دکوراسیون دفتر کار

بهترین مارک پنکه رطوبت ساز [10 مدل پرفروش]

پنکه رطوبت ساز

خرید پنکه رطوبت ساز

خرید پنکه مه پاش

پنکه مه پاش

پنکه رطوبت ساز ارزان

انواع پنکه مه پاش

خرید پنکه مه پاش ارزان

پنکه مه پاش ارزان

ویژگی های پنکه آبی

قیمت پنکه مه پاش

 

پنکه مه پاش یا رطوبت ساز چیست؟

پنکه مه پاش یا به عبارت دیگر پنکه رطوبت ساز یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها و لوازم ساخت بشر برای خنک کردن هوا در فضاهای باز است. استفاده از دستگاه‌های تهویه هوا، رایج‌ترین روش برای خنک کردن هوا در فضاهای بسته در گرمای تابستان است.

با توجه به این که این دستگاه‌ها مصرف برق بالایی دارند، نمی‌توان در فضای باز از آنها استفاده کرد بنابراین دستگاه‌های تهویه هوا راه حل مناسبی برای خنک کردن فضای باز نخواهند بود.

پنکه مه پاش که به آن پنکه رطوبت ساز هم گفته می‌شود، جایگزین مناسبی برای خنک کردن هوای بیرون از خانه در تابستان است که برای این منظور بسیار مناسب است.

به علاوه اگر نمی‌خواهید هزینه زیاد برق را متحمل شوید، این پنکه‌ها بهترین گزینه هستند. هنگامی که گرمتان می‌شود، بدن شما عرق می‌کند و وقتی که عرق از بدن خارج می‌شود، شکل مهره مانندی به خود می‌گیرد.

هنگامی که باد ملایمی به عرق بدن وزیده می‌شود، اثر خنک کننده‌ای بر روی بدن شما ایجاد می‌کند. این، روشی طبیعی است که بدن برای خنک شدن در مواقعی که مقدار گرما بیش از حد است، انجام می‌دهد.

خرید و قیمت پنکه مه پاش ، پنکه رطوبت ساز دیواری تایفون ویلاروز

پنکه رطوبت ساز چگونه کار می‌کند؟

پنکه‌های رطوبت‌ساز به روشی مشابه با خنک کردن طبیعی بدن کار می‌کنند. یک پنکه رطوبت‌ساز کار خود را هنگامی شروع می‌کند که دینامیک حرارتی خود را به کار بیندازد و در نتیجه آن و بر اساس تبخیر به وجود آمده تأثیر خنک‌کننده‌ای بر محیط بگذارد.

یک پنکه مه پاش استاندارد، به منبع آب نیاز دارد و مجهز به یک پمپ فشار قوی است که می‌تواند حدود 1000 پوند مه، در هر ۶٫۴۵۱۶ سانتی‌متر مربع را تولید کند. بر روی این پنکه، دهانه‌های نازل‌مانند کوچکی وجود دارد که آب را به شکل غبار پخش می‌کنند.

پنکه غبار را در اطراف ناحیه‌ای که قرار دارد به گردش در می‌آورد و آن را با هوای گرم ترکیب می‌کند. مولکول‌های هوای گرم و غبار پخش‌شده، تبخیر می‌شوند که در نتیجه آن دمای محیط کاهش می‌یابد.

این فرآیند باعث می‌شود پنکه مه پاش تأثیری مانند دستگاه‌های تهویه هوا، بر روی محیط داشته باشد.

این پنکه می‌تواند مه ساخته‌شده را در یک منطقه گسترده گردش دهد و هر کجا که غبار این مه به آنجا برسد، اثر خنک‌کنندگی آن را می‌توان احساس کرد. اگرچه پنکه رطوبت‌ساز به آب احتیاج دارد، اما غبار ایجادشده، حاوی مقدار بسیار کمی رطوبت است و به محض برخورد با هر سطحی، تبخیر می‌شود.

هنگامی که غبار ساخته‌شده بر روی بدن قرار می‌گیرد بدون احساس خیس شدن، حس خنکی را به همراه دارد اما در صورتی که می‌خواهید خیسی آن را احساس کنید، باید چند متر از آن دور بایستید.

مزایای پنکه‌های مه پاش و رطوبت ساز

۱- تطبیق پذیری

پنکه‌های رطوبت‌ساز تقریبا در هر مکانی قابل استفاده می‌باشند. این مزیت بزرگی است که نسبت به دستگاه‌های تهویه هوا دارند. دستگاه‌های تهویه هوا برای تامین هر نوع اثر خنک‌کننده‌ای به یک منطقه محصورشده نیاز دارد اما پنکه‌های رطوبت‌ساز می‌توانند هر فضایی در داخل و یا خارج از خانه را خنک کنند. می‌توان از آن‌ها در خانه، پاسیو، انبار، به هنگام تفریح، در حیاط خلوت و یا غیره استفاده کرد.

۲- راحتی

با در نظر داشتن این حقیقت که پنکه‌های رطوبت ساز به عنوان دستگاه‌هایی قابل حمل هستند، آنها را به بهترین گزینه برای خنک‌کرن محیط تبدیل می‌کنند. این پنکه‌ها به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر قابل جا به جایی هستند.

می‌توانید آن را از یک مکان در فضای باز به مکان دیگری ببرید و هنوز هم به همان اثر خنک‌کنندگی دست پیدا کنید.

با توجه به ماهیت قابل حمل بودن و راحتی استفاده از آن، دیگر لازم نیست فعالیت‌های تابستانی خود را محدود به داخل خانه کنید. می‌توانید به هر کجا که می‌خواهید بروید و هنوز هم از خاصیت خنک‌کنندگی آن بهره‌مند شوید و هوای خنک تایجاد آن لذت ببرید.

ادامه مطلب  خرید میز اداری مدرن [10+ مدل مختص مدیران خاص]

۳- مقرون به صرفه

از هر نظر که به پنکه مه پاش نگاه کنید، استفاده از این دستگاه‌ها روشی مقرون به صرفه برای خنک‌شدن در گرمای تابستان است. آنها به اندازه دستگاه‌های تهویه هوا گران نیستند و مدل قابل حمل آن‌ها نیازی به نصب ندارد.

در مواقعی که دستگاه‌های تهویه هوا گزینه مناسبی نیستند، لازم نیست سلامت خود را به خطر بیاندازید و هزینه‌هایی اضافی نیز صرف مراقبت‌های پزشکی بکنید؛ پنکه رطوبت‌ساز هوای شما را دارد.

خرید و قیمت پنکه مه پاش ، پنکه رطوبت ساز وسی مدل difan65 ویلاروز

۴- کاهش مصرف برق

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از پنکه رطوبت‌ساز، این است که پس از استفاده از آن دیگر قبوض گران برق را نخواهید دید که این مسئله باعث می‌شود دل‌گرمی شما به دستگاه‌های تهویه هوا کاهش پیدا کند.

پنکه‌های رطوبت ساز از برق استفاده می‌کنند اما مقدار مصرف برق آن‌ها به اندازه دستگاه‌های تهویه هوا نیست.

هزینه مصرف برق این پنکه‌ به قدری کم است که می‌توان گفت، پنکه‌های مه پاش در نهایت، خودشان هزینه خودشان را می‌پردازند؛ این حقیقت نیز به‌گونه‌ای است که در طولانی مدت نه تنها پولی خرج نمی‌کنید، بلکه درآمدی هم از ذخیره این مبالغ کسب می‌کنید.

نکاتی در مورد نحوه استفاده از این پنکه‌ها

ممکن است ایده یک پنکه رطوبت ساز بخاطر قابل حمل بودن آن و یا به دلیل اینکه می‌توانید از آن در خارج از منزل استفاده کنید، به تازگی نظر شما را جلب کرده باشد. در اینجا چند نکته ساده در مورد چگونگی بهره‌مندی کامل شما از آن ذکر شده است.

به دفترچه راهنما دقت کنید:

نباید به هیچ دلیلی به این قسمت بی‌توجهی کنید! همه پنکه‌های مه پاش مانند هم نیستند. روش استفاده از یک پنکه مه پاش ممکن است با روش استفاده از نوع دیگری از آن متفاوت باشد. حدس بزنید که در کجا اطلاعات صحیحی درباره این روش استفاده پیدا خواهید کرد؟! بله، درست است؛

در دفترچه راهنمای کاربر. این دفترچه جایی است که شما می‌توانید اقدامات احتیاطی را برای استفاده از پنکه رطوبت ساز به دست بیاورید. این نوع پنکه‌ها می‌توانند باعث ایجاد رطوبت در مدارهای الکتریکی شده و آسیب جدی به آن‌ها وارد کنند. بنابراین، لطفاً همیشه از دفترچه راهنما استفاده کنید.

در مکانی با تهویه مناسب استفاده گردد:

از پنکه رطوبت ساز می‌توان در هر محیطی استفاده کرد که این خود یکی از بزرگ‌ترین مزایای آن می‌باشد. با این وجود، استفاده از آن در یک مکان با تهویه مناسب بسیار ایده‌آل است.

این امر به این دلیل است که می‌تواند روی سطوحی که در نزدیکی آن است، باعث ایجاد قطرات آب شود. همچنین باید در مکانی قرار بگیرد که هیچ کسی به آن ضربه‌ای وارد نکند.

بعضی از پنکه‌های رطوبت ساز بر روی مخازن آب قرار می‌گیرند و در صورت برخورد به آن ممکن است آب وارد اجزای الکتریکی آن شود که می‌تواند منجر به آسیب جدی به این دستگاه شود.

یک پنکه رطوبت ساز با منبع آب مناسب را انتخاب کنید:

بعضی از پنکه‌های رطوبت‌ساز با منبع آب متصل به خود ساخته می‌شوند در حالی‌که مدل قابل حمل آن با مخازن آبی که در داخل آن‌ها هستند به فروش می‌رسد. بسته به نوع پنکه مورد نیازتان، مطمئن شوید که منبع آب آن برای پرکردن مجدد مناسب و راحت است.

اگر از نوع قابل حمل آن استفاده کنید، بسیار خوش شانس هستید زیرا آن‌ها برای راحتی بیشتر شما طراحی شده‌اند.

به درستی از آن نگهداری کنید:

پنکه‌های مه پاش قرار نیست باعث ایجاد آب شوند. آن‌ها فقط در صورت استفاده نادرست این کار را انجام می‌دهند. آنها اغلب در هنگام استفاده در داخل خانه و در صورت عدم وجود تهویه مناسب باعث ایجاد آب می‌شوند.

در مواردی از این قبیل، غباری که قرار است تبخیر شود و هوای گرم را به خود بگیرد، شانس انجام چنین کاری را نخواهد داشت، از این رو آن را متراکم می‌کند و به شکل آب در می‌آورد.

این یک تفاوت بزرگ بین پنکه‌های رطوبت ساز و دستگاه‌های تهویه هوا است. لازم است از تهویه مناسب هوا در فضای مورد استفاده این پنکه‌ها اطمینان حاصل کنید.

پنکه‌های مه پاش می‌توانند یک راه حل عالی برای مقابله با گرمای تابستان چه در داخل خانه و چه در خارج از آن باشند. آن‌ها هزینه اضافی برق برای شما ندارند و کاملاً با محیط‌های مختلف تطبیق‌پذیرند. فقط باید از آنها به درستی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید.

ادامه مطلب  خرید بهترین انواع فایل کشویی با قیمت مناسب

در مقابل پنکه‌های مه پاش که برای خنک کردن محیط استفاده می‌شوند، بخاری فضای باز نیز دستگاهی مناسب برای گرم کردن محیط بیرونی باغ یا ویلا است. پس علاوه بر پنکه مه پاش اگر می‌خواهید در زمستان نیز از فضای بیرون و دورهمی‌هایتان لذت ببرید به یک هیتر قارچی نیز نیازمندید.

تمامی این تجهیزات باغی و ویلایی کمک می‌کنند تا با آسایش بیشتری از فضای بیرون باغ ویلایتان لذت ببرید.

در ادامه لیستی از بهترین پنکه های رطوبت ساز را معرفی می کنیم.

خرید و قیمت پنکه مه پاش ، پنکه رطوبت ساز وسی مدل difan65 ویلاروز

خرید و قیمت پنکه مه پاش ، پنکه رطوبت ساز وسی مدل difan65 ویلاروز

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 20000 گرم
  • وزن با بسته بندی: 20500 گرم
  • سایر توضیحات: 09121721527

درباره محصول

خرید پنکه مه پاش فضای باز، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت | ویلاروز

رنگ بدنه : مشکی
قابلیت تنظیم ارتفاع : دارد
توان مصرفی : 260 وات
حجم باد دهی : 200 متر مکعب بر دقیقه
تنظیم سرعت : کند. متوسط. تند
قطر هوادهی دستگاه : 65 سانتیمتر
تعداد پره : 3
جنس پره : چدنی
ریموت : ندارد
ظرفیت مخزن : 40 لیتر
ساخت چین
دارای یکسال ضمانت

مشاهده قیمت و خرید

خرید و قیمت پنکه مه پاش ، پنکه رطوبت ساز دیواری تایفون ویلاروز

خرید و قیمت پنکه مه پاش ، پنکه رطوبت ساز دیواری تایفون ویلاروز

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 20000 گرم
  • وزن با بسته بندی: 25000 گرم
  • سایر توضیحات: 09121721527

درباره محصول

خرید پنکه مه پاش فضای باز دیواری، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت | ویلاروز

رنگ بدنه : مشکی
قابلیت تنظیم ارتفاع : ندارد
توان مصرفی : 260 وات
حجم باد دهی : 200 متر مکعب بر دقیقه
تایمر : دارد
قطر هوادهی دستگاه : 65 سانتیمتر
تعداد پره : 3
جنس پره : چدنی
ریموت : دارد
ظرفیت : 14 لیتر با شناور(اتصال مستقیم به لوله کشی)
ساخت چین
دارای یکسال ضمانت

مشاهده قیمت و خرید

پنکه مه پاش دیواری رین فن سایز65ریموت دار-مدلMW65R((24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز))

پنکه مه پاش دیواری رین فن سایز65ریموت دار-مدلMW65R((24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز))

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 8000 گرم
  • وزن با بسته بندی: 10000 گرم

درباره محصول

پنکه مه پاش رین فن MW65R((24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز))
RAIN FAN Mist fan MW65-R

پنکه آبی دیواری 65 سانتی متری رینفن دارای ریموت کنترل و موتور قوی با توان 260 وات است این پنکه قابلیت نصب روی دیوار و قدرت پرتاب 8.5 متر را دارد، برای استفاده برای فضای باز سالنها و تالارهای بزرگ مناسب است
پنکه رطوبت ساز دیواری رین فن مدلRAIN FAN MW65R

24ماه ضمانت

مشخصات:

میست فن دیواری

اندازه فن :26 اینچ (65 cm)

3 درجه تنظیم سرعت

میست فن و پنکه رطوبت ساز رین فن 26 اینچ دیواری
دارای ریموت
دارای سیستم میست (مه پاش) حالت گریز از مرکز
ظرفیت سیستم میست قابل تنظیم توسط شیر آب
قطر پروانه: 26 اینچ (65 سانتی متر)
گنجایش مخزن آب: 8 لیتر
جنس مخزن: از پلاستیک نشکن
با عملکرد دفع پشه و سیستم مرطوب کننده
حجم قطره های آب : µm20
قدرت پرتاب آب :8.5متر
قابلیت کنترل از راه دور:دارد
میزان کاهش درجه حرارت :8-4 درجه سانتی گراد

جنس :فلز

قابلیت تنظیم با سه سرعت

تغییر زاویه عمودی: 30 درجه بالا و پایین (به صورت مکانیکی باید تنظیم شود و در حالت خاموش بودن مه ساز مورد استفاده قرار گیرد چون با تغییر زاویه عمودی در عملکرد مه پاش اختلال ایجاد می شود)

چرخش:90 درجه به طور خودکار

معطر کردن هوای محیط

لطیف نمودن هوا

ولتاژ: 220-240 ولت

قدرت: 165-260 وات

توان ورودی:

سرعت 1080- 1400 دور در دقیقه (RPM)

میزان جریان هوا 9000-15000 متر مکعب در ساعت (CBM/H)

میزان صدا 53-65 دسی بل (dB)

مناسب استفاده در فضاهای مختلف، سالن اجتماعات، نمازخانه، باشگاههای ورزشی، ادارات، تالارهای پذیرایی، گلخانه ها، زمین های کشاورزی، انبارها، کارخانجات، کارگاه های با فضای باز، باغ ها، ویلاها و …
ابعاد حدودی می باشد جهت اطلاع دقیق تماس حاصل فرمایید.

24 ماه گارانتی

پنکه های آبی یا مه پاش علاوه بر اینکه محیط اطرافشان را در فضاهایی مثل باغ، کنار استخر و … را خنک می کنند به دور کردن حشرات هم در این محیط ها کمک می کنند.
محاسن دستگاه میست فن:

ادامه مطلب  تولیدی مبلمان اداری

حداقل مصرف برق

معطر کردن فضا

لطیف نمودن هوا

نصب آسان

مناسب جهت فضای باز و نیمه بسته

مزایای استفاده از پنکه های رطوبت ساز یا میست فن ها:

1.خنک کنندگی:
برای خنک کردن کافی شاپ ها و رستوران های فضای باز، زمین های بازی،سالن ها و باشگاه های ورزشی، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، ایستگاه های قطار، کلاً فضاهای انتظار، هتل ها،محل کار، اسکله ها ، باغ وحش و …

2.ازبین بردن گرد و خاک:
پنکه های مه پاش و رطوبت زا گرد و خاک هوای محیط را از بین می برد و در محل هایی مانند بازیافت زباله، انبارها، مزارع، معادن برای کنترل آلودگی و از بین بردن بو به کار برده می شود.

3.افزایش رطوبت:
مناسب برای استفاده در کارخانه های نخ ریسی، انبار پنبه، پارک ها، گلخانه ها، اتاق های تست، کارخانه های تولید آرد و …

4.کاربردهای کشاورزی:
برای ایجاد و کنترل رطوبت مناسب و مورد نیاز در مرغداری ها، سالن های تولید قارچ، محیط های سوارکاری، محل نگهداری پرنده ها و حیوانات و کلیه صنایع وابسته به کشاورزی و دامداری می باشد.

5. ایجاد جلوه های ویژه با مه:
باغ ها، پارک ها، باغ وحش، مراکز خرید، نمایشگاه ها، سالن های نمایش و سینما ها، پارک های آبی، آب نماها می توانند برای ایجاد افکت های خلاقانه با مه از پنکه های مه ساز و مه پاش استفاده کنند.

مشاهده قیمت و خرید

پنکه مه پاش رین فن سایز65ریموت دار-مدلMS65R((( با 24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز )))

پنکه مه پاش رین فن سایز65ریموت دار-مدلMS65R((( با 24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز )))

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 18000 گرم
  • وزن با بسته بندی: 20000 گرم
  • سایر توضیحات: دارای ریموت کنترل

درباره محصول

پنکه مه پاش رین فن MS65R ((( با 24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز )))
MISTFAN-MS65R
پنکه آبی ایستاده و پر قدرت با پره های 65 سانت با ریموت کنترل ((( با 24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز )))
پنکه آبی رین فن MS65R
پنکه مه پاش یا رطوبت‌ساز دستگاهی است کاربردی که به راحتی فضای باز را برای شما کاملا خنک و دلپذیر می‌کند. تصور کنید در گرمای تابستان بتوانید به راحتی در فضای باز بنشینید
و در کنار خانواده لحظاتی خوش را داشته باشید. یا برای ایجاد محیطی خنک و لذت بخش برای مشتریان در فضای باز کافه یا رستوران از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی :

((( با 24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز )))

****دارای ریموت کنترل****
قطر پروانه: 65 سانتی متر
گنجایش مخزن آب: 40 لیتر
ارتفاع: 1.7 متر
فضای قابل پوشش: 200 متر مربع
قدرت پرتاب : 8.5 متر
سرعت: 3 سرعت قابل تنظیم
تغییر زاویه عمودی: 30 درجه به بالا و پایین
چرخش: 90 درجه به طرفین
ولتاژ: 220 ولت

دو سال گارنتی شرکت نسیم پرداز

مزایای استفاده از پنکه های رطوبت ساز یا میست فن ها:

1- خنک کنندگی:
برای خنک کردن کافی شاپ ها و رستوران های فضای باز، زمین های بازی،سالن ها و باشگاه های ورزشی، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، ایستگاه های قطار، کلاً فضاهای انتظار، هتل ها،محل کار، اسکله ها ، باغ وحش و …

2-ازبین بردن گرد و خاک :
پنکه های مه پاش و رطوبت زا گرد و خاک هوای محیط را از بین می برد و در محل هایی مانند بازیافت زباله، انبارها، مزارع، معادن برای کنترل آلودگی و از بین بردن بو به کار برده می شود.

3- افزایش رطوبت :
مناسب برای استفاده در کارخانه های نخ ریسی، انبار پنبه، پارک ها، گلخانه ها، اتاق های تست، کارخانه های تولید آرد و …

4- کاربردهای کشاورزی :
برای ایجاد و کنترل رطوبت مناسب و مورد نیاز در مرغداری ها، سالن های تولید قارچ، محیط های سوارکاری، محل نگهداری پرنده ها و حیوانات و کلیه صنایع وابسته به کشاورزی و دامداری می باشد.

5-ایجاد جلوه های ویژه با مه:
باغ ها، پارک ها، باغ وحش، مراکز خرید، نمایشگاه ها، سالن های نمایش و سینما ها، پارک های آبی، آب نماها می توانند برای ایجاد افکت های خلاقانه با مه از پنکه های مه ساز و مه پاش استفاده کنند.

مشاهده قیمت و خرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا