پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی بنفش در خانه های شیک و مدرن

دکوراسیون پذیرایی بنفش

بنفش یکی از رنگ هایی است که با استفاده صحیح در طراحی داخلی فضای متفاوتی را در خانه ایجاد می کند. در زیر تصاویری از انواع تزیینات پذیرایی بنفش را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم که امیدواریم هر چه بیشتر مورد پسند شما واقع شود.

طراحی دکوراسیون پذیرایی بنفش با 30 ایده خلاقانه

بنفش به عنوان رنگ خطرناکی در بین مردم شناخته می شود، به همین دلیل اکثر افراد در طراحی قسمت هایی از خانه که کمتر به چشم می آیند از این رنگ استفاده می کنند، در صورتی که این تفکر نادرست است و اگر طیف های مختلف رنگ بنفش باید به درستی در کنار یکدیگر قرار گیرند. و رنگ هایی که با رنگ بنفش همخوانی دارند در طراحی داخلی استفاده شوند، تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی منزل خود مشاهده خواهید کرد، بنابراین می توانید علاوه بر طرح دکوراسیون داخلی قهوه ای برای پذیرایی و طراحی داخلی خاکستری برای پذیرایی از طرح های داخلی رنگارنگ استفاده کنید. ، از دکوراسیون اتاق نشیمن بنفش برای طراحی داخلی نشیمن و پذیرایی منزل خود استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی بنفش

طراحی داخلی پذیرایی با رنگ بنفش

دکوراسیون بنفش یکی از جسورانه ترین ایده های طراحی داخلی برای قسمت های مهم خانه مانند اتاق نشیمن و پذیرایی است و می توانید از این رنگ مجلل به عنوان تم اصلی در طراحی داخلی استفاده کنید.
برای ایجاد ظاهری مجلل در اتاق نشیمن، بهتر است از سایه های مختلف بنفش استفاده کنید، بنفش کم رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای طراحی داخلی است.
اگر می خواهید رنگ بنفش در اتاق نشیمن به وضوح دیده شود، می توانید از این رنگ در نقاط کانونی مانند دیوار پشت تلویزیون و … استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ مبلمان را از میان سایه های مختلف بنفش انتخاب کنید.
در نظر داشته باشید که اگر از سایه های تیره و روشن رنگ بنفش در کنار هم استفاده شود، فضای آرامش بخشی و منحصر به فردی در اتاق پذیرایی ایجاد می شود.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون پذیرایی بنفش دکوراسیون اتاق نشیمن سفید و بنفش دکوراسیون پذیرایی قهوه ای و بنفش طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون بنفش طراحی داخلی سالن پذیرایی طراحی داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون مدرن تالار پذیرایی

برای اینکه طراحی داخلی میز پذیرایی یکنواخت نشود، بهتر است از رنگ مکمل مناسبی برای رنگ بنفش استفاده کنید. انتخاب این رنگ به طیف رنگ بنفش بستگی دارد.
سایه های مختلف خاکستری و سفید بهترین مکمل برای رنگ بنفش در نظر گرفته می شود. در کنار این رنگ زیبا و اشرافی می توانید از رنگ هایی مانند زرد، قهوه ای، کرم، آبی، نارنجی و قرمز نیز استفاده کنید.
انتخاب رنگ بنفش تا حد زیادی به اندازه سالن پذیرایی بستگی دارد، بنابراین اگر پذیرایی منزل شما کوچک است، بهتر است از طرح رنگ بنفش روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد.
در اتاق های پذیرایی بزرگ می توانید از ترکیب سایه روشن و تیره بنفش استفاده کنید و در نتیجه به جذابیت طراحی داخلی پذیرایی منزل خود کمک کنید.

ادامه مطلب  دکوراسیون پذیرایی متفاوت و مدرن + تصاویر

دکوراسیون داخلی بنفش

مبل و میز

دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی بنفش

دکوراسیون پذیرایی شیک دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کلاسیک دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی

طراحی نور اتاق پذیرایی بنفش

طراحی نور تالار پذیرایی بنفش نیز بسیار مهم است و اگر طراحی داخلی پذیرایی منزل شما کلاسیک است، بهتر است از لوسترهای سقفی یا چراغ های آویز کلاسیک استفاده کنید.
برای طراحی داخلی مدرن نیز می توانید از لوسترهای مدرن و مد روز استفاده کنید. چراغ های آویز و آویز نیز می توانند در ایجاد نور مناسب در فضای پذیرایی موثر باشند. همچنین امروزه برای ایجاد فضایی خاص در برخی از اتاق های پذیرایی از نور مخفی استفاده می شود.

طراحی داخلی پذیرایی

دکوراسیون مدرن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی شیک طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کلاسیک طراحی داخلی پذیرایی
توجه داشته باشید که می توانید از رنگ بنفش برای انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده کنید و با کمک این رنگ حال و هوای قسمت های مختلف خانه را متفاوت و جذاب کنید. امیدواریم از دیدن انواع دکوراسیون پذیرایی بنفش که در این مطلب مشاهده کرده اید لذت ببرید و بتوانید با الگوبرداری از این طراحی های داخلی فضایی منحصر به فرد و متفاوت را در پذیرایی منزل خود ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا