طراحی دکوراسیون داخلی

سفر به تو درتوی زیبایی و شکوه با خرید انواع کاغذ دیواری

در روزهای پایانی سال، بسیاری از اهالی ذوق، مایل هستند تغییرات چشمگیرتری در دکوراسیون داخلی خانه و ساختمان خود ایجاد کنند. نوسازی دیوار با یکی از انواع کاغذ دیواری قطعاً بهترین گزینه تغییر برای چشم‌نوازتر کردن دیوارها و فضاهای داخلی است. نکته بسیار مهمی که نباید از قلم بیفتد، انتخاب یک کاغذ دیواری باکیفیت با عمر ماندگار است تا به‌سادگی لبخند رضایت و اطمینان را از لبان مصرف‌کننده محو نکند. بنا بر توصیه اهالی فن، طراحان داخلی و مهندسان معمار، انتخاب یک برند معتبر و خوش‌نام برای کاغذ دیواری حرف اول را میزند. درنتیجه می‌توان انتظار داشت که محصول خریداری‌شده، اطمینان خاطر مشتری را به لطف اعتبار برند و کیفیت قابل‌توجهی که دارد، جلب خواهد کرد.

خرید انواع کاغذ دیواری برای فضاهای متفاوت

خرید کاغذ دیواری آدابی دارد! درست مثل خرید لباس مهمانی یا هر اقدام مناسبتی دیگر. قدم اول، انتخاب نوع و طرح کاغذ دیواری به‌تناسب فضای موردنظر است. توجه داشته باشید که هر فضایی به‌تناسب کاربری، سبک دکوراسیون داخلی و حتی پالت رنگی و چیدمان، به نوع خاصی از کاغذ دیواری نیاز دارد.

کاغذ دیواری برای فضاهای خانگی

دست مصرف‌کننده برای انتخاب بهترین کاغذ دیواری مناسب فضاهای خانگی کاملاً باز است. محیط خانگی با توجه به ویژگی چشمگیر شخصی‌سازی و غلبه سفارشی بودن بر ترندهای پرطرفدار روز که جنبه عمومی‌تری دارد، این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید با فراغ بال و ظرافت بیشتری دست به انتخاب بزنید.

برای فضاهای خانگی همچنان موضوع تفکیک اتاق‌ها مطرح می‌شود؛ کدام اتاق، چه ابعادی و کدام سبک دکوراسیون.

کدام کاغذ دیواری برای کدام اتاق؟

در مورد انتخاب کاغذ دیواری متناسب با کاربری اتاق لازم است حتماً با طراح داخلی یا افرادی که درزمینهٔ اجرای کاغذ دیواری تجربیات کافی دارند مشورت کنید. به‌عنوان‌مثال، نصب کاغذ دیواری برای اتاق‌خواب باید با در نظر گرفتن حفظ حس آرامش، نوردهی یا کاهش نور، عایق صدا و حرارت بودن و از همه مهم‌تر، همخوانی با چیدمان اتاق همراه باشد. همچنین برای سالن پذیرایی شما به تنوع و طراحی خوش نماتر نیاز دارید که به جذابیت دکوراسیون اضافه کند.

ادامه مطلب  بهترین رنگ راهرو منزل + اصول انتخاب رنگ ورودی آپارتمان

ناگفته نماند که فضاهایی مانند اتاق کار به ظرافت بیشتری در انتخاب نوع کاغذ دیواری نیاز دارند. چون چنین فضایی قطعاً باید الهام‌بخش شما برای انجام وظایف کاری و بهبود تمرکز باشد. بنابراین انتخاب طرح‌های ساده، یا دیوارپوش با الگوهای کمتر شلوغ گزینه مناسبی می‌تواند باشد.

در هنر تزئین دیوار، توجه به دیوار شاخص برای اجرای یک کاغذ دیواری خاص اهمیت زیادی دارد. اهالی فن توصیه می‌کنند که این دیوار با نصب یک کاغذ دیواری طرح دار پرنقش‌ونگار یا منحصربه‌فرد قابلیت تمایز با سایر دیوارها و برجسته شدن جلوه دیوار را دارد.

کاغذ دیواری برای فضاهای عمومی

فضاهای عمومی به دلیل غلبه ترندهای محبوب روز، پذیرای تنوع و جلوه بصری بیشتری هستند. بسیاری از هتلداران، رستوران‌داران و مدیران کافی‌شاپ‌ها در تلاش هستند تا بخش مهمی از فرایند جذب و حفظ مشتری خود را با انتخاب مناسب‌ترین دکوراسیون داخلی، تقویت کنند.

طراحان داخلی توصیه می‌کنند از انتخاب کاغذ دیواری با طرح‌های خاص مانند طرح داماسک، طرح‌های مدرن هندسی، انواع کاغذ دیواری سه‌بعدی و پوستر دیواری و همچنین کاغذ دیواری با طرح‌های کلاسیک تداعی‌گر زیبایی‌های ویکتوریایی غافل نمانید.

کدام کاغذ دیواری برای کدام فضای عمومی؟

درصورتی‌که قصد دارید برای اجرای کاغذ دیواری در سالن ورودی هتل (لابی)، راهروهای هتل، دیوار بخش پذیرش و سالن تشریفات اقدام کنید، دقت به کیفیت محصول اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. با توجه به تردد بالای افراد و آسیب‌های احتمالی به سطح دیوار، توصیه می‌کنیم به سراغ برندهای معتبری مانند کاغذ دیواری راش، امیل‌اند هوگو یا تگزم بروید. این برندها پیام‌آور کیفیت، ماندگاری و همخوانی با فضاهای عمومی هستند.

همچنین ناگفته نماند که اهمیت رسیدگی و مراقبت از دیوارپوش کاغذی زمانی دوچندان می‌شود که برای شست‌وشو و تمیزکاری، نیاز به اقدامات پیچیده نداشته باشید. بنابراین انتخاب یک کاغذ دیواری ضخیم، قابل‌شست‌وشو بهترین گزینه است.

ادامه مطلب  چرا نباید اجرای عایق صوتی برای ما هزینه اضافی حساب شود؟

کاغذ دیواری برای محیط کار

فضاهای رسمی ویژگی‌های خاصی دارند. مهم‌ترین ویژگی کمک به حفظ تمرکز و افزایش بازدهی و انگیزه کارمندان است. نصب کاغذ دیواری‌های ساده برای دیوارهای عمومی گزینه مناسبی است. درحالی‌که می‌توانید انواعی از طرح‌های چشمگیر و جذاب را برای دیوار شاخص اتاق جلسات، اتاق مدیر یا اتاق کار کارمندان در نظر داشته باشید.

با توجه به اهمیت مراقبت از کاغذ دیواری در محیط‌های عمومی و افزایش احتمال آسیب و کثیفی، توصیه می‌کنیم آن دسته از دیوارپوش های کاغذی را انتخاب کنید که مشخصاً قابل‌شست‌وشو، ضخیم ( ضدآب و عایق صوت) و به‌ندرت قابل تعویض باشند.

کاغذ دیواری برای محیط شرجی یا مرطوب

یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان و طرفداران کاغذ دیواری، همخوانی این محصول با آب‌وهوای محل نصب است. آن دسته از مصرف‌کنندگانی که در مناطق شرجی زندگی می‌کنند یا در مقیاس ساده‌تر، قصد نصب کاغذ دیواری برای فضاهایی مانند سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه را دارند، لازم است حتماً فاکتور ضدآب و قابل‌شست‌وشو بودن را در نظر داشته باشند. کاغذ دیواری از جنس وینیل حرف اول را میزند.

چرا برند دیوارپوش کاغذی اهمیت زیادی دارد؟

برند برای هر محصولی که باید ماندگاری بالایی داشته باشد، مهم است. این مورد در زمان خرید کاغذ دیواری اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. هرچه در انتخاب برند کاغذ دیواری حساسیت و نکته‌سنجی بیشتری نشان بدهید، رضایت به‌مراتب بیشتری خواهید داشت. یک برند معتبر، پیام‌آور کیفیت، زیبایی، منحصربه‌فرد بودن و ماندگاری طولانی است. از سوی دیگر، فروشنده برندهای خوش‌نام برای افزایش محبوبیت و اعتبار محصول خود، خدمات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد که ممکن است شامل خدمات نصب رایگان، خدمات پس از فروش طولانی‌مدت یا اختصاص مزایای دیگر باشد.

شرکت هنر و تجارت آسام با در اختیار داشتن اعتبار واردات برندهای خوش‌نام کاغذ دیواری راش، امیل‌اند هوگو و تگزم مفتخر است اولین گزینه مشتریان سخت سلیقه برای خرید بهترین کیفیت کاغذ دیواری باشد.

آشنایی با گنجینه برندهای آسام

مجموعه آسام با واردات سه برند معتبر زیر، بستر مناسبی را برای انتخاب یک محصول باکیفیت، ماندگار و لوکس فراهم کرده است:

ادامه مطلب  پرطرفدارترین کاغذ دیواری طرح برگ انجیری آپدیت 1403

برند راش

کاغذ دیواری راش rasch آلمان با نماد جسارت در امتحان کردن فناوری‌ها و تحولات به‌روز دنیا، محبوبیت دوچندان در بین رقبا پیدا کرده است. این برند آلمانی با پیوند بین سنت و مدرنیسم، ستون‌های محکمی از اعتماد و اطمینان را ساخت و بالا برد. ابداع طرح‌های غیرمعمول پیچیده با تکیه‌بر الگوهای مدرن باعث شده است تا این برند آلمانی به روشی هنرمندانه و هوشمندانه در دل دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان‌ها نفوذ کند.

برند امیل‌اند هوگو آلمان

برند امیل‌اند هوگو emil & hugo پایه‌گذار برند راش آلمان با مجموعه جدید کاغذ دیواری‌های خود ثابت کرد که شایسته تصاحب لقب پرچم‌دار هنر نوین در الگوهای کاغذ دیواری است.

انتخاب طرح‌های نفیس هنری و نوآوری در طراحی کاغذ دیواری، امیل‌اند هوگو را به یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌ها در بازار اقلام تزئینی تبدیل کرده است. این برند آلمانی از ترکیب فناوری‌های نوین با صنایع‌دستی، موفق شده است محصولی جلوه‌گر و منحصربه‌فرد را به بازار تقاضا عرضه کند.

برند تگزم

برند تگزم texam ایتالیا به نوآوری در فناوری تولید کاغذ دیواری شهرت دارد. این برند ایتالیایی در مجموعه‌های جدید خود از طرح‌های متنوع با نقوش سینوسی و بافت‌های منحصربه‌فرد کمک گرفته است و در نهایت فضای موردنظر شما را به مهمانی نور و رنگ دعوت می‌کند.

ارائه تصویری باشکوه در ترکیب با تکنولوژی همراه با مواد پیچیده مانند مخمل، کوارتز، شیشه، پارچه و فلز باعث می‌شود تا این محصول زیبایی خیره‌کننده و فراموش‌نشدنی داشته باشد.

چه نکاتی پیش از خرید کاغذ دیواری اهمیت دارد؟

برای اینکه خرید کاغذ دیواری درنهایت به لبخند رضایت و حسی اطمینان‌بخش ختم شود، در نظر گرفتن نکات زیر پیش از خرید مهم است:

  • برند کاغذ دیواری
  • فضای انتخابی برای اجرا
  • تعداد رول و ابعاد محیط موردنظر
  • بودجه‌بندی
  • میزان روشنایی یا تاریک بودن فضا
  • سبک دکوراسیون و مبلمان
  • آب‌وهوای منطقه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا