طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ دکوراسیون 2023، رنگ هایی طبیعی،غنی و گرم

با نزدیک شدن به سال جدید، بحث رنگ دکوراسیون 2023 خیلی هم شنیده می شود و خیلی ها مشتاقانه دنبال این خبر هستند. هر ساله کارشناسان رنگ از تمامی برندهای مطرح رنگ در جهان رنگ سال را انتخاب کرده و پیش بینی های خود را منتشر می کنند. اغلب یک رنگ مرسوم، مد روز را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنید که با یک پالت رنگ با رنگ هایی که کاملاً با رنگ سال مطابقت دارد، همراه باشد. در ادامه این مقاله مروری رنگ دکوراسیون در سال 2023 ما پرداخت می کنیم و پالت رنگی را که با آن مطابقت دارد بررسی می کنیم.

دکوراسیون رنگی سال 2023دکوراسیون رنگی سال 2023

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

رنگ دکوراسیون 2023

پس از گذراندن دو سال در انزوا و به دور از هیجان ناشی از کووید-19، رنگ های معرفی شده توسط شرکت های مختلف به نوعی با طبیعت و ظهور احساسات و مبارزه ارتباط برقرار می کنند. رنگ هایی که با اهمیت آرامش و شناخت زندگی همراه است و پاکی طبیعت را یادآور می شود. مشتقات رنگ های قرمز و خاکی در اکثر پالت ها رنگ دکوراسیون 2023 قابل توجه است و سبز نیز در تناژهای مختلف جایگاه ویژه ای دارد.
از مد گرفته تا طراحی گرافیک و حتی فناوری. امسال شاهد تن های رنگی غنی تر در مقایسه با روند رنگ های سال گذشته هستیم. رنگ هایی که باز هم از طبیعت الهام گرفته شده اند. رنگ های طبیعی و گرمی که در خانه های خود استفاده می کنیم بر فردیت و استایل ما تاکید دارد. در حالی که برخی افراد به سمت رنگ های کلاسیک و جاودانه گرایش دارند، برخی دیگر می خواهند کمی جسورتر باشند و از هیجان افزودن رنگ های زنده به خانه های خود لذت ببرند.

رنگ دکوراسیون داخلی 2023رنگ دکوراسیون داخلی 2023

کلیک کنید و با 9 قانون انتخاب رنگ در دکوراسیون آشنا شوید

رنگ دکوراسیون 2023 از دیدگاه شرکت پنتون

موسسه پنتون ویوا مجنتا را به عنوان رنگ سال 2023 معرفی کرد. این رنگ در واقع قرمز تیره است که با بنفش ترکیب شده و کاملا زنده است و هیجان خوبی را برای محیط به ارمغان می آورد. بنفش تیره شجاعت و بی باکی را بر می انگیزد و به دنبال ظاهری جدید و تغییر خوش بینانه است. قرمز آتشین و کاملا محرک که روح را نیرو می بخشد و آینده ای روشن را برای جهان نوید می دهد. در دکوراسیون منزل، این رنگ می تواند روی دیوارها بایستد و به جزییات به رنگ سبز یا مشتقات خاکی و چوبی سروصدا کند.

ادامه مطلب  سیستم یکپارچه (All-in-One) خانگی

رنگ دکوراسیون 2023 از دیدگاه شرکت پنتونرنگ دکوراسیون 2023 از دیدگاه شرکت پنتون
مدیر عامل موسسه پنتون گفت: ما هستیم رنگ برای دکوراسیون 2023 و ما دنیای مد را انتخاب کردیم زیرا فکر می‌کنیم این یک سایه غیر متعارف برای زمانی غیر متعارف است. چیزی که بتواند دیدگاه جدیدی به ما ارائه دهد و قدرت را به شیوه ای قاطعانه و غیر تهاجمی انتقال دهد. رنگی پر جنب و جوش که نشان دهنده قدرت جدید است، چیزی که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.

برای آشنایی با روندهای دکوراسیون اتاق خواب در سال 2023 روی آن کلیک کنید

رنگ سال 2023 شروین ویلیامز

شروین ویلیامز ردند پوینت به عنوان رنگ دکوراسیون 2023 انتخاب کرده است. Redend Point یک رژگونه با رنگ بژ گرم است که به عنوان یک رنگ گرم در ترکیب با رنگ های سردتر عمل می کند. اما همچنین می تواند به عنوان یک خنثی گرم برای هر اتاق در خانه شما استفاده شود.

رنگ سال 2023 شروین ویلیامزرنگ سال 2023 شروین ویلیامز
رنگ به صورت نه خیلی روشن یا خیلی تیره، نه خیلی تیره یا خیلی شیرین تعریف می شود. بنابراین رنگ خنثی با تن متوسط ​​برای مصارف خانگی مناسب است. Redend Point (رژگونه بژ گرم) یک رنگ مینیمال، آرامش بخش و دعوت کننده است که روح ارتباط با دنیای اطراف ما را تجسم می بخشد. این رنگ سایه ملایم صورتی دارد که دیوارها را گرم می کند. به علاوه این رنگ سایه ای از رنگ های خاکی است و به کمک آن می توان آسایش و شادی را به محیط تزریق کرد.

انتخاب رنگ دکور 2023 شروین ویلیامزانتخاب رنگ دکور 2023 شروین ویلیامز
سو وودن، مدیر بازاریابی رنگ در شرکت ویلیامز می‌گوید: «مردم در چند سال گذشته به سمت رنگ‌های خاکی و الهام‌گرفته از طبیعت گرایش پیدا کرده‌اند، و این چیزی است که تا سال 2023 و پس از آن ادامه خواهد داشت». رنگ های سبز، آبی و قهوه ای می توانند به هر فضایی حس امنیت، آرامش و انرژی را به طور همزمان ببخشند. این رنگ ها را در ورودی به نمایش بگذارید تا فضایی گرم و صمیمی برای پذیرایی از مهمانانتان داشته باشید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد یک نقطه کانونی برای رنگ مبلمان استفاده کنید و آن را برای روشویی حمام در نظر بگیرید.

70 ترکیب رنگ اتاق خواب که نباید از دست بدهید

پالت رنگی شرکت Dulux برای سال 2023

این شرکت دارای رنگ زرد طبیعی است رنگ سال 2023 در دنیای دکوراسیون وارد شده است. مهمتر از همه، پالت رنگ های ترکیب شده با این زرد، احساس آزادی را در طبیعت تداعی می کند. اگر این رنگ در محیطی قرار گیرد، گویی در محاصره جادوی طبیعت قرار گرفته اید. رنگ زرد به بازتر و روشن تر شدن فضای داخلی خانه شما کمک می کند.

ادامه مطلب  تزیین راه پله بیرون ساختمان + مدل و ایده و عکس جدید

پالت رنگی شرکت Dulux برای سال 2023پالت رنگی شرکت Dulux برای سال 2023پالت رنگی شرکت Dulux برای دکوراسیون 2023پالت رنگی شرکت Dulux برای دکوراسیون 2023پالت رنگی شرکت تزیین عروس دولوکس در سال 2023پالت رنگی شرکت تزیین عروس دولوکس در سال 2023پالت رنگی لوکس برای سال 2023پالت رنگی لوکس برای سال 2023یک پالت رنگی مجلل برای دکوراسیون 2023یک پالت رنگی مجلل برای دکوراسیون 2023

شرکت رنگ Dulux سه پالت رنگ پر از رنگ های زیبا را انتخاب کرده است که خانه شما را به یک پناهگاه تبدیل می کند. این سه پالت از ارتباط با طبیعت، میل به تعادل و آرامش و احیای روح با شادی و بازی الهام گرفته شده است. 9 رنگ جدید در این پالت رنگ وجود دارد که شامل رنگ های خنثی گرم مد روز، سبز سرد، آبی کلاسیک و قرمزهای زیبا و قوی است. این مجموعه به سه پالت رنگ تقسیم شده است که انتخاب ترکیب رنگ های خوب را آسان می کند که فضایی شیک ایجاد می کند و سایه هایی که یکدیگر را غنی می کنند.

رنگ لوکس برای سال 2023رنگ لوکس برای سال 2023

بهترین رنگ برای راهرو چیست؟

Don-Edwards and Colors for Decoration 2023

دان ادواردز چهار پالت رنگی را برای گرایش‌های رنگ و طراحی خود برای سال 2023 انتخاب کرد و گفت: «ما به اوج پست مدرنیسم نزدیک می‌شویم، جایی که ترس، قدرت، شفقت، بی‌اعتمادی و جامعه ما را به چالش می‌کشد. اطراف خود را با عناصر گذشته احاطه کنید. حال و آینده ما تلاش می کنیم نقش خود را پیدا کنیم و فضاهای امن و چند منظوره ایجاد کنیم. در این پالت ها، سایه های ملایم و خاکی صورتی و گلی به عنوان پرطرفدارترین رنگ ها پیشرو هستند.

Don-Edwards and Colors for Decoration 2023Don-Edwards and Colors for Decoration 2023

خزه اسپانیایی، انتخاب رنگ تزئینی Krylon 2023

سبز به سرعت در حال تبدیل شدن به رنگ خنثی جدید است زیرا صاحبان خانه ها رنگ های آرامش بخش را نسبت به سفیدهای تیره دهه های گذشته انتخاب می کنند. کریلون برای رنگ دکوراسیون 2023 او خزه اسپانیایی را انتخاب کرد، سبزی عمیق جنگلی که طبیعت را تداعی می کند. این رنگ زیبایی و آرامش منحصر به فردی را برای مبل ها و دکوراسیون های راحت به ارمغان می آورد و با تمام رنگ های معرفی شده برای سال 2023 همسو می شود.

خزه اسپانیایی، انتخاب رنگ تزئینی Krylon 2023خزه اسپانیایی، انتخاب رنگ تزئینی Krylon 2023
اشلی بانبری، طراح ارشد رنگ کریلون، گفت: “این سبز نیمه شب ارتباط قوی با غنای طبیعت، جنگل های انبوه و زمین های خزه دار دارد. ریشه در قدرت تجدید کنندگی سبز دارد و می‌تواند با تن‌های گرم و سرد تعادل برقرار کند.» در یک بیانیه مطبوعاتی، بانبری پیشنهاد می‌کند این سبز تیره غنی را با رنگ‌های مکمل مانند طلایی، ماسه‌سنگ و مس که با طبیعت مرتبط هستند ترکیب کنید.

ادامه مطلب  15 سبک دکوراسیون آشپزخانه شیک و جذاب

رژگونه رزبری بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023

انتخاب بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023، یک رنگ پر جنب و جوش نارنجی قرمز به نام رژگونه تمشکی است. سایه ای غنی که به اتاق انرژی می بخشد تا ظاهری سرزنده داشته باشد. اعلام رژگونه تمشکی بنجامین مور به عنوان رنگ سال 2023 همزمان با راه اندازی پالت سالانه Color Trends این برند است. پالت شامل صدفی، قهوه ای سوخته، دارچینی، ارغوانی، آبی سرمه ای (آبی نیمه شب پر ستاره)، سبز دریای شمالی و سبز ساوانا، و رژگونه تمشکی است که همگی بر روی رنگ های غنی و جسور تمرکز دارند. اگر جرات دارید می توانید از این پالت به تنهایی یا حتی با هم در دکوراسیون استفاده کنید. هر کدام از این رنگ ها این قدرت را دارند که شکل هر فضایی را به طور کامل تغییر دهند.

رژگونه رزبری بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023رژگونه رزبری بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023رژگونه تمشکی بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023 رژگونه تمشکی بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023 بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023

آندریا ماگنو، مدیر بازاریابی و توسعه رنگ در بنجامین مور، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “مردم آماده هستند تا رنگ را به خانه بازگردانند و از منطقه راحتی رنگ خود خارج شوند.” رژگونه تمشکی (2008-30) سرگرمی و شخصیت را به ارمغان می آورد در حالی که اتاق ها را برای نتایج شگفت انگیز متحول می کند. برای یک رویکرد حداکثری، دیوارها، تزئینات و سقف را با رژگونه تمشکی اسپری کنید تا اتاق گرم شود. یا به فضاهای کوچکتر بروید، مثلا در آشپزخانه، از سایه های ملایم سفید و بژ، رنگ های روشن و صورتی استفاده کنید تا فضای خانه را متعادل کنید.

رنگ دکوراسیون سال 2023 توسط PPG و Glidden

Ppg و گلیدن رنگ آبی سبز (Vining Ivy) را می پسندند رنگ سال 2023 Vining Ivy سایه سبز زمردی مخلوط با آبی تیره را انتخاب کرده اند. از این رنگ می توان برای ایجاد حس آرامش در فضاها استفاده کرد، زیرا آبی حس آرامش را منتقل می کند، در حالی که زمردی حس تعادل را القا می کند. هنگامی که این دو ته رنگ ترکیب می شوند، رنگی فوق العاده غنی و مدرن ایجاد می کنند.

رنگ تریم PPG و Glidden Paint 2023رنگ تریم PPG و Glidden Paint 2023

رنگ دکوراسیون سال 2023 توسط PPG و Gliddenرنگ دکوراسیون سال 2023 توسط PPG و Gliddenپالت رنگ PPG و Glidden Paint 2023 برای دکوراسیونپالت رنگ PPG و Glidden Paint 2023 برای دکوراسیون

PPG و Glidden همچنین چهار پالت رنگی را انتخاب کرده اند که نشان دهنده رنگ جدید سال است. اولین پالت با پاستل های شیری، رنگ های آبکی و سایه های خنثی گرم است. Origin یک پالت رنگی خاکی و متعادل است. پالت بعدی یک پالت رنگ پر از تن های متضاد است. پالت چهارم دارای رنگ های روشن، پاستل تمیز و سایه های خنثی قوی است.

مدل رنگی 2023 دکوراسیون مطابق PPG و Gliddenمدل رنگی 2023 دکوراسیون مطابق PPG و Glidden

شرکت بومی بلنک و سفید بهر برای رنگ دکوراسیون 2023

شرکت Rang Behr این بوم را بوم خالی می نامد رنگ دکوراسیون 2023 خود را معرفی کرده است. این رنگ سایه سفید اما کاملا گرم است. این رنگ برای افرادی مناسب است که می خواهند خانه مکانی مملو از آرامش باشد تا بعد از یک روز پر استرس در آن پنهان شوند. این رنگ انرژی مثبت بالایی دارد و سطح استرس را کاهش می دهد. این رنگ تمرکز را افزایش می دهد، بنابراین برای محیط کار نیز مناسب است.

رنگ سفید و سفید شرکت بهر برای دکوراسیون 2023رنگ سفید و سفید شرکت بهر برای دکوراسیون 2023

رنگ سفید و سفید شرکت بهر برای دکوراسیون 2023رنگ سفید و سفید شرکت بهر برای دکوراسیون 2023

وامی خالی و سفید بهر برای رنگ دکوراسیون 2023وامی خالی و سفید بهر برای رنگ دکوراسیون 2023

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا