اجزای چیدمان و دکوراسیون

چطور برای اتاق خواب جدیدمان سرویس خواب انتخاب کنیم؟

انتخاب ملافه و مبلمان جدید برای اتاق هم هیجان انگیز و هم ترسناک است. هیجان انگیز است زیرا نمی دانیم مبلمان جدید چگونه به نظر می رسد و آیا آن را در اتاقی که قرار داده ایم دوست داریم یا خیر. همچنین می تواند ترسناک باشد زیرا انتخاب مبلمان برای خانه مستلزم صرف هزینه است و ترس از اشتباه می تواند ناامید کننده باشد. خوشبختانه انتخاب روتختی و مبلمان مناسب برای نیازهای شما ساده تر و راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در این مقاله به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

ملافه و سایر مبلمان کجا قرار می گیرد؟

خوب، قبل از هر کاری باید بدانید که آیا ست اتاق خوابی که می خواهید بخرید برای اتاق خواب خودتان است یا اتاق خواب کودک یا نوجوان شما را پر می کند. شاید بخواهید یک اتاق خواب زیبا برای مهمانان خود فراهم کنید. واضح است که مبلمان مناسب پاسخگوی نیاز کاربر خواهد بود و در این شرایط باید به سبک و دیزاین آن توجه کرد.
بودجه شما چقدر است؟
با کمی تحقیق می توان آنچه در بازار وجود دارد را مشاهده کرد، اما به نظر می رسد خرید قبل از تصمیم گیری در مورد بودجه ای که قرار است برای آن خرج کنید، کمی غیرعاقلانه است. معمولا هزینه خرید اثاثیه کمی بالاست، پس ابتدا باید با خودتان صادق باشید و حساب بانکی خود را چک کنید. اگر رویای بزرگی دارید اما پول زیادی ندارید، چندین گزینه دارید:
• بهتر است فقط یک قسمت از ست اتاق خواب مورد نیاز خود را بخرید و منتظر بمانید تا بودجه برای خرید بقیه مبلمان تامین شود.
• از ملافه های دست دوم استفاده کنید
• اگر در حال طراحی مهد کودک یا اتاق مهمان هستید، می توانید از سرویس خواب های بی کیفیت و ارزان تر استفاده کنید.

ادامه مطلب  ادامه مطلب

تخت دو نفره

نظر شما در مورد کیفیت سرویس خواب چیست؟

واضح است که شما هم مانند افراد دیگر دوست ندارید پولتان را خرج یک سرویس خواب کنید که بعد از چند ماه خراب می شود و مجبور می شوید آن را دور بریزید. البته این بدان معنا نیست که باید بهترین و با کیفیت ترین ملافه های موجود در بازار را خریداری کنید. بودجه شما نقش مهمی در تصمیم گیری شما دارد. برای اتاق خواب خودتان بهتر است مبلمان باکیفیت بخرید اما برای اتاق خواب کوچک مبلمان بی کیفیت نیز کافی است. همیشه انتخاب مواد باکیفیت برای تشک مهم است، اما نه برای میز کنار تخت یا سایر موارد.

اتاق خواب شما چقدر بزرگ است

اگر در حال آماده سازی یک اتاق خواب کوچک هستید، خرید یک پوستر یا یک کمد لباس بزرگ ممکن است انتخاب خوبی برای شما نباشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید و اتاق شما فضای کافی دارد، می توانید از مبلمان با اندازه مناسب استفاده کنید. مقیاس برای یک اتاق خوب تزئین شده ضروری است. این به این معنی است که اندازه مبلمان باید با اندازه فضایی که در اختیار دارید متعادل باشد. هر جا که مبلمان جدیدی می خرید، مطمئن شوید که می توانید از آن در اتاق خود استفاده کنید. آیا نمی خواهید میز آرایش شما با سایر مبلمان اتاق خواب هماهنگ نباشد؟

سرویس خواب دو نفره

چه چیزی نیاز دارید؟

ممکن است بخواهید همه ملافه های قدیمی خود را با ملافه های جدید جایگزین کنید. بهتر است از همان ابتدا نیازهای خود را بشناسید و آنها را شناسایی کنید. اگر می خواهید میز آرایش خود را در حمام قرار دهید، نیازی به قرار دادن یک میز بزرگ در اتاق خواب ندارید. اگر تخت خود را با شخص دیگری به اشتراک می گذارید، می توانید از میز کنار تخت استفاده کنید. اگر شما یا همسرتان فردی قد بلند هستید، از تخت بدون لبه استفاده کنید و انگشتان پا را اذیت نکند. اگر کمد انتخابی زیباست اما کشوهای کافی برای قرار دادن لباس ندارد، آن را دور بیندازید زیرا انتخاب خوبی برای شما نیست. سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. آیا در روزهای تعطیل در رختخواب صبحانه می خورید؟ آیا شب ها فرزندتان را کنار خود می گذارید؟ اگر چنین است، به یک اتاق بزرگ نیاز دارید.

ادامه مطلب  چرا مبل کلاسیک و استیل را باید از برند پالوسانتو خرید؟

سبک دکوراسیون شما چیست؟

اگر همه چیز مدرن را دوست دارید، با یک ست اتاق خواب قدیمی راضی نخواهید بود. اگر سبک دکوراسیون خوبی دارید، باید ملحفه ای تهیه کنید که مکمل آن باشد. این به این معنی نیست که خود را در یک ذهنیت سفت و سخت قرار دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که مبلمان اتاق خواب عالی یک سبک انتقالی دارند. این سبک چیزی بین سبک سنتی و سبک مدرن خواهد بود.

به دنبال کنار هم قرار دادن چیزها هستید؟

اگرچه خرید یک مجموعه کامل از ست اتاق خواب و مبلمان اتاق خواب ایده بسیار خوبی است، اما همیشه لازم نیست این طرز فکر را دنبال کنید و می توانید انتخاب خود را انجام دهید. در یک اتاق بسیار سنتی یا رسمی، ست اتاق خواب عالی به نظر می رسد، اما در سبک غیر رسمی این ایده جذاب نیست، در عوض چند قطعه را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند و مجموعه کاملی نیستند.

خدمات خوابگاه دخترانه و پسرانه

آیا اتاق خود را با شخص دیگری تقسیم می کنید؟

اگر دو نفر در یک اتاق خواب مشترک هستند، در انتخاب مبلمان آن باید نظر هر دو مورد توجه قرار گیرد. اگر خواهر و برادر در یک اتاق بخوابند، برای هر کدام یک تخت نیاز دارید. برای هر اتاق مشترک، هر فرد به یک کمد یا کشو برای قرار دادن لباس های خود نیاز دارد. در انتخاب مبلمان باید خواسته و علاقه افراد را در نظر بگیرید. در چنین شرایطی، مصالحه لازم است، اما هیچکس نباید از طراحی و مبلمان اتاق خواب ناراضی باشد.

ادامه مطلب  انواع مبل شنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا