشندگی بالا هستند که بهتر است به عنوان رنگ دیوارهای اتاق نشیمن استفاده شوند. رنگ آبی روشن نسبت به آبی تیره آرامش بیشتری به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که این رنگ برای اتاق خواب بسیار توصیه می شود. رنگ آبی در اتاق نشیمن فضای داخلی خانه شما را بسیار شاد و جذاب می کند و دکوراسیون آبی اتاق نشیمن به مرکز انرژی تبدیل می شود.

رنگ آبی در اتاق نشیمن

انواع ساعت دیواری

طراحی عالی اتاق نشیمن طراحی اتاق نشیمن با تم آبی

رنگ آبی در اتاق نشیمن

رنگ آبی در اتاق نشیمن

مبل و میز

چیدمان متفاوت اتاق نشیمن با تم آبی

اتاق نشیمن آبی

تم آبی در طراحی اتاق نشیمن

طراحی شیک اتاق نشیمن با تم آبی

طراحی زیبای اتاق نشیمن با تم آبی

دکوراسیون اتاق نشیمن عالی با تم آبی

آبی پاستلی در اتاق نشیمن

رنگ آبی روشن در اتاق نشیمن

چیدمان اتاق پذیرایی مجلل با تم آبی

چیدمان متفاوت اتاق نشیمن با تم آبی

رنگ آبی تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ های آبی تیره مانند نیلی را روی پس زمینه روشن قرار دهید. در این صورت میزان تاریکی و روشنایی اتاق را تنظیم خواهید کرد.

ادامه مطلب  30 مدل نمای پشت تلویزیون جدید در سال 1402

از رنگ آبی تیره به صورت محدود در محیط خانه استفاده کنید. زیرا این رنگ خانه شما را کوچک و خسته کننده می کند. این نکته به ویژه در آپارتمان های کوچک و بسته اهمیت دارد. در فضاهای کوچک، استفاده از رنگ های روشن را در اولویت قرار دهید تا اتاق نشیمن شما بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

یک دکوراسیون اتاق نشیمن فوق العاده

استفاده از رنگ آبی تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن

چیدمان مجلل پذیرایی

چیدمان شیک اتاق پذیرایی با تم آبی

رنگ آبی در دکوراسیون اتاق نشیمن

ترکیب رنگ های آبی زرد در چیدمان پذیرایی

رنگ آبی را می توان در کنار رنگ های دیگر از جمله زرد در دکوراسیون پذیرایی استفاده کرد. این دو رنگ در کنار هم مانند یک بوم زیبا عمل می کنند و به همان اندازه جذاب هستند. این ترکیب به معنای قرار دادن یک رنگ شاد و بسیار گرم مانند زرد در کنار یک رنگ سرد و دعوت کننده مانند آبی است. چنین ترکیبی باعث می شود فضای خانه گرم و دلپذیر به نظر برسد. رنگ های آبی و زرد به هم نزدیک هستند و در صورت نزدیک شدن به هم پوشش خوبی از خود نشان می دهند. این ترکیب رنگ، بافت اتاق نشیمن را یکدست و متعادل می کند.

طراحی اتاق پذیرایی با تم ترکیبی زرد و آبی

ترکیبی از زرد و آبی در اتاق نشیمن

یک اتاق نشیمن زیبا با تم آبی

طراحی ترکیبی اتاق پذیرایی زرد و آبی

دکوراسیون ترکیبی زرد-آبی در اتاق نشیمن

رنگ سبز آبی نیز ترکیب فوق العاده ای در دکوراسیون پذیرایی است. از رنگ سبز در کنار رنگ آبی در اتاق نشیمن استفاده کنید و از جنب و جوش و پویایی این رنگ در کنار رنگ آبی بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا