طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین پارچه مبلی برای تعمیرات مبلمان

انتخاب پارچه مناسب برای تعمیرات مبلمان، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که اگر یک پارچه نامناسب را برای تعمیر تخصصی مبل انتخاب کنید، هم ظاهر کار خوب نمی شود، هم در نهایت نمی توانید از کیفیت کار لذت ببرید. پارچه های مختلفی برای تعمیرات مبلمان وجود دارند که می توانید از هر یک از آن ها استفاده نمایید. با ما همراه باشید تا شما را با آن پارچه ها و قابلیت های هر کدام آشنا کنیم.

انواع پارچه برای تعمیرات مبلمان

اگرچه هدف شما برای تعمیرات مبلمان، با کیفیت تر کردن مبل ها و استفاده از آن ها در دراز مدت است به شما توصیه می کنیم که از پارچه های باکیفیت استفاده کنید. در این صورت دیگر حداقل تا چندین سال نیازی به تعویض پارچه های مبلی نخواهید داشت. آشنایی با انواع پارچه هایی که می توانند برای تعمیرات مبلمان مورد استفاده قرار گیرند، به شما کمک می کند تا انتخاب اصولی و مناسبی داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا با این پارچه ها آشنا شوید.

پارچه مبلی مازراتی

یکی از انواع پارچه هایی که می تواند برای تعمیرات مبلمان مورد استفاده قرار گیرد، پارچه های مبلی مازراتی است. این پارچه ها مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف دارند و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند. ظاهر و بافت این پارچه ها مشابه با مخمل است، ولی ناهمواری های روی آن کمتر از مخمل می باشد. یکی از معایب پارچه های مازراتی این است که به مرور زمان دچار ساییدگی خواهد شد.

ادامه مطلب  هندریل شیشه ای چیست ؟

پارچه رومبلی نخی و پنبه ای

پارچه مبلی نخی و پنبه ای یکی از انواع پارچه هایی است که در فروشگاه های مختلف مشاهده می کنید. این پارچه ها دارای ظاهری نرم و لطیف هستند. دوام و طول عمرشان بسیار زیاد است و به راحتی می توانید این پارچه ها را با آب شستشو دهید. این پارچه ها که برای تعمیر مبل استفاده می شوند، نسبت به پارچه های مازراتی مقاومت بسیار بیشتری در برابر سایش دارند. اما در برابر نور خورشید رنگ خود را از دست می دهند.

پارچه مبلی کتان

یکی دیگر از انواع پارچه هایی که برای تعمیرات مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه مبلی کتان است. این پارچه ها می توانند با ظاهر و بافت یکدست و درخشان خودشان بسیار محبوب باشند. زیبایی و درخشندگی این پارچه ها در مبلمان فوق العاده است. اما باید بدانید که پارچه مبلی کتان مقاومت بالایی در برابر چروک شدن و سایش ندارد. همچنین شستشوی این پارچه ها به راحتی قابل انجام نیست.

تعمیر مبل با بهترین پارچه ها + معرفی انواع پارچه مبلی

پارچه رومبلی نانو

جدیدترین و بهترین پارچه ای که می توانید برای تعمیرات مبلمان مورد استفاده قرار دهید، پارچه مبلی نانو است. این پارچه ها می توانند با خاصیت ضد آب و ضد لک بودن، بهترین گزینه برای تعمیر شناخته شوند. بافت نرم این پارچه ها احساس خوبی به شما می دهد. مقاومت بالای این پارچه مبلی باعث می شود تا بتوانید تا سال ها از این پارچه استفاده نمایید.

پارچه مبلی چرم

پارچه مبلی چرم، یکی از محبوب ترین پارچه ها برای تعمیرات مبلمان است. این پارچه ها می توانند زیبایی فوق العاده ای به مبل ها بدهند و مقاومت بالایی نیز داشته باشند. مقاومت این پارچه ها در برابر نفوذ آب بسیار زیاد است. اما باید دقت داشته باشید که دشمن این پارچه های مبلی، اجسام تیز و پنجه حیوانات خانگی است. یکی دیگر از خصوصیات این پارچه ها این است که هوا را از خودشان عبور نمی دهند. به همین خاطر در روزهای گرم ممکن است که احساس کنید پوست شما به مبل چسبیده است.

ادامه مطلب  14 تا از بدترین و بهترین رنگ برای اتاق خواب زوجین از نظر روانشناسی

پارچه رومبلی پشمی

پارچه های مبلی پشمی که معمولا برای تعمیرات مبل های خاص در مناطق سرد استفاده می شوند، یکی از مقاوم ترین پارچه ها در برابر پارگی و چروک شدن هستند. این پارچه ها می توانند باعث انتقال گرما شوند. به همین خاطر افرادی که روی آن ها می نشینند، احساس گرمای بیشتری می کنند. اگرچه این پارچه مقاومت بالایی در برابر لکه شدن دارند، ولی اگر کثیف شوند به راحتی امکان تمیز کردن آن ها وجود ندارد.

پارچه رومبلی مخمل

یکی دیگر از انواع پارچه هایی که می توانید برای تعمیرات مبلمان مورد استفاده قرار دهید، پارچه های مخمل هستند. این پارچه ها به دلیل داشتن لطافت خاص همواره مورد توجه مردم بوده اند. تنوع رنگ در پارچه های مخمل بسیار زیاد است. پس می توانید بر اساس سلیقه و نظر شخصی خودتان، از این پارچه های جذاب استفاده کنید. خود پارچه های مخمل دارای تنوع زیادی هستند که از جمله آن ها می توان به پارچه مخمل کبریتی و نانو اشاره کرد.

تعمیرات مبلمان

تعمیرات مبلمان با بهترین پارچه ها

هر یک از پارچه های معرفی شده برای تعمیرات مبلمان، زمانی کاربرد خوبی دارند که بتوانند با کیفیت بالا خریداری شوند. به همین خاطر اگر کار انتخاب پارچه مبلی را به یک مجموعه می سپارید، باید خیالتان از انصاف و متخصص بودن پرسنل آن مجموعه راحت باشد.

آرکانا مبل، یک مجموعه تخصصی تعمیرات مبلمان است که تمامی خدمات خود را با کیفیت بالا به شما ارائه می کند. اگر برای شما مهم است که یک دست مبل جذاب با پارچه های باکیفیت داشته باشید، می توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

ادامه مطلب  20 lمدل بین کابینتی جدید ۱۴۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا