پذیرایی

ایده های استفاده از فضای پرت پذیرایی با دیزاین کاربردی

استفاده از فضای پذیرایی زیبا و شیک

ما اغلب در مرحله اول دکوراسیون فضاهای بزرگ و باز را انجام می دهیم و گاهی در پایان کار متوجه مشکل در کارمان می شویم که همان فضاهای اضافی خالی و شکل نگرفته است. زیر پله های راهرو، گوشه های دیوار، فاصله بین دو تخت در اتاق خواب، فرورفتگی های دیوار آشپزخانه و …. از جمله این فضاهای خالی هستند. اما در اتاق پذیرایی خانه که یکی از قسمت های مهم و کاربردی هر خانه به حساب می آید چه فضاهای خالی وجود دارد؟ و چگونه می توان از این فضاهای بلا استفاده بهترین استفاده را کرد؟ در این مقاله می خواهیم ایده های شیک و آسان برای استفاده از پذیرایی جادار را شرح دهیم.

ایده های منحصر به فرد برای استفاده از میز پذیرش

استفاده از فضای باز پذیرایی برای کارایی و زیبایی بیشتر

اگر دکوراسیون و دکوراسیون فضای خالی و خالی پذیرایی به خوبی انجام شود توانستیم این تصویر یکنواخت و خسته کننده را به تصویری زیبا و شیک تبدیل کنیم و کارایی فضا را افزایش دهیم. برای مثال در مورد دکوراسیون زیر پله ها علاوه بر تزیین فضای خالی اطراف مسیر با گل و گیاه و کتاب و … عملاً به ویژگی های این فضا یعنی. مکانی مناسب برای نگهداری گل و گیاه این موضوع در مورد کیترینگ نیز صدق می کند. در زیر چند ایده و روش برای استفاده از فضای باز پذیرایی را در اختیار شما قرار می دهیم.

انواع ساعت دیواری

استفاده از پذیرایی به شیوه ای شیک

ایده های شیک برای استفاده از پذیرایی

ایده های منحصر به فرد برای استفاده از میز پذیرش

مبل و میز

ایده های فوق العاده برای استفاده از فضای باز پذیرایی

استفاده از گلدان برای گل و گیاهان خانگی

ممکن است در گوشه و کنار خانه فضای خالی زیادی وجود داشته باشد، بنابراین می توانید با استفاده از چندین گلدان بزرگ و بلند این قسمت های خالی را پر کنید. با این اقدام علاوه بر بهبود و تزیین دیزاین منزل خود، احساس نشاط و هوای تازه را در محیط نیز افزایش خواهید داد. دقت کنید که گلدان انتخابی با فضای خالی منزل شما هماهنگ باشد.

ادامه مطلب  دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره با طراحی مدرن

استفاده از فضاهای پذیرایی بزرگ برای کارایی و زیبایی بیشتر

همچنین می توانید از ایده آویزان گل برای پر کردن فضای خالی گوشه دیوار اتاق نشیمن استفاده کنید، اگر تصمیم به انجام این کار دارید، بهتر است گیاهان پایدار را برای آپارتمان انتخاب کنید.

پرکردن فضاهای خالی پذیرایی و طراحی آنها

با چند ایده جالب از فضای پذیرایی بزرگ بهره ببرید

طراحی گوشه دیوار با استفاده از مبلمان و قفسه های L شکل

یکی از راهکارهای طراحی برای گوشه دیوار، استفاده از مبلمان L شکل است که برای پرکردن و تزئین فضاهای گوشه آماده می شود. این فضاها اغلب دنج و راحت هستند که می توانید در حین مطالعه و … در آن استراحت کنید، استراحت کنید و با خودتان خلوت کنید.

همچنین می توانید از قفسه ها و قفسه های باز، قفسه های L شکل برای گوشه های دیوار پذیرایی استفاده کنید. این بستگی به سلیقه و هدف شما دارد که آنها را با مواد پر کنید. به عنوان مثال ممکن است قصد داشته باشید در این قسمت کتابخانه بسازید که در این صورت کتاب ها برای چیدمان و تزیین این قفسه ها ایده آل هستند اما وسایل تزئینی، مجسمه ها، گل ها و …. ایده های عملی هستند

پرکردن فضاهای خالی پذیرایی و طراحی آنها

گوشه دیوار با کمک شومینه یا تلویزیون

یکی دیگر از ایده های جذابی که با آن می توانید فضای خالی گوشه دیوار را شکل داده و پر کنید، شومینه است. شومینه در اتاق های پذیرایی که دید به بیرون ندارند. مناسب هستند آثار هنری و نورپردازی بالای شومینه می تواند آن را به یکی از عناصر اصلی این محوطه تبدیل کند. همچنین می توان با کمک شومینه یک فضای مطالعه دنج و راحت ایجاد کرد.

همچنین برای پرکردن فضای خالی و زیباتر شدن آن، گوشه ای از میز پذیرایی تلویزیون یا ال ای دی قرار دهید. یا اگر به نقاشی علاقه دارید، آن را به یک گالری هنری تبدیل کنید.استفاده از فضای پذیرایی خاص و شیک

ادامه مطلب  دکوراسیون پذیرایی ۲۰۱۷ با انواع طراحی مدرن و کاربردی

استفاده از صندلی های خالی پذیرایی

از آینه استفاده کنید

یک آینه بالای میز کنسول آویزان کنید. در واقع استفاده از آینه به این صورت ایده عالی و جالبی برای تزیین و پرکردن فضای خالی گوشه دیوار است. آینه محیط را عمیق تر می کند و با بازتاب نور فضای روشن تری ایجاد می کند.

ایده های منحصر به فرد برای استفاده از فضای پذیرایی

با ایده های زیبا از فضای پذیرایی بزرگ بهره ببرید

پرکردن فضاهای خالی پذیرایی و طراحی آنها

پرکردن فضاهای خالی پذیرایی و طراحی آنها

پرکردن فضاهای خالی پذیرایی و طراحی آنها

استفاده از فضای پذیرایی جادار با چند ایده کاربردی

پرکردن فضاهای خالی پذیرایی و طراحی آنها

ایده های جالب برای استفاده از میز پذیرش

استفاده از میز جلو به صورت عملی

فضای اضافی برای دریافت و استفاده از این فضاها

ایده هایی برای یک پذیرایی بزرگ

طراحی فضای پذیرایی با ایده های فوق العاده استفاده از پذیرایی به روشی ایده آل

پر کردن فضاهای خالی و طراحی آنها

استفاده از فضاهای پذیرایی بزرگ برای کارایی و زیبایی بیشتر

پر کردن فضاهای خالی و طراحی آن فضاها استفاده از فضای پذیرایی زیبا و مطلوب

ایده های عالی برای استفاده از میز پذیرش

ایده های زیبا و شیک برای استفاده از فضای اضافی پذیرایی

استفاده از فضاهای پذیرایی بزرگ برای کارایی و زیبایی بیشتر

در این مطلب تعدادی ایده کاربردی و شیک دکوراسیون پذیرایی را با در نظر گرفتن استفاده از فضای پذیرایی در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. همچنین اگر می خواهید با ایده های شیک و کاربردی دکوراسیون پذیرایی 2023 و ایده های تزیین سه گوشه خانه و اصول چیدمان فرش در سالن پذیرایی آشنا شوید، روی لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا