مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد

۶ قسمت از بدن زن که مردان را دیوانه می کند

سوالی که ذهن بسیاری از زنان را به خود مشغول کرده این است که مرد چه بخشی از بدن زن را دوست دارد ، اگر ذاتاً تصور کنیم ، بیش از همه مردان به زیبایی خارجی زنان جذب می شوند. بنابراین ، نیازی به ذکر زیبایی روح نیست ، اولویت مهم (کدام قسمت از بدن زن یک مرد را دوست دارد) این است که بتواند با ظاهر خود توجه آنها را جلب کند. البته چون زیبایی مفهومی ذهنی و نسبی است اما ویژگی های مشترکی وجود دارد که تقریباً توجه هر مردی را به خود جلب می کند.

مردان کدام قسمت از بدن زن را دوست دارند؟

اکثر مردان با یک نگاه می توانند تشخیص دهند که این دختر را دوست دارند یا نه. علاوه بر این ، در این ثانیه ها ، مرد ، البته ، نمی تواند جزئیات فرد را ببیند ، اما مرد مورد نظر به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود.

مرد کدام قسمت از بدن زن را دوست دارد؟

ناخودآگاه ، مردان زنانی را دوست دارند که دارای ویژگی های مختلف جنسیتی هستند. یعنی سینه ها متناسب و محدب ، کمر کاملاً مشخص و از قسمت بالایی بدن و ران ها جدا شده ، ران ها نسبتاً محدب و موها بلند است. بسیاری از آقایان می گویند دختران را در لباس زنانه ترجیح می دهند.

مردان کدام قسمت از بدن زن را دوست دارند؟

بیشتر خانم ها معتقدند که مردان فقط به پستان ، باسن و پاهای خود نگاه می کنند. انکار این حرف احمقانه است (زیرا این یک واقعیت است) ، اما خصوصیات دیگری نیز در زنان مردانه وجود دارد و دختران حتی از آن آگاهی ندارند.

ادامه مطلب  هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت [1400]

مردان کدام قسمت از بدن زن را دوست دارند؟ قوس زنان در کمر

از نظر اکثر مردان ، کمر زن نتیجه کمتری نسبت به پستانها ندارد. به همین دلیل ، دختران باید به وضعیت کمر خود توجه کنند. و اگر خانم ها می خواهند با کمر فریبنده خود جلوه ای ماندگار ایجاد کنند ، پس باید لباسی را انتخاب کنند که کمر را به بهترین شکل نشان دهد.

زنان کدام قسمت از بدن مردان را دوست دارند؟

یکی دیگر از قسمتهای جذاب بدن زنان قوس کمر است. کمر معمولاً توسط لباس پنهان می شود ، بنابراین بیشتر از مردان توجه را به خود جلب می کند. ظاهر کمر با عملکرد تولید مثل در زنان ارتباط دارد.

اگر زنان مانند مردان کمر صاف و منحنی داشتند ، بارداری با کمر درد شدید همراه است. ستون فقرات ماده دارای مرکز ثقل کمی تغییر یافته است. در سطح ناخودآگاه ، مردان قوس کمر را به عنوان توانایی تحمل بارداری درک می کنند. و بسیار جذاب است.

مرد کدام قسمت از بدن زن را دوست دارد؟ مچ پا

شاعران باستان درباره زیبایی مچ پا در زنان شعر می سرودند. و می توان آنها را درک کرد ، زیرا در آن زمان زنان دامن های بلند می پوشیدند و دیدن مچ پا زنان موفقیت آمیز بود.

 

جایی که مرد زن را بیشتر دوست دارد!

اما همین حالا هم که هیچ کدام از دختران مچ پا را پنهان نمی کنند ، مردان این قسمت از بدن زن را واقعاً دوست دارند. احتمالاً به همین دلیل ، شلوارهای کمی کوتاه تر که کمی مچ پا را نشان می دهند ، بسیار محبوب شده اند. علاوه بر بریس های پا ، مچ پا را لاغر می کنند.

ادامه مطلب  چگونه بدون قرص یک ساعت رابطه داشته باشیم؟

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش می اید

لاله گوش بله. تعجب نکنید!
گوش بسیار جالب به نظر می رسد زیرا ساختار گوش در زنان و مردان یکسان است. اما به نظر می رسد که لاله گوش های زنانه بسیار مورد پسند آقایان است. و برای تأکید بر زیبایی این قسمت از بدن ، دختران گوشواره می بندند.

مردان کدام قسمت از بدن زن را دوست دارند؟ گردن ، قسمت زیبای گردن بسیار جذاب به نظر می رسد. مردان به ویژه به گودی های جلوی گردن علاقه مند می شوند.

به نظر نمی رسد که ناف زنانه ترین قسمت بدن باشد ، زیرا همه بدون در نظر گرفتن جنسیت ، آن را دارند. با این حال ، ناف های زنانه برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسند. اکثر دختران فکر می کنند که مردان حلقه و جواهرات را روی ناف دوست دارند ، این تزئینات می توانند محترمانه باشند ، اما قابل تحسین نیستند. از چربی ساخته شده ، بعید به نظر می رسد که جذاب به نظر برسند. اما مردان اگر شکم بیرون زده نباشد ، اما دارای خطوط نرم باشد ، آن را یک شی طلایی می دانند.

پشت گردن بخشی از ستون فقرات است که در موها پنهان شده است. مردان حتی دوست دارند پشت زنان نگاه کنند و اگر فرصتی برای بوسیدن این قسمت از بدن وجود داشته باشد ، با احساس بوی موی زنان ، لذت کامل را به دست می آورند.
و در نهایت:
به یاد داشته باشید که مردان واقعاً آن قسمت هایی از بدن زن را دوست دارند که زن را از مرد متمایز می کند. آنها به پارامترهای ایده آل بدن احتیاج ندارند ، دختران را مردان می توانند دوست داشته باشند ، حتی اگر طبق قوانین زیبایی مدرن پاهای کوتاه داشته باشد یا اضافه وزن داشته باشد. نکته اصلی این است که او باید زنانه و مرتب باشد.

ادامه مطلب  مراقبت های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

حتما ببینید

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

در هیاهوی زندگی مدرن امروزی، بحث سلامتی و تندرستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *