پذیرایی

۳۰ سالن پذیرایی لاکچری با طراحی زیبا

یک تالار پذیرایی مجلل پس از ترکیبی زیبا از رنگ، نور، دکور و … ایجاد می شود. در زندگی مدرن امروزی از روش های چیدمان زیبا و منحصر به فردی برای شکل دادن به فضا استفاده می شود. در زیر چند مدل زیبا برای دکوراسیون تالار پذیرایی را به شما دوستان عزیز تقدیم می کنیم.

ایده های متفاوت و زیبا برای یک تالار پذیرایی مجلل و مدرن

در دنیای امروز ویژگی تجمل گرایی در کنار کلمه مد روز دیده می شود و با استفاده از این کلمه دو ترکیب از صفت شیک و گران در کنار هم ارائه می شود. با این حال، شیک بودن حرف اول را در تالار پذیرایی مجلل می زند. سپس بقیه دکوراسیون پذیرایی با توجه به این ویژگی طراحی می شود.

برای چیدمان یک سالن پذیرایی مجلل از شاخص های مختلفی استفاده می شود. در واقع کلمه شاخص به نوعی این دکوراسیون را از نوع ساده آن جدا و متمایز می کند.

تالار پذیرایی مجلل

انواع ساعت دیواری

هال

طراحی زیبا و متفاوت اتاق نشیمن

تالار پذیرایی زیبا و شیک

مبل و میز

یک اتاق نشیمن با طراحی عالی

اتاق نشیمن شیک

تالار پذیرایی

اتاق نشیمن مینیمال

تالار پذیرایی کلاسیک

طراحی اتاق نشیمن مدرن

صندلی سلطنتی

پوشش کف

برای کف چنین سالنی از نوع مختلط استفاده می شود. سنگ های گران قیمت می توانند گزینه خوبی برای نمای یک تالار پذیرایی مجلل باشند. ویژگی مدرن بودن را می توان در دیگر عناصر این دکوراسیون نیز مشاهده کرد.

البته گاهی اوقات از کف سرامیکی یا چوبی برای ارائه عملکردی مجلل استفاده می شود. گاهی اوقات از سرامیک و چوب برای تزئین اتاق نشیمن مدرن با هم استفاده می شود.

اتاق نشیمن چوبی

ایده های نورپردازی

هال

اتاق نشیمن لوکس

اتاق نشیمن زیبا و مجلل

طراحی اتاق نشیمن مدرن با مس

اتاق پذیرایی سلطنتی

پذیرایی کلاسیک با تم آبی

تالار پذیرایی مجلل

اتاق نشیمن لوکس

تزیینات زیبا

ویژگی لوکس معنای شیک و زیبا بودن را با هم ترکیب می کند، اما هیچ سادگی در این سبک وجود ندارد. در ابتدا کلمه لوکس بیشتر برای اتاق نشیمن کلاسیک استفاده می شد. یعنی ویژگی کلاسیک به سبک لوکس نزدیک بود. زیرا بیشتر اقلام گران قیمت و فاخر در دل چنین دکوراسیونی جای می گیرند.

ادامه مطلب  20 مدل نرده راه پله فرفورژه؛ بهترین گزینه برای خانه های دوبلکس

تالار پذیرایی مجلل نیز رگه هایی از سبک سلطنتی را در فضای داخلی خود دارد، اما گاهی اوقات به سبک مینیمالیسم و ​​سبک مدرن نزدیک می شود.

نورپردازی مجلل در اتاق نشیمن

طراحی متفاوت نور در اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مدرن

نورپردازی عالی در یک اتاق شیک

روشنایی

این یک ویژگی مهم و رایج در دکوراسیون لوکس است. در این طرح از لامپ های برجسته و زیبا در اشکال مختلف استفاده شده است. این لامپ های تزئینی قادر به چیدمان دکوراسیون زیبایی هستند.

ترکیب رنگ

رنگ های مختلفی مانند آبی، سبز، زرد و حتی سفید در این سبک استفاده می شود. ممنوعیت رنگی وجود ندارد، اما هر رنگ باید با توجه به هارمونی و اصول طراحی سالن پذیرایی به اتاق اضافه شود. برای یک استایل مجلل، یک رنگ پیوسته روی سطح بزرگ استفاده نمی شود. بلکه صاحبان این تزیینات ترجیح می دهند از چند رنگ در تناژهای مختلف استفاده کنند، اما برای حفظ تعادل و جلوگیری از ایجاد شکاف در دکوراسیون تالار پذیرایی شیک، از رنگ های یک خانواده و نزدیک به هم بهره می برند.

طراحی نورپردازی زیبا در اتاق نشیمن

نورپردازی عالی و زیبا برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن زیبا

تالار پذیرایی مجلل

طراحی اتاق نشیمن چوبی

اتاق نشیمن شیک و مدرن

نورپردازی مدرن در اتاق نشیمن

دقت در نظر گرفته شده در این سبک به اندازه حداقل حساس نیست. بنابراین گاهی اوقات می توانید از اصول اولیه فراتر رفته و تزئینات و رنگ های خاص دیگری را به مجموعه لوکس اضافه کنید. به یاد داشته باشید که در سبک لوکس، تمام فرم های زیبا و متنوع برای همه عناصر چیدمان در نظر گرفته شده است. این عناصر شخصیتی مدرن به اتاق نشیمن می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا