Uncategorized

130+ مدل میز وسط مبل چوبی و مدرن [بهترین های بازار]

میز وسط مبل تاشو

میز وسط مبل چوبی

میز وسط مبل ام دی اف

مدل میز وسط مبل چوبی

میز وسط چوبی

میز وسط مبل

مدل میز وسط

میز وسط پذیرایی

پایه وسط مبل

میز پذیرایی چوبی

  • میز وسط سفید
  • میز وسط مبل راحتی
  • بهترین مبل

عکس مبلمان جدید و شیک در مدل پذیرایی

امروزه از مبلمان و لانه زنبوری های مختلفی در طراحی داخلی منزل استفاده می شود. نماهای مبلمان با توجه به عواملی مانند رنگ، اندازه و تعداد مبلمان طراحی می شوند. میزهای جلو برای مبلمان چوبی و شیشه ای از معروف ترین لانه زنبوری ها هستند. در ادامه به جدیدترین نمونه های نمای مبلمان می پردازیم.

مدرن ترین مدل مبلمان پذیرایی چوبی تاشو

یکی از جدیدترین نمونه های نمای مبلمان نمونه های چوبی می باشد. این نمونه ها به روش های مختلفی طراحی می شوند. هنگام ساخت چند پای چوبی، کشوها و فضاهای خالی تعبیه می شود. این نمونه های مس کاربرد بیشتری دارند و می توان آنها را با تجهیزات بیشتری تجهیز کرد. عکس های زیر نمونه هایی از این عسل را نشان می دهد.

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

جدیدترین جلو مبلی و عسلی

مدل جلو مبلی

جلو مبلی شیک و مدرن

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

مدل های جدید عسلی روشن

جدیدترین مدل مبلمان نمای ام دی اف

امروزه جدیدترین مدل مبلمان نما با استفاده از ام دی اف تولید می شود. این لانه زنبوری ها با توجه به مبلمان در اندازه ها و رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شوند. همچنین مدرن ترین پذیرایی مبلمان ام دی اف نمونه چند ضلعی آنهاست. عکس های زیر نمونه هایی از این عسل ها را نشان می دهد.

ایده های طراحی جلو مبلی سفید

مدل های جدید عسلی تیره

مدل جلو مبلی

مدل های جدید عسلی روشن

جدیدترین جلو مبلی جادار

مدل های جدید عسلی

مدرن ترین مدل های جدید عسلی

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

شیک ترین نمونه های پذیرایی مبلمان شیشه ای و چوبی

برای ساخت برخی از نمای مبلمان نیز از شیشه استفاده می شود. از این مدل عسل برای تزیین سفره هم می توان استفاده کرد. در زیر نمونه هایی از این مدل پذیرایی مبلمان را مشاهده می کنید که برای مدل های مختلف مبل راحتی و مدل های مبل رویال قابل استفاده است.

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

طراحی جلو مبلی قهوه ایی

مدل های جدید جلو مبلی

مدل جلو مبلی

شیک ترین جلو مبلی و عسلی

با توجه به نوع مدل پذیرایی مبلمان می توان از هر کدام از این لانه زنبوری ها برای پذیرایی مبلمان استفاده کرد. هر کدام از این مدل ها زیبایی خاص خود را دارند و با توجه به سلیقه افراد قابل انتخاب هستند.

 

——.

 

انواع مدل مبلمان در پذیرایی

مبلمان مدرن در پذیرش

پذیرایی مبلمان مدرن نمونه ای از انواع میز است که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. نمونه های مختلفی از این میزها وجود دارد که طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند. میز جلو و وسط مبلمان مدرن معمولا در طرحی ساده و مینیمال ساخته می شوند و ظاهر بسیار جذابی دارند.

ادامه مطلب  معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته

میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی چوبی

پذیرایی مبلمان ام دی اف

امروزه به دلیل گرانی چوب طبیعی، اکثر میزهای مبلمان از ام دی اف ساخته می شوند. ام دی اف ظاهر مدرن تری نسبت به چوب دارد و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد.مبلمان و میزهای لانه زنبوری معمولا از ام دی اف در ترکیب با مواد دیگری مانند شیشه، فلز یا استیل ساخته می شوند که این عنصر را زیباتر می کند.

میز جلو مبلی ام دی اف

پذیرایی با مبلمان سلطنتی

میزهای سلطنتی و میزهای عسلی معمولاً با مبلمان سلطنتی ست می شوند و منظره بسیار زیبایی ایجاد می کنند.

بر روی بدنه و پایه این میزها از منبت و کنده کاری بسیار زیبا استفاده شده است. پذیرایی مبلمان سلطنتی عمدتا در سبک های لوکس استفاده می شود.

بخوانید!  ویژگی لوازم خانگی لتو

میز جلو مبلی سلطنتی

میز وسط مبلمان

میز جلو مبلی ساخت ترکیه بسیار با کیفیت و بسیار بادوام می باشد. این میزها گران هستند و معمولا با مبلمان ترکی به فروش می رسند.

میز جلو مبلی ترک

پذیرایی با مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک و میزهای جلو با عسلی شباهت زیادی به میزهای سلطنتی دارند با این تفاوت که میزان کنده کاری و تزئینات روی چوب کمتر است. معمولا از رومیزی کلاسیک و میز عسلی در دکوراسیون خانه ها به سبک کلاسیک استفاده می شود.

میز جلو مبلی کلاسیک

میز پذیرایی مبلمان استیل

امروزه در دکوراسیون داخلی خانه ها فولاد ضد زنگ و براق به وفور دیده می شود. این مواد درخشندگی و زیبایی فوق العاده ای دارند و خانه شما را مدرن و مجلل می کنند.

میز جلو مبلی و استیل عسلی یکی از زیباترین انواع میز مبلی می باشد. استفاده از این میزها در دکوراسیون خانه ها به سبک مینیمالیسم و ​​مدرن پیشنهاد می شود.

ترکیب فولاد با مواد دیگر نیز جلوه بسیار خاصی ایجاد می کند. برای این منظور می توانید پایه های میز جلو مبلی خود را از استیل و رویه آن از شیشه، چوب و یا حتی سنگ های زیبا مانند مرمر انتخاب کنید.

میز جلو مبلی استیل

میز پذیرایی مبلمان 

پذیرایی های پیچیده معمولاً طراحی خاص و غیرعادی دارند. این میزها در مدل های مختلف قابل طراحی هستند و می توانید نمونه مورد نظر خود را سفارش دهید. مبلمان ظریف و میزهای جلو با لانه زنبوری را می توان برای دکوراسیون مینیمال، مدرن، کلاسیک یا روستیک استفاده کرد.

ادامه مطلب  دلایل محبوبیت بالکن شیشه ای در ایران

میز جلو مبلی فانتزی

میز پذیرایی مبلمان آکواریوم

برخی از میزهای جلو مبلی را با طرحی خاص به شکل آکواریوم می سازند، بنابراین رویه میز شیشه ای است و روی آکواریوم قرار می گیرد. این مدل از مبلمان میز جلویی ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد دارد و نمای داخلی شما را متحول می کند.

میز جلو مبلی آکواریوم

میز صندلی راحتی با پایه

اکثر پذیرایی های مبلمان دارای پایه هستند. پایه ها امکان جابجایی یا تمیز کردن میز را از زیر آسان می کنند. امروزه اکثر میزهای مدرن یا مینیمال با پایه های کوتاه و ساده ساخته می شوند.

میز جلومبلی پایه دار

میز پذیرایی مبلمان بدون پایه

این میزها به صورت جعبه ای روی زمین قرار می گیرند و پایه ندارند. میزهای مبلی بدون پایه در انواع گرد، بیضی، مربع و مستطیل موجود می باشد و بسیار زیبا می باشد.

یکی از معایب این میزها این است که در هنگام نظافت منزل باید آنها را جابجا کنید که به دلیل نداشتن پایه جابجایی آنها کمی سخت است.

میز جلو مبلی بدون پایه

میز پذیرایی با مبلمان دارای کشو یا قفسه

نوع دیگری از پذیرایی مبلمان که امروزه خرید آن افزایش یافته است نوع تاشو یا قفسه ای آن است. این میزها چند کاره هستند و علاوه بر قرار دادن اشیا یا تنقلات روی آن ها، می توانید از فضای زیر آن ها برای قرار دادن لوازم، کتاب یا هر چیزی که دوست دارید نیز استفاده کنید.

میز جلو مبلی کشو دار یا شلف دار

قیمت مبلمان و پذیرایی با لانه زنبوری

این میزها معمولاً به صورت ست فروخته می شوند که شامل یک میز بزرگ جلوی مبل و دو یا سه میز در وسط مبلمان یا عسلی می باشد.

قیمت این میزها با توجه به نوع متریال به کار رفته در ساخت آنها، کیفیت سازنده، اندازه و اندازه و تعداد میزها و همچنین نوع برند آنها متفاوت است. امروزه هزینه این پذیرایی ها و سطوح مبلمان از 1 میلیون تا 6 میلیون تن متغیر است.

امیدواریم با مطالعه این مطلب از سازنده اطلاعات لازم را در مورد مدل های مختلف میز مبلمان جلو و وسط دریافت کرده باشید. در صورت تمایل می توانید نظر خود را در مورد این موضوع با ما در میان بگذارید.

در نهایت تعدادی از زیباترین عکس های پذیرایی مبلمان و عسلی را برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید و ایده بگیرید.

ادامه مطلب  معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته

انواع مدل های میز جلو مبلی

مدل های میز جلو مبلی

انواع مدل میز جلو مبلی

انواع میز جلو مبلی

 میز جلو مبلی

مدل میز جلو مبلی

مدل میز جلو مبلی شیک و مدرن

مدل میز جلو مبلی شیک

مدل میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی شیک و مدرن

میز جلو مبلی شیک

میز جلو مبلی مدرن و زیبا

میز جلو مبلی زیبا و بزرگ

میز جلو مبلی زیبا

میز جلو مبلی بزرگ

مدل میز جلو مبلی زیبا و بزرگ

میز جلو مبلی استیل مدرن

میز جلو مبلی چوبی زیبا

میز جلومبلی کوچک

میز جلو مبلی نیم دایره

میز جلو مبلی با طراحی ویژه

میز جلو مبلی جذاب

میز جلو مبلی گرد

میز جلو مبلی بدون پایه

میز جلو مبلی کوچک چوبی

 

 

طراحی خاص میز جلو مبلی

 

 

 

جدیدترین مدل خواب نوزاد با زیباترین طراحی

امروزه در اکثر اتاق های کودکان ملافه وجود دارد. این سرویس شامل تخت نوزاد، کمد لباس نوزاد، کمد اسباب بازی کودک و … بسته به متراژ اتاق کودک و نحوه تزیین آن می توان از اتاق خواب های مختلف استفاده کرد.

مدل های سرویس خواب نوزاد در سایزهای کوچک و بزرگ طراحی شده است. تنوع رنگ در این سرویس خواب بسیار زیاد است. بسته به رنگ و دکوراسیون اتاق کودک می توان رنگ تخت او را نیز انتخاب کرد. اکثر ست های اتاق خواب از چوب مانند ام دی اف ساخته شده اند.

سبکی و کیفیت چوب در سرویس تخت نوزاد اهمیت بیشتری دارد. علاوه بر این در انتخاب این خدمات باید به نکات دیگری نیز توجه کرد.

ایمنی و جذابیت سرویس خواب یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب سرویس خواب برای اتاق کودک است. روتختی کودک باید به گونه ای طراحی شود که کودک در استفاده از آن احساس ناراحتی نکند.

در انتخاب سرویس برای اتاق خواب دخترانه بیشتر از رنگ های ملایم مانند صورتی و بنفش استفاده می شود. اما در طراحی اتاق خواب پسرانه بیشتر از رنگ های آبی و قرمز استفاده می شود.

همچنین امروزه در برخی از مدل های روتختی کودک، تخت، کمد و کمد اسباب بازی با یکدیگر ترکیب شده اند. این مدل ها مخصوصا برای کودکانی که اتاق کوچکی دارند مناسب است.

امروزه بسیاری از سرویس خواب های کودک با طرح های مختلف ساخته می شوند. عکس های زیر نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل های سرویس تخت نوزاد با طراحی فوق العاده زیبا را نشان می دهد.

 

سرویس خواب کودک

فاکتورهای مهم در انتخاب سرویس خواب برای کودکان

نحوه چیدمان سرویس خواب در اتاق کودکان

نمونه سرویس خواب های بزرگ برای اتاق خواب کوچک کودک

اهمیت رنگ ها در انتخاب سرویس خواب اتاق کودک

سرویس خواب کودک

شیک ترین مدل تخت و کمد چوبی پسرانه

مدل سرویس خواب های بزرگ برای اتاق خواب بزرگ کودک

سرویس خواب های مدرن و شیک برای کودکان

سرویس خواب کودک

مدرن ترین نمونه سرویس خواب های کودکانه

امروزه تخت خواب های کودکانه در طرح های مختلفی مانند ماشین و خانه و … ساخته می شوند. این نمونه مدل های تخت جذابیت بیشتری به اتاق خواب کودک می بخشند و از ایده های خلاقانه تزیین اتاق کودک به شمار می روند.

همچنین خانواده هایی که بیش از یک کودک دارند و با کمبود اتاق مواجه اند, می توانند از تختخواب دو طبقه کودک استفاده نمایند. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل های تخت را نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کاغذ دیواری برای آشپزخانه [۱۰۰ مدل جذاب و شیک]

دکوراسیون اتاق خواب کودک با ایده های جذاب و زیبا

 

جدیدترین ایده های طراحی سرویس خواب برای کودکان دختر و پسر

 

نمونه تخت های دو طبقه برای اتاق خواب کودک

مدل های متنوع از سرویس خواب های کودکانه

ایده های طراحی اتاق خواب کودک با سرویس خواب های زیبا

مدرن ترین سرویس خواب اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک با ایده های جدید و زیبا

نحوه چیدمان وسایل در اتاق خواب کودک

سرویس خواب کودک

سرویس خواب اتاق کودک پسر

شیک ترین سرویس خواب اتاق کودک

مدل های شیک از تخت و کمد کودک

جدیدترین مدل کمد لباس اتاق کودک

جدیدترین مدل های تخت اتاق کودک

 

—————————–.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا