پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰ برای خانه های امروزی و شیک

دکوراسیون پذیرایی 2020

میز پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به شمار می رود که طراحی داخلی آن بسیار حائز اهمیت است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و وسایلی که در اختیار دارید، طراحی منحصر به فرد و جدیدی را برای میز پذیرایی منزل خود ایجاد کنید. ایده هایی برای استقبال از دکوراسیون 2020 دوستان عزیز ارائه کرد که امیدواریم از آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی 2020

با شروع سال 2020 تغییرات زیادی در طراحی داخلی قسمت های مختلف خانه ایجاد شده است و اگر می خواهید پذیرایی منزل شما در سال جدید طراحی داخلی متفاوتی داشته باشد، بهتر است از انواع پذیرایی 2020 الگو برداری کنید. دکوراسیون.

دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی

طراحی داخلی پذیرایی در سال 2020

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی بهتر است ابتدا سبک دکوراسیون مورد نظر خود را از سبک کلاسیک، مدرن و امروزی انتخاب کنید سپس با توجه به سبک دکوراسیونی که انتخاب می کنید به طراحی داخلی پذیرایی بپردازید.

انواع ساعت دیواری

برای داشتن یک پذیرایی با فضایی منحصر به فرد، ابتدا باید نقطه کانونی در اتاق پذیرایی را انتخاب کنید که زیبا و جذاب باشد تا بتوانید به راحتی مبلمان و سایر اشیاء را در اطراف آن بچینید. شومینه ها و پرده ها از نقاط کانونی ایده آل در اتاق های پذیرایی هستند و همچنین می توانید مبلمان را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید که در این صورت بهتر است یک مبل دو یا سه نفره جدا از ست مبلمان اصلی خود، طراحی خاص و رنگ کنید و نقطه فوکوس را در نظر بگیرید.

ادامه مطلب  طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه های کوچک

مبلمان یکی از عناصر مهم در دکوراسیون پذیرایی به حساب می آید، بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مبلمان و چیدمان آن ها در پذیرایی منزل خود حساسیت لازم را به کار ببرید. مبلمان رنگ روشن برای اتاق های پذیرایی با فضاهای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و اگر فضای پذیرایی در منزل شما بزرگ باشد در انتخاب رنگ مبلمان محدودیتی نخواهید داشت، همچنین اگر می خواهید از منزل خود استفاده کنید. مبلمان برای سالیان متمادی مبلمان با رنگ های خنثی مانند بژ، نخودی و کرم می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون زیبا و مدرن تالار پذیرایی دکوراسیون پذیرایی 2020 دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی شیک دکوراسیون پذیرایی کلاسیک طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی

مبل و میز

مبلمان سلطنتی و کلاسیک برای دکوراسیون پذیرایی سلطنتی و کلاسیک مناسب است و می توانید از انواع مبلمان مدرن و اسپرت در تالار پذیرایی با سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن استفاده کنید.

فرش یکی دیگر از وسایل ضروری در راهرو است. توجه داشته باشید که فرش پذیرایی نباید به اندازه ای باشد که تمام سطح کف پذیرایی را بپوشاند، بنابراین بهتر است در اتاق های پذیرایی کوچک در فاصله 13 سانتی متری از دیوارهای هر طرف از فرش استفاده شود و بهتر است در ابعاد بزرگ باشد. اتاق های پذیرایی نیز از فرشی استفاده می کنند که در هر طرف 45 سانتی متر از دیوارها فاصله دارد.

اگر می خواهید از فرش های گرد و کوچک در سالن استفاده کنید، بهتر است فرش را پهن کنید تا مبلمان روی آن قرار گیرد.

اگر اتاق نشیمن شما پنجره دارد، می توانید از پرده های کلاسیک یا سلطنتی برای پوشاندن پنجره ها استفاده کنید و پرده را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق پذیرایی، بهتر است طرح و رنگ پرده با طرح و رنگ سایر اشیاء موجود در پذیرایی هماهنگ باشد.

ادامه مطلب  دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۲ با چند طراحی روز و مدرن

برای تزیین تالار پذیرایی سال 2020 می توانید از تندیس ها، پانل های دیواری، عتیقه جات و … استفاده کنید و برای ایجاد فضایی دلنشین در پذیرایی بهتر است از گل ها و گیاهان تازه و سبز استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون ویژه پذیرایی

دکوراسیون سلطنتی برای پذیرایی

طراحی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی 2020 دکوراسیون مدرن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی زیبا و خاص دکوراسیون پذیرایی 2020

پروژه بازسازی پذیرایی 2020

یکی از مهم ترین اهداف دکوراسیون پذیرایی ایجاد فضایی آرام و صمیمی برای مهمانان و اعضای خانواده است، پس بهتر است در طراحی نور پذیرایی حساس و دقت داشته باشید.

برای طراحی نورپردازی فضای پذیرایی بهتر است از ترکیب نورهای زرد و سفید استفاده شود. برای ایجاد نورپردازی مناسب در پذیرایی علاوه بر لوسترهای مدرن و کلاسیک می توانید از آویزها، چراغ های زمینی یا رومیزی و چراغ های دیواری نیز استفاده کنید. چراغ های مسیر و نور مخفی نیز می توانند فضای متفاوتی را در پذیرایی منزل شما ایجاد کنند، پس بهتر است از این نوع نورپردازی برای برجسته سازی عناصر تزئینی سقف و دیوار اطراف آنها استفاده کنید.

طراحی داخلی سالن پذیرایی نورپردازی پذیرایی بزرگ طراحی نور سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک تالار پذیرایی طراحی داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی خاکستری نورپردازی پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی

در این مطلب روش هایی را برای طراحی دکوراسیون پذیرایی 2020 عزیزان ارائه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی بی نظیر در پذیرایی منزل خود ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا