طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین رنگ راهرو منزل + اصول انتخاب رنگ ورودی آپارتمان

رنگ راهرو بسیار مهم است زیرا این قسمت اولین قسمت از خانه ای است که به آن قدم می گذاریم. به همین دلیل چیدمان آن علاوه بر اینکه نماینده سلیقه شماست، باید بتواند احساس امنیت، آرامش و صمیمیت را در اعضای خانواده یا مهمانان برانگیزد. برای زنده کردن این احساسات، باید رنگ راهرو ورودی ساختمان به آپارتمان توجه ویژه ای داشته باشید و با توجه به ابعاد و نور فضایی عالی و اصولی طراحی کنید. برای آشنایی با بهترین ترکیب رنگ های مناسب راهرو خانه با تراس مگ در این قسمت متریال دکوراسیون راهرو همراه باشید.

رنگ راهرو ورودی آپارتمانرنگ راهرو ورودی آپارتمان

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

اصول انتخاب رنگ سالن

هنگام انتخاب رنگ راهرو ورودی ساختمان و آپارتمان عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت و نمی توان به تنهایی بر اساس سلیقه عمل کرد. برخی از اصول مهم در این زمینه عبارتند از:

  • رنگ راهرو خانه باید بر اساس اندازه و ابعاد آن انتخاب شود. اگر راهرو باریک است، رنگ های روشن می توانند گزینه خوبی باشند. همچنین بهتر است خطوط افقی روی دیوارها ایجاد شود تا جلوه بهتری در فضا ایجاد شود.
  • میزان نور و روشنایی راهرو باید متناسب با رنگ آن باشد. برای راهروهای تیره بهتر است رنگ های زرد، خاکستری و صورتی را انتخاب کنید. توجه به این نکته بسیار مهم است که رنگ سفید برای راهروها و ورودی های تیره رنگ مناسبی نیست زیرا فضا را تیره تر نشان می دهد.

رنگ زرد برای راهرورنگ زرد برای راهرو

  • در انتخاب رنگ ورودی خانه به سبک چیدمان توجه کنید. در هر یک از سبک های دکوراسیون داخلی از رنگ های خاصی استفاده می شود که باید در راهرو نیز استفاده شود.
  • اگر قصد دارید از چند رنگ در راهرو استفاده کنید، از تکنیک های انتخاب رنگ استفاده کنید. بر اساس این قوانین می توان از ترکیبات مختلف بر اساس چرخه رنگ با هم استفاده کرد. اگر در مورد این تکنیک ها اطلاعات کافی ندارید، قبلاً در مقاله قوانین رنگ در دکوراسیون به طور مفصل در مورد آن صحبت کرده ایم و در آن روش های فوق العاده ای وجود دارد.
ادامه مطلب  نکات انتخاب و چیدمان درست کتابخانه

رنگ مناسب برای راهروهارنگ مناسب برای راهروها

رنگ آمیزی مناسب راهروها

اگر به دنبال رنگ‌بندی خاص و متفاوت هستید، می‌توانید راهروها را با دو یا چند رنگ مکمل همدیگر رنگ آمیزی کنید. با این انتخاب، تصویر اولیه منحصر به فردی از خانه خود را در ذهن مهمانان به جا بگذارید. سبز و قهوه ای از جمله رنگ های مکملی هستند که آرامش و آرامش را در فضا تداعی می کنند و مناسب هستند نقاشی راهروهای بزرگ هستند. علاوه بر این، اگر از این دو رنگ در راهروهای باریک استفاده می کنید، باید به وجود آینه ها و نورپردازی باکیفیت توجه ویژه ای داشته باشید.

آینه موجود در سالن همراه با رنگ استاندارد نتیجه فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

رنگبندی مناسب راهرورنگبندی مناسب راهرو
استفاده از رنگ آبی در کنار سبز نیز می تواند یکی از پیشنهادات عالی باشد. این دو رنگ در کنار هم جذابیت و مدرنیته را به راهروهای شما می بخشند. اگر خانه شما دکوراسیون داخلی مدرنی دارد، می توانید از این رنگ برای طراحی راهرو بین اتاق خواب ها استفاده کنید.

راهروی زرد خانهراهروی زرد خانه

رنگ کرم برای راهرو

رنگ کرم رنگی ساده و خنثی است که برای راهروهای کوچک بسیار مناسب است. این رنگ فضای راهروهای کوچک و باریک را بازتر و بزرگتر می کند. راهروها یکی از پربازدیدترین مکان های خانه هستند و به همین دلیل بیش از سایر قسمت ها در معرض آلودگی هستند. با استفاده از رنگ کرم برای راهروها می توانید به کثیف شدن دیرتر این محیط کمک کنید.

رنگ کرم برای راهرورنگ کرم برای راهرو

رنگ بژ راهروی خانه

بژ رنگی خنثی است که به فضا آرامش می بخشد و همچنین به راهروهای تاریک و کوچک نور و بعد می بخشد. اگر رنگ آمیزی منحصر به فرد می خواهید، از رنگ های سفید و قهوه ای در کنار بژ استفاده کنید.

ادامه مطلب  40 مدل دکوراسیون اتاق کودک طوسی زرد دخترانه و پسرانه و نوزاد

رنگ بژ برای راهرورنگ بژ برای راهرو

رنگ خاکستری برای راهرو

از سوی دیگر رنگ های مناسب برای راهرو می تواند خاکستری یا خاکستری باشد. اگر می خواهید به راهروها گرما اضافه کنید، کافی است کمی رنگ قرمز به آن اضافه کنید تا فضایی گرم با خاکستری داشته باشید که تن قرمز دارد. اگر به جای قرمز به رنگ خاکستری تن های سبز بدهید، مدرنیته و گرما فضای شما را می پوشاند. خاکستری با تن زرد و نارنجی برای راهروهای تیره و کم نور مناسب است.

رنگ خاکستری برای راهرورنگ خاکستری برای راهرو

رنگ خاکستری برای راهروی ساختمانرنگ خاکستری برای راهروی ساختمان

رنگ خاکستری راهرو رنگ خاکستری راهرو

راهرویی با رنگ مرجانی

مرجانی رنگی شاد و قوی است که برای رنگ آمیزی راهروها مناسب است. استفاده از این رنگ در لحظه ورود و خروج از منزل حس خوبی به شما دست می دهد و انرژی و هیجان خاصی به شما دست می دهد. خاکستری و خاکستری احساس عشق و صمیمیت را بر می انگیزد. اگر از این رنگ در راهروهای خود استفاده می کنید، از اکسسوری های سفید و خاکستری غافل نشوید. خاکستری و سفید به عنوان مکمل رنگ مرجانی، فضایی باورنکردنی از شادی و عشق ایجاد می کند.

رنگ آمیزی مناسب راهروهارنگ آمیزی مناسب راهروها

رنگ آبی راهروهای آپارتمان

رنگ آبی نشانه آرامش و آرامش است و این حس را به فضا می دهد و می تواند انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی راهروهای کوچک و نور کم در خانه ها. هرگز از این رنگ خسته نخواهید شد! در عین حال آبی روشن فضای شما را پر از نور می کند و در عین حال حس آرامش و امنیت را به اعضای خانواده القا می کند. در نگاه تازه وارد راهرو آبی فضایی بدون تنش و اضطراب است. آبی تیره در راهروهای شما مدرنیته و زیبایی ایجاد می کند. اگر راهروهای بزرگی دارید، می توانید از این رنگ در کنار رنگ گرم استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی و تعادل، صمیمیت و گرما را به راهروی خانه خود بیافزایید.

رنگ آبی راهروهای آپارتمانرنگ آبی راهروهای آپارتمان

رنگ آبی راهرورنگ آبی راهرو

رنگ صورتی راهرو ساختمان

رنگ صورتی در راهرو شما حس زندگی، لطافت و شادی را ایجاد می کند و عشق را جاری می کند. برای یک تازه وارد راهرویی با این رنگ به معنای صمیمیت، آرامش و امنیت خانه شماست.

ادامه مطلب  50 عکس و مدل دکوراسیون اتاق دخترانه نوجوان کیوت، شیک، ساده

رنگ صورتی راهرو ساختمانرنگ صورتی راهرو ساختمان

رنگ های تیره برای راهروهای آپارتمانی مناسب است

اگر می خواهید راهروهای آپارتمان را تیره کنید، می توانید چند ترکیب رنگی مناسب و پرطرفدار را در زیر مشاهده کنید:

رنگ دریا برای راهروها

آبی دریا در راهروها حس اصالت و شکوه را در بیننده زنده می کند و فضای راهروی باریک را بزرگ و بسیار متفاوت و خاص جلوه می دهد. از این رنگ ها می توان برای تزئین پله های بیرون ساختمان استفاده کرد و جلوه ای منحصر به فرد به ساختمان داد.

رنگ دریا برای راهروهارنگ دریا برای راهروها

آبی کلاسیک برای راهروآبی کلاسیک برای راهرو

آبی تیره برای راهروآبی تیره برای راهرو

کلیک کنید و بهترین ایده های طراحی برای تزیین راهرو را ببینید!

راهرو سیاه

رنگ مشکی برای راهروهای بزرگ با نورگیر و نورگیری عالی مناسب است اما هرگز نباید برای رنگ آمیزی سقف استفاده شود. علاوه بر رنگ مشکی می توانید از رنگ های طلایی و نقره ای برای راهروی خانه استفاده کنید. برای مثال استفاده از لوازم طلایی در کنار دیوارهای مشکی، فضای راهرو را به فضایی شیک و مدرن تبدیل می کند.

راهرو سیاهراهرو سیاه

رنگ مشکی برای راهرو آپارتمانرنگ مشکی برای راهرو آپارتمان

رنگ آمیزی تیره راهروهای خانهرنگ آمیزی تیره راهروهای خانه

رنگ سبز راهروی ساختمان

رنگ سبز حس آرامش را ایجاد می کند و احساسات و آرامش واقعی را نشان می دهد. این رنگ برای موهای نازک مناسب است. زیرا حس عظمت فضا را در چشم بیننده ایجاد می کند. از رنگ های تیره آن می توان در راهروهای بزرگتر استفاده کرد و با کمک لوازمی مانند آینه و لوسترهای زیبا فضایی بسیار مجلل و امن ایجاد کرد. رنگ سبز تنوع زیادی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک معماری خود یکی را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد سبز به عنوان رنگ مکمل در کنار بسیاری از رنگ ها مانند قهوه ای، آبی، زرد، بنفش و نارنجی نیز می تواند راهروهای شما را به فضایی زیبا و صمیمی تبدیل کند.

40 ایده برای تزیین راهروی باریک را از دست ندهید!

رنگ سبز راهروی ساختمانرنگ سبز راهروی ساختمان

راهرو ورودی سبز راهرو ورودی سبز

رنگ سبز روی راهرو خانهرنگ سبز روی راهرو خانه

به عنوان یک جمع بندی کلی می توان گفت که بر اساس شرایط محیطی از نظر اندازه و ابعاد، نور طبیعی و مصنوعی و سبک معماری و چیدمان، بهترین رنگ برای راهرو chose با توجه به تاثیر زیاد رنگ بر روحیه افراد، پیشنهاد می کنیم ابتدا تمام جوانب کار را بررسی کنید و در نهایت بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید.

الگوی نقاشی راهرو خانه

راهرو زرد رنگ ورودی ساختمانراهرو زرد رنگ ورودی ساختمان

راهرو خاکستری سفیدراهرو خاکستری سفید

راهرو کرمراهرو کرم

راهرو سفید و آبی خانهراهرو سفید و آبی خانه

راهروی تاریک اتاق هاراهروی تاریک اتاق ها

راهرو قهوه ای خانهراهرو قهوه ای خانه

راهرو سفید خانهراهرو سفید خانه

رنگ سبز برای سالن ورودیرنگ سبز برای سالن ورودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا