اخبار گوناگون

خرید کولر گازی

کولر گازی

خرید کولر گازی، در گرمای تابستان ایران وجود یک کولر پرقدرت در هر خانه و محل کار ضروری است. شما در هر کجای ایران که باشید تابستان همیشه گرم خواهد بود. شهرهای کویری و یا شهرهای بندری به دلیل گرمای زیاد هوا حتما باید کولر گازی با کمپرسور t3 داشته باشند. زیرا دمای هوا در این شهرها به حدی زیاد است که کولر گازی معمولی خراب می‌شود. با توجه به کمبود آب در ایران، استفاده از کولر گازی در خانه‌ها و اداره‌ها باعث می‌شود. از این سرمایه خدا دادی محافظت کنیم. شما می‌توانید کولر گازی با برندهای مختلف را در سایت کمپانی جعفری با قیمتی ارزان‌تر از همه جا و همراه با گارانتی معتبر خریداری نمایید. تلفن مشاوره رایگان قبل از خرید 09128922688 است.

قیمت کولر گازی

برای اطلاع از قیمت کولر گازی ابتدا باید ظرفیت دستگاه و سپس برند و مدل آن مشخص شود. زیرا قیمت کولر گازی بسته به این ویژگی‌ها متفاوت است. اما شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید کولر گازی به سایت کمپانی جعفری https://companyjafari.ir مراجعه نمایید. در سایت ما شما می‌توانید بین مدل‌ها و برندهای مختلف مقایسه کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید. تمامی سفارشات در کمترین زمان به سراسر کشور ارسال می‌شود. در ضمن تمامی محصولات عرضه شده دارای گارانتی معتبر هستند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کولر گازی به صورت تلفنی نیز با شماره 09128922688 تماس بگیرید.

خرید کولر گازی خارجی

محصولات خارجی همیشه خوب نیستند! تقریبا 95 درصد محصولات تولید شده در چین ساخته می‌‍شوند. اکثر برندها در دنیا برای کاهش هزینه‌های خود در کشور چین محصول خود را تولید می‌کنند. کیفیت محصولات چینی نیز در گریدهای مختلفی است و نباید از گریدهای بی‌کیفیت خرید کنیم. برندهای معروف الجی، سامسونگ، هایسنس، ایوولی، گری و… همه در چین تولید می‌شوند. کیفیت این کولر گازی‌ها بسیار مناسب است و شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید. در ضمن این برندها در ایران دارای گارانتی طولانی مدت نیز هستند. شما می‌توانید برای خرید کولر گازی الجی، هایسنس، ایوولی، سامسونگ و… به سایت کمپانی جعفری https://companyjafari.ir مراجعه نمایید.

ادامه مطلب  طرز تهیه سالاد ماکارونی مجلسی

خرید کولر گازی ایرانی

ایرانی یا خارجی؟ بسیاری از مردم ایران از محصولات ایرانی فراری هستند. البته این فراری بودن کاملا به حق است زیرا برخی از محصولات ایرانی بسیار بی‌کیفیت هستند. اگر شما تجربه خرید محصولات ایرانی را دارید خوب می‌دانید برخی از برندها دارای کیفیت مناسبی هستند. اما همه برندهای ایران خوب نیستند. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید کولر گازی ایرانی هستید با یک تعمیرکار متخصص در این حوزه مشورت نمایید. زیرا تعمیرکاران بهتر می‌توانند شما را در خرید راهنمایی کنند. برای مشاوره قبل از خرید نیز می‌توانید با شماره 09128922688 تماس بگیرید.

کدام برند کولر گازی بهتر است؟

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دچار سردرگمی شدید و نمی‌دانید کدام برند بهتر است. اما برای انتخاب بهترین برند باید چه ملاک‌هایی را در نظر گرفت؟ به صورت کلی ملاک‌های انتخاب یک برند خوب شامل: کیفیت ساخت، گارانتی معتبر و طولانی، زیبایی و امکانات خوب و… است. حال کدام برندها این شرایط را دارند؟ قطعا تعداد برندهایی که که دارای گارانتی معتبر و طولانی باشند بسیار کم است. همچنین اگر به دنبال زیبایی و داشتن امکانات رفاهی بیشتر باشید باید به دنبال خرید برندهای معروف بازار بروید. برندهایی مانند: الجی، سامسونگ، هایسنس، ایوولی و…

کولر گازی

خرید کولر گازی ارزان

ارزان بودن همیشه خوب نیست! یا بهتر بگوییم هیچ وقت ارزان بودن یک کالای برقی خوب نیست. پس به دنبال خرید کولر گازی ارزان نباشید. زیرا این کولرها بی‌دلیل ارزان نیستند و قطعا کیفیت بالایی ندارند. محصولات با کیفیت همیشه با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. ما نمی‌گوییم شما پول برند کولر گازی را بدهید ولی ارزان بودن کولر گازی باعث هدر رفتن پول شما خواهد شد. به طور مثال کسانی که اقدام به خرید کولر گازی از بانه می‌کنند همیشه دچار ضرر و زیان می‌شوند.

ادامه مطلب  چرا فانتوم می‌تواند رقیبی جدی برای اتریوم باشد؟

خرید کولر گازی یا داکت اسپلیت؟

بسیاری از افراد بر سر دو راهی داکت اسپلیت و کولر گازی هستند. پیشنهاد ما به شما داکت اسپلیت است زیرا داکت اسپلیت برای فضای خانه و محل مناسب‌تر است و تمام فضاها را خنک و یا گرم می‌کند. اما کولر گازی فقط برای یک محیط است و امکان خنک یا گرم کردن سایر اتاق‌ها و فضاهای ساختمان را ندارد. علاوه بر آن نصب چند کولر گازی برای یک ساختمان اصلا مقرون به صرفه نیست. پس در صورت امکان بهترین انتخاب خرید داکت اسپلیت یا خرید سیستم VRF است. این سیستم هم مانند داکت اسپلیت عمل می‌کند ولی در حجم بالا و برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری مناسب است.

بهترین سیستم تهویه مطبوع

به نظر شما کدام سیستم تهویه مطبوع بهترین سیستم است؟ قطعا نظرات افراد با یکدیگر متفاوت است. اما اگر ملاک‌های انتخاب مشخص باشد بهتر می‌توان تصمیم گرفت. مثلا اگر ملاک ما کیفیت و یکنواختی گرم کردن و خنک کردن باشد، داکت اسپلیت و سیستم VRF بهترین خواهند بود. همچنین اگر ملاک ما مصرف بهینه انرژی باشد، داکت اسپلیت بهترین خواهد بود. در صورتی که ملاک ما نصب آسان و استفاده و سرویس آسان باشد و بخواهیم فقط یک فضا یا اتاق را خنک یا گرم کنیم. قطعا کولر گازی بهترین سیستم تهویه مطبوع خواهد بود. ابتدا مشخص کنید از یک سیستم تهویه مطبوع چه می‌خواهید.

بهترین برند کولر گازی

برای آب و هوای کویری کدام کولر گازی مناسب است؟

کویر ایران یا بهتر بگوییم ایران کویری که تقریبا در مرکز آن کویر بزرگی وجود دارد. نیاز به کولر گازی با کمپرسور قوی دارد تا در شرایط آب و هوایی تابستان خراب نشود. کمپرسورهای T3 برای آب و هوای کویر طراحی شدند و امکان کار تا دماهای بالا را دارند. اگر در مناطق کویری ایران مانند: قم، کاشان، سمنان، کرمان، یزد و… هستید. توصیه می‌کنیم حتما از کمپرسورهای T3 خریداری کنید، در غیر اینصورت کمپرسور کولر گازی شما خواهد سوخت. برای اطلاع از انواع کمپرسور کولر گازی می‌توانید به سایت کمپانی جعفری https://companyjafari.ir مراجعه نمایید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با شماره 09128922688 تماس بگیرید.

ادامه مطلب  معرفی پروژه ستین

کولر گازی برای آب و هوای معتدل چی بخریم؟

در مناطق شمالی ایران و همچنین مناطق غربی ایران، آب و هوا معتدل است. البته به دلیل شرجی بودن هوا نیاز به کولر گازی در شهرهای شمالی احساس می‌شود. در این مناطق خرید کولر گازی با کمپرسور T3 اشتباه است زیرا هزینه اضافی پرداخت شده و همچنین این کمپرسور در این آب و هوا شاید دچار مشکل شود. بهترین کمپرسور برای آب و هوای معتدل T1 است که مخصوص این مناطق طراحی شده است. مصرف برق این نوع کمپرسور بسیار کم و بهینه است.

خرید کولر گازی از بانه

بانه یکی از شهرهای استان کردستان است که با کشور عراق همسایه است. این شهر مرزی از قدیم تا امروز یکی از گذرگاه‌های قانونی و البته غیر قانونی ورود کالا و لوازم خانگی به ایران بوده است. کالاهایی که از بانه وارد کشور می‌شوند قیمت مناسب‌تری دارند و اصطلاحا ارزان نیز می‌گویند. اما این ارزان بودن نیز بی‌دلیل نیست و در اغلب موارد خرید این کالاها به ضرر خریدار است. شاید همه کالاهایی که از بانه خریداری می‌شود بد نباشند ولی به دلیل حمل به صورت کولبری و شرایط بد حمل و نقل، امکان خراب شدن دستگاه در پروسه حمل محتمل است. در ضمن این کالاها دارای گارانتی نیستند و فقط توسط فروشنده‌ها به صورت شفاهی گارانتی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا