Photos of engagement positions

عکس پوزیشن های دوران نامزدی

همیشه به تازه عروس ها توصیه می شود که از مشکلات در دوران نامزدی و ازدواج خود جلوگیری کنند تا از بروز مشکلاتی مانند بارداری ناخواسته ، کاهش انگیزه ازدواج و رابطه کامل جنسی جلوگیری کنند.

برای این منظور ، ما پیشنهاد می کنیم از موقعیت هایی استفاده کنید که همسر را بدون نفوذ راضی کند. یکی از اصلی ترین شاخص های اولیه برای موقعیت های غیر قابل نفوذ در طول دوران نامزدی شامل پیش بازی زیر است:

۱. در آغوش کشیدن و لمس کردن

در آغوش کشیدن همسرتان و برقراری تماس جسمی قبل از هر اقدامی یکی از راه های افزایش برانگیختگی جنسی است. لمس اندام های متقابل ، از جمله نواحی حساس مانند لب ها ، گوش ها ، سینه ، دستگاه تناسلی و شکم ، پاها و … نیز می تواند تحریک کننده باشد.

۲. تماشای یکدیگر
خیره شدن به چشمان یکدیگر هنگام لاس زدن روشی م effectiveثر برای حفظ ارتباط عاطفی قبل از رابطه جنسی است.

۳. بوسیدن
بوسیدن قسمتهای مختلف بدن شوهر ، از جمله قسمتهای حساس ، در شکل گیری روابط جنسی مهیج تأثیر زیادی دارد. بوسه همچنین باعث افزایش عشق و علاقه بین زن و شوهر می شود.

۴. لمس آلت تناسلی همسر
ماساژ دادن و لمس آلت تناسلی دیگران به برآوردن اوج لذت جنسی کمک می کند.

۵. رسیدن به ارضای بدون دخول
همانطور که گفته شد ، می توانید از تحریک کلیتروال زنانه ، ماساژ آلت تناسلی مرد یا رابطه دهانی استفاده کنید تا همسرتان را بدون مقاربت به ارگاسم برساند. هر دو طرف در طول رابطه جنسی دهانی خوشحال خواهند شد و برخی از افراد می گویند رابطه جنسی دهانی حتی از نفوذ لذت بیشتری دارد.

احساس رابطه جنسی دهانی کاملاً با دیگر انواع روابط زناشویی متفاوت است.

ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

موقعیت های مختلفی وجود دارد که بدون تداخل در دوران نامزدی و ازدواج راضی باشید و با انجام هر یک از آنها ، علاوه بر دستیابی به لذت جنسی ، هیچ استرسی برای بارداری ناخواسته و پارگی هایمن در طول ازدواج ایجاد نخواهد شد. موقعیت های نفوذ آماده برای زوج هایی که در دوران ازدواج نامزد هستند مناسب است.

در این نوع مقاربت ، آلت تناسلی مرد به واژن وارد نمی شود و از موقعیت های دیگر برای جلب رضایت زنان و مردان استفاده می شود. در این مقاله ، سایت سماتک بهترین موقعیتهای مقاربت بدون نفوذ در دوران نامزدی و همچنین آموزش رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی و همچنین معایب برخی از موقعیتها در دوران نامزدی را برای مردان و زنان ذکر کرده است.

روش های محجوب نفوذ زن و مرد در دوران نامزدی که به صورت نوازش ، لمس و ماساژ قسمت های مختلف بدن دختر و پسر است ، معمولاً بی خطر و بدون عوارض جانبی است. استمنا غیر قابل نفوذ زمانی است که آلت تناسلی به واژن زن وارد نشود و زوجین از دهان و دستان خود برای جلب رضایت خود استفاده کنند.

برای اینکه در دوران نامزدی رابطه جنسی مکرر و خسته کننده نداشته باشید ، ما لیست کاملی از موقعیت های رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی را در اختیار شما قرار داده ایم. روش های مختلفی برای جلب رضایت همسر بدون مقاربت در دوران نامزدی وجود دارد که می تواند در طول ازدواج مورد استفاده قرار گیرد. متداول ترین و موثرترین این روش ها شامل موارد زیر است:

لمس کلیتوریس و نقطه جی
برای جلب رضایت یک زن بدون نفوذ و بدون پارگی هیمن در دوران نامزدی ، باید از روش تحریک کلیتور استفاده شود. در این روش با کمک دست یا نوک آلت تناسلی مرد ، قسمت حساس این ناحیه را که به نام کلیتور شناخته می شود لمس یا فشار می دهیم.

این روش یکی از متداول ترین روشهای جلب رضایت زن بدون مقاربت در دوران نامزدی است.

پوزیشن مار
برای ایجاد رضایت بدون نفوذ در طول نامزدی ، می توانید از موقعیت یک مار بدون نفوذ استفاده کنید. در موقعیت یک مار می توانید در زمان نامزدی به ارگاسم های بسیار قوی و انفجاری برسید. در این حالت از حالت مار ، پاهای زن به دور گردن مرد آویزان می شود تا آلت تناسلی او به صورت همسرش نزدیک شود.

این مرد سپس در جایی که راحت است بایستد ، پاهای خود را باز کرده و به آرامی شریک جنسی خود را پایین بیاورد تا صورت او به آلت تناسلی او نزدیک شود. سپس زن سر خود را کمی برگردانده و با یک دست پاهای مرد و با دست دیگر آلت تناسلی او را می گیرد.

مرد همچنین با دستان خود کمر و شکم زن را گرفته و با دهان او تماس می گیرد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد

پوزیشن ساعت
روش های زیادی برای استفاده زنان از رابطه جنسی دهانی برای جلب رضایت همسرانشان وجود دارد. اگر زن این نوع رابطه را دوست ندارد ، در مورد موقعیت های جنسی ، زن کاملا در دست مرد است و نمی تواند مقاومت کند.

در این وضعیت ساعت ، مرد باید روی دستان خود بایستد ، کمی از هم دور ، در مقابل دیوار ، پاهای خود را تا زمانی که کاملاً قائم باشد گسترش دهد. زن همچنین باید در مقابل مرد بایستد و پاهای خود را کاملاً از هم دور کرده و سر خود را بین پاهای همسرش قرار دهد.

سپس زن می تواند به راحتی رابطه جنسی دهانی برقرار کند و از دستان خود استفاده کند و با این وضعیت بدون نفوذ در دوران نامزدی رضایت را تجربه خواهید کرد.

 

پوزیشن آویز شدن
در این حالت مرد به راحتی دراز می کشد و یک پا را بالا می گذارد و زن زانو می زند و دراز می کشد و او را راضی می کند. در این حالت ، زن صورت خود را بین پاهای مرد قرار می دهد به طوری که رانهای او بر روی شکم مرد قرار گرفته و پاها در کنار صورت او قرار دارند.

در این حالت ، زن شروع به برقراری رابطه جنسی می کند و مرد هر زمان که بخواهد می تواند زن را با دستان خود تحریک کند یا کمی سر خود را بلند کرده و رابطه دهانی برقرار کند. یکی از موقعیت های جلب رضایت همسر بدون دخالت در دوران نامزدی ، برقراری رابطه دهانی است.

در این روش ، مرد واژن زن را می خورد و تا زمانی که زن به ارگاسم برسد ، این کار را ادامه می دهد. با این حال ، باید مراقب بود که ترشحاتی که از واژن خارج می شود ، بلعیده نشود

پوزیشن ماهی
در این حالت ، موقعیت ۶۹ ، معروف به موقعیت ماهی ، برای رضایت از عدم نفوذ در دوران نامزدی مناسب است و باید توسط یک زوج انجام شود که تجربه کافی دارند ، اگرچه هر یک از زوجین ممکن است در طول نامزدی با نامزدی ، رضایت غیر نفوذی را تجربه کنند

موقعیت ماهی … در این حالت پاهای زن روی گردن مرد می نشیند ، مرد می ایستد ، پاها را به اندازه عرض شانه باز می کند و زن را به آرامی پایین می آورد و او را می چرخاند تا شکم او لمس شود. سپس زن می تواند پاهای خود را بر روی سر و گردن مرد قفل کرده و دستان خود را به دور کمر مرد ببندد.

ادامه مطلب  ژل کربوکسی تراپی چیست؟

مرد همچنین باید کمر زن را با دست نگه دارد تا موقعیت خوبی داشته باشد.

پوزیشن هاکل باک
در این حالت رضایت بدون مداخله در دوران نامزدی باید توسط مرد انجام شود. علاوه بر اینکه زن را با دهان راضی می کند ، باید با یک دست نیز راضی باشد. این شکل از موقعیت ۶۹ هاکل باک برای معرفی رابطه جنسی بدون نفوذ عالی است.

برای انجام این وضعیت رضایت بدون نفوذ در هنگام نامزدی ، مرد باید دراز بکشد و سرش را روی بالش بگذارد. زن باید خم شود و آلت تناسلی خود را به صورت مرد نزدیک کرده و دستان خود را بر روی سینه مرد قرار داده و به او تکیه دهد. در واقع ، در این حالت ، زن سر خود را بین زانوها پنهان کرده است!

پوزیشن زئوس
موقعیت زئوس بدون نفوذ در طول نامزدی رضایت بخش است. این واقعیت که مردان دوست دارند احساس قدرت و برتری نسبت به زنان داشته باشند چیز جدیدی نیست و همه می دانند که مردان روابط دهانی خوبی را دوست دارند. بنابراین ، هیچ چیز مانند یک رابطه دهانی خوب در این موقعیت نامزدی باعث افتخار مرد نیست.

در این وضعیت ، رضایت بدون نفوذ در هنگام نامزدی مرد ایستاده و پاها را به اندازه عرض شانه باز می کند. سپس زن در مقابل مرد زانو می زند (یک بالش کوچک زیر پاهای او قرار دهید) به طوری که آلت تناسلی مرد مستقیماً در مقابل صورت و دهان او قرار دارد.

در مرحله بعدی ، مرد سر زن را گرفته و ریتم حرکت را کنترل می کند. زن الاغ مرد را نیز در دست خواهد گرفت. در این موقعیت ، مرد می تواند به همسر و پستانهای او نگاه کند.

پوزیشن زامبی
رضایت بدون رابطه جنسی در هنگام نامزدی با موقعیت زامبی نیز مناسب است. همه زوجین نمی توانند از رابطه دهانی و عکس هایی از موقعیت های نامزدی لذت ببرند ، زیرا این نوع رابطه جنسی واقعا یک هنر است و شما باید تجربه و مهارت کافی داشته باشید تا خوب باشید.

این مرد برای جلب رضایت همسرش بدون دخالت در دوران نامزدی ، در حالت زامبی نشسته و پاهای خود را دراز کرده و کمی از زانوها جدا می کند. سپس زن خم می شود ، سر خود را به سمت آلت تناسلی خود متمایل می کند ، دستان خود را بر روی زانو می گذارد و باسن خود را به صورت مرد نزدیک می کند.

در این حالت مرد باید دستان خود را بر روی باسن یا پشت لگن همسرش بگذارد.

پوزیشن میله
اگر به دلایلی همسرتان نمی خواهد رابطه جنسی دهانی برقرار کند ، از این وضعیت غیرقابل نفوذ رضایت در دوران نامزدی استفاده کنید و به او بگویید در این حالت نباید فشار زیادی وارد کند و می تواند هر طور که می خواهد حرکت کند.

در این وضعیت ، مرد در خلاف جهت قرار گرفته و بازوها را از آرنج خم کرده و کنار سر خود قرار داده است. پاهای مرد نیز باید صاف و صاف باشد. زن همچنین در مقابل مرد زانو زده است به طوری که سر او به آلت تناسلی نزدیک است.

زن همچنین می تواند از دست های خود به عنوان تکیه گاه استفاده کرده و آنها را روی ران مرد قرار دهد و یا آلت تناسلی مرد را با دستان خود نوازش کرده و ماساژ دهد.

پوزیشن دو زیست
وقتی دو نفر رابطه دهانی برقرار می کنند ، به این معنی است که آنها بسیار به هم نزدیک هستند و چیزی برای تولید مثل وجود ندارد و به این معنی است که بدون نفوذ در دوران نامزدی راضی باشید.

این موضوع در روابط جنسی بسیار مهم است و می توان گفت این اوج روابط زناشویی است. در این وضعیت ، موقعیت عدم رضایت از نفوذ در هنگام نامزدی مرد روی زمین قرار می گیرد ، کمر او را صاف نگه می دارد و پاهای خود را دراز می کند و آنها را باز می کند.

در این حالت زن به آرنج خود تکیه داده و بدن خود را کاملاً بلند کرده و به بدن مرد تکیه می دهد به طوری که سینه های زن با بدن مرد در تماس است. سر زن بین پاهای مرد و دستانش زیر ران قرار گرفته و پاهای زن رو به بالا و با فاصله زیاد از یکدیگر است.

مرد کمر زن را با دستان خود گرفته و ران و اندام تناسلی او را به صورت او نزدیک می کند ، خوردن آلت تناسلی مرد توسط یک زن و بالعکس یکی از بهترین موقعیت هایی است که می تواند زن و مرد را به ارگاسم برساند.

این نوع رابطه جنسی از نظر پزشکی ممنوع است ، زیرا منی می تواند وارد دهان زن شود یا بلعیده شود. در این حالت ، آلاینده ها و میکروب های موجود در منی باعث ایجاد مشکل و بیماری می شوند.

پوزیشن سراب
تعداد کمی از زوجین رابطه دهانی دارند و اغلب فکر می کنند که این نوع رابطه بسیار خسته کننده و یکنواخت است. اما لازم به ذکر است که موقعیت های زیادی برای رابطه جنسی دهانی وجود دارد. در این حالت ، وضعیت رباط دهانی مرد به صورت چهار دست و پا قرار می گیرد تا وزن او را روی زانوها و بازوها قرار دهد.

بازوها باید مستقیم و از عرض شانه ها فاصله داشته باشند. زن همچنین باید روی زمین دراز بکشد ، سر خود را بین پاهای مرد قرار داده و باسن مرد را با دستان خود نگه دارد ، پاها کمی از هم فاصله داشته باشد. در این موقعیت ، زنان و مردان می توانند حرکت کنند.

پوزیشن مته
استمنا بدون نفوذ در رابطه جنسی دهانی در دوران نامزدی می تواند دلپذیر و آزار دهنده باشد. اینکه کدام شرایط برای شما مناسب است به شرایط زوجین و طرز تفکر آنها بستگی دارد. در این حالت ، از موقعیت نامزدی با عکس مردی که پاها را به اندازه عرض شانه از هم باز کرده و کمی از زانوها خم شده ، رو به جلو است.

زن بین پاهای حقوق و دستمزد نشسته و سرش را بالا می اندازد ، پاهایش خم و کمی از هم فاصله دارد. یکی از دست های زن پشت مرد و دیگری روی آلت تناسلی مرد است. دست های مرد نیز روی صورت زن است و حرکات را کنترل می کند.

اگر خانمی آن را دوست داشته باشد ، می تواند همزمان با یکی از دستان خود واژن خود را تحریک کند.

پوزیشن ویژوال
رابطه جنسی دهانی نوع بسیار خاصی از رابطه جنسی است و اغلب فقط زوجین روابط بسیار صمیمی دارند. این وضعیت نارضایتی در هنگام نامزدی به شما کمک می کند حرکت های جدیدی انجام دهید.

ادامه مطلب  شب زفآف چیست

در این حالت ، در دوران نامزدی ، مرد به پشت دراز می کشد و پاهای خود را کمی باز می کند. زن نیز به گونه ای روی مرد قرار می گیرد که آلت تناسلی مرد روی صورت مرد و سر او بین پاهای مرد قرار دارد.

پاهای زن باید کمی از هم فاصله داشته باشد و کمی از زانوها و اطراف سر مرد خم شود. در این حالت دستان زن زیر ران مرد و دستان مرد روی باسن زن قرار دارد.

پوزیشن نشانگر
این وضعیت رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی برای زوج هایی مناسب است که از اندام و هیکل قوی و به خصوص دست های بسیار محکمی برخوردار هستند. مرد روی زانوهاش نشسته و زن را برداشته و بغل می کند.

در این موقعیت های نامزدی ، پاهای زن به طور آشکار روی شانه های مرد و کنار گردن او قرار می گیرد. در این حالت مرد به راحتی به ناحیه تناسلی دسترسی دارد. این موقعیت نارضایتی از نفوذ برای مدت طولانی در طول نامزدی مناسب نیست ، اما به شروع رابطه و کمی گرم شدن کمک می کند.

پوزیشن افقی
در این وضعیت رضایت ، بدون نفوذ زن و مرد در هنگام نامزدی ، مرد به پهلو می خوابد و قسمت بالایی بدن را با کمک آرنج کمی بلند می کند ، و همچنین پاهای خود را باز می کند. زن نیز در کنار مرد دراز کشیده ، به طوری که زانوهای او نزدیک شانه های مرد ، پاها خم شده و صورت او به سمت آلت تناسلی مرد است.

زن الاغ مرد را با یک دست می گیرد تا بتواند آلت تناسلی مرد را به راحتی در دهان او بگذارد. مرد همچنین می تواند آلت تناسلی زن را با دست خود تحریک کند.

پوزیشن لوله کش
این وضعیت نارضایتی از نفوذ در دوران نامزدی بسیار جالب است ، اما برای رابطه جنسی دهانی غیر معمول است ، که توصیه می شود با شریک جنسی خود امتحان کنید. در این حالت ، مرد بدون ورود به دوران نامزدی نشسته و پاها را به اندازه عرض شانه باز می کند و باید پمپ کند و در همان حالت حرکت کند.

زن همچنین در حالت نیمه خوابیده در مقابل مرد دراز کشیده و صورت او به آلت تناسلی مرد نزدیک است. مرد همچنین باید دستان خود را بر پشت یا باسن همسرش بگذارد و آنها را ماساژ دهد ، یا حرکات را فقط با دستان خود کنترل کند. به عنوان یک دوره ابتدایی و گرم کننده رابطه جنسی ، این موقعیت عالی است.

پوزیشن کتابی
هنگام داشتن رابطه جنسی ، بسیار مهم است که بدن شریک زندگی خود را بشناسید ، شما باید از هر حرکت و عکس العمل بدن او مطلع شوید ، فقط در این صورت می توانید او را کاملا راضی کنید. در این شکل از موقعیت ، برای جلب رضایت همسر بدون نفوذ در دوران نامزدی ، مرد دراز می کشد و بالشی را زیر سر خود قرار می دهد و پاهای خود را کمی باز می کند.

زن باید پشتش را روی سینه مرد بگذارد و تا حد ممکن به گردن او نزدیک شود. در این موقعیت ، زن باید بتواند بر آلت تناسلی مرد تسلط کامل داشته باشد. دستان زن روی ران های مرد قرار گرفته و سر او بین پاهای مرد قرار دارد.

مرد همچنین برای داشتن رابطه جنسی دهانی باید سر خود را بالا ببرد. مرد می تواند هر دو دست خود را بر روی الاغ زن بگذارد و یا برای جلب رضایت بهتر همسرش از یکی از دستان خود استفاده کند.

پوزیشن دروازه طلایی
در این موقعیت رضایت بدون ورود به دوره تعهد یک حالت مرموز و عجیب وجود دارد که این نوع موقعیت تعهد را بسیار جذاب می کند. این موقعیت بدون مقاربت در دوران نامزدی خصوصاً برای خانمها خیلی راحت نیست ، اما در این حالت همه چیز برعکس است! در این وضعیت نفوذناپذیر ، مرد می خوابد و پاهای خود را کمی باز می کند.

سپس زن آلت تناسلی خود را به صورت مرد نزدیک کرده و سپس سر و صورت خود را به آلت تناسلی مرد نزدیک می کند ، در حالی که زن باید بدن خود را به عنوان پل قرار دهد. دستان زن باید نزدیک باسن مرد و باسن زن نزدیک شانه های مرد باشد.

در این موقعیت علاوه بر رابطه دهانی ، مرد می تواند از دستان خود استفاده کند که باعث افزایش لذت جنسی می شود.

پوزیشن آویز
این نوع موقعیت نامزدی نوعی از موقعیت رضایت بدون ورود به دوران نامزدی است با این تفاوت که مرد در این حالت نمی تواند کاری انجام دهد و فقط از حرکات زن لذت می برد و راضی است. در این وضعیت ، در دوران نامزدی ، مرد مستقیماً روی زمین دراز می کشد ، یک پا را صاف می کند و پای دیگر را از زانو کمی خم می کند. پاها نیز باید کمی از هم فاصله داشته باشند.

زن به گونه ای بر روی مرد قرار داده می شود که سر وی بین پاهای مرد قرار گرفته و رانهای او نزدیک به سر مرد روی سینه و پاهای او باشد. در این حالت مرد می تواند با دست یا دهان خود زن را تحریک کند.

پوزیشن شمشیر
برای انجام این وضعیت از رضایت غیر قابل نفوذ در هنگام نامزدی ، مرد به پهلو دراز کشیده و نیم تنه خود را با آرنج بلند می کند ، پاهای خود را از زانو خم می کند و آنها را از هم جدا می کند و باید کف پا از روی هم عبور شود.

این زن همچنین در حالی که سرش را بین پاهای همسرش قرار دارد در کنار مرد می خوابد. پاهای زن مستقیم در کنار یکدیگر قرار دارند و دست ها روی ران های مرد قرار می گیرند. در این حالت ، خود مرد می تواند آلت تناسلی خود را مالش دهد.

پوزیشن زن زندانی
بسیار اشتباه است که همسرتان را مجبور به گرفتن مواضع بدون مانع در هنگام نامزدی کنید ، مگر اینکه این رفتار در افزایش جذابیت زندگی جنسی شما نقش داشته باشد. اگر این همان کاری است که شما قصد انجام آن را دارید ، این موقعیت رضایت بدون تداخل در دوران نامزدی کاملاً برای شما مناسب است.

برای این منظور ، زن باید بخوابد و پاهای خود را کمی از زانو خم کند ، و مرد باید روی صورت زن دراز بکشد تا دهان او به آلت تناسلی نزدیک شود. در این حالت ، مرد کاملاً روی زن نمی نشیند و بیشترین فشار روی زانوها در پشت شانه های زن است.

سپس مرد می تواند با دستان خود سر زن را تکان دهد و به رابطه جنسی ادامه دهد. دستان زن نیز روی کمر مرد است و در این حالت زن به معنای واقعی کلمه در دسترس مرد است.

موقعیت یک دایره
این حالت رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی موقعیت دیگری از نامزدی با یک عکس عالی برای رابطه جنسی بدون نفوذ و هیجان انگیز و گرم است. در این وضعیت ، زن و مرد دراز کشیده و سرشان به اندام تناسلی نزدیک است و زانوهایشان کمی خم است.

ادامه مطلب  مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد

مرد زن را با یک دست کمی بلند می کند تا بتواند با دهان خود به راحتی به ناحیه تناسلی زن برسد و با دست دیگر باسن را کنترل کند. در این موقعیت ، زن می تواند به تمام قسمتهای آلت تناسلی مرد و باسن مرد دسترسی داشته باشد.

این موقعیت رضایت بدون نفوذ در روابط جنسی نیز یکی از بهترین موقعیت های رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی است.

پوزیشن درخشنده
دوست داشتن ، بوسیدن و چشیدن چیزی است که اگر زوجین کاملاً به یکدیگر تعلق داشته باشند ، در این موقعیت بدون نفوذ در دوران نامزدی رضایت می گیرند. در این حالت ، از وضعیت حین نامزدی ، زن در کنار زمین دراز می کشد و یک بالش کوچک زیر شانه خود می گذارد ، یک دست را باز می کند و کمی کش می آید.

پاهای زن نیمه خم و کمی از هم فاصله دارد. مرد به همین ترتیب قرار گرفته و صورت خود را به آلت تناسلی زن قرار داده ، سر خود را بر روی پای او قرار داده و پای دیگر را بر روی بدن مرد قرار می دهد.

مرد باید پاهای خود را کمی باز کند تا زن بتواند رابطه دهانی برقرار کند. او همچنین یکی از گروههای رایگان زن است که می تواند در رابطه جنسی دهانی به او کمک کند.

پوزیشن هالووین مکزیکی
این موقعیت رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی بسیار دشوار و عجیب است اما قطعاً از موقعیت های نامزدی که تکرار می شوند و معمولی هستند بهتر است. در این موقعیت ، بدون نفوذ مناسب ، مرد در دوران نامزدی بسیار خوشحال می شود ، اما زنان باید مراقب باشند که همسرانشان خیلی زود راضی نشوند.

برای انجام این موقعیت رضایت بدون نفوذ در هنگام ازدواج و نامزدی ، زن باید روی زمین دراز بکشد و پاهای خود را کمی از زانو خم کند. مرد همچنین باید روی زن دراز بکشد به طوری که کمر او به رانهای زن باشد و سر و صورت زن بین پاهای مرد باشد.

پاهای مرد باید کمی از زانوها دور باشد و بازوها باید از آرنج خم شوند و وزن بدن را تحمل کنند. اگر مرد بتواند وزن خود را به خوبی کنترل کند و وزن خود را بر روی زن نگذارد ، این وضعیت برای خانم ها بسیار راحت تر خواهد بود.

پوزیشن عقرب
این حالت از موقعیت ۶۹ گزینه بسیار جالب و جذابی است. در این شرایط ، زن و مرد باید به پهلو دراز بکشند و سر خود را نزدیک ناحیه تناسلی یکدیگر قرار دهند و پاها را کمی از زانو باز کنند.

مرد با یک دست الاغ زن را می گیرد و آلت تناسلی او را در کنار دهان او قرار می دهد و با دست دیگر پاهای همسرش را می گیرد. زن همچنین می تواند به دو قسمت آلت تناسلی مرد و پشت مرد دسترسی داشته باشد. این موقعیت یکی از بهترین موقعیت ها در موقعیت ۶۹ است.

پوزیشن یین یانگ
این موقعیت رضایت بدون نفوذ در دوران نامزدی یکی از راحت ترین و رایج ترین موقعیت های بدون نفوذ در دوران نامزدی است. اگر می خواهید رابطه جنسی دهانی داشته باشید ، این حالت می تواند یکی از گزینه های محبوب باشد.

در حالت زن ، او دراز می کشد و پاهای خود را کاملاً بالا می آورد ، مچ پا را می گیرد و پاها را تا جایی که می تواند گسترش می دهد و دوباره به بدن مرد می چسبد.

مرد باید روی زانوان خود نشسته و سر زن را در بین پاهای او قرار دهد سپس مرد باید سر خود را به اندازه کافی جلو ببرد تا به آلت تناسلی زن برسد. در این حالت مرد باید کمی کمر زن را با دستانش بلند کند تا زن کاملاً در خواب نباشد.

پوزیشن بتمن
در این موقعیت ، رضایتمندی غیرمعمول در دوران نامزدی که صرفاً برای مقاربت دهانی در نظر گرفته شده است ، توسط اکثر زنان کنترل می شود ، اگرچه مردان کنترل کمی بر حرکات دارند. در این حالت ، مرد ریتم و میزان آلت تناسلی مرد را به دهان زن کنترل می کند.

برای این موقعیت ارضای بدون نفوذ در هنگام نامزدی ، زن باید به پشت بخوابد و پاهای خود را کمی باز کند. مرد نیز در مقابل زن به گونه ای زانو می زند که سینه های زن در جلوی ران های مرد قرار دارد.

مردی که در این وضعیت رضایت و بدون نفوذ در دوران نامزدی وجود دارد ، باید دستان خود را صاف کرده و وزن خود را کنترل کند. زن همچنین دستان خود را پشت سر مرد قرار می دهد تا بتواند با حرکت دادن سر خود مرد را راضی کند.

پوزیشن بلندگو
این وضعیت رضایتمندی غیرقابل نفوذ در دوران نامزدی نیز بسیار محبوب است ، زیرا در این وضعیت هر دو زوج دقیقاً در یک وضعیت قرار دارند. علاوه بر این ، این وضعیت بسیار راحت است و فشار زیادی را به زن و شوهر وارد نمی کند.

در این موقعیت ، رابطه جنسی بدون نفوذ ، زن روی زمین دراز می کشد ، پاهای خود را خم می کند ، اما در زانوها پاهای خود را کمی باز می کند. مرد همچنین باید روی بدن زن باشد تا صورت او به آلت تناسلی زن نزدیک شود.

در این حالت مرد پشت ران های زن را می گیرد و می تواند پاهای او را به آرامی تکان دهد و باز کند اگر زوجین مهارت و تجربه کافی داشته باشند ، لذت این موقعیت بدون دخالت در دوران نامزدی تضمین می شود.

اگر شوهر شما قطعاً به رابطه دهانی احتیاج دارد و شما بسیار خسته هستید ، این موقعیت را امتحان کنید تا بدون دخالت در دوران نامزدی ، مرد را راضی کنید. در این موقعیت ، رابطه جنسی دهانی ، زن دراز کشیده و پاهای خود را کمی از زانو خم می کند.

مرد باید به گونه ای روی زن باشد که بدن او را به خوبی تقویت کرده و روی انگشتان پا و انگشتان او قرار گیرد. دست ها و پاها باید صاف باشد. در این حالت ، زن نه تنها از دهان بلکه از دستان خود نیز استفاده می کند. حرکات در این حالت توسط مرد با تکان دادن لگن انجام می شود.

ماساژ آلت تناسلی مرد
ماساژ آلت تناسلی برای ارگاسم نیز یکی از رایج ترین و ایمن ترین موقعیت ها برای جلب رضایت مرد بدون نفوذ در هنگام نامزدی است. به این ترتیب زن می تواند اندام تناسلی مرد را ماساژ دهد در حالی که شوهرش راضی نیست.

مالیدن آلت تناسلی مرد بر بدن زن نیز یکی از روش های جلب رضایت مرد بدون نفوذ در دوران ازدواج است. در این روش ، مرد آلت تناسلی خود را روی قسمت های مختلف بدن زن از جمله دستگاه تناسلی زن یا سایر مناطق حساس می کشد تا زمانی که به ارگاسم برسد.

 

حتما ببینید

راهنمایی درباره میزان استفاده و مصرف تینت لب

راهنمایی درباره میزان استفاده و مصرف تینت لب

هدف این مقاله بررسی میزان استفاده و مصرف تینت لب به عنوان یک محصول آرایشی …

یک نظر

  1. blank

    روش های بسیار جذابی توضیح داده شده ، فقط خیلی خوب بود که برای هر پوزیشن عکس هم موجود بود ، بعضی توضیحات کمی نامفهوم به نظر میرسه ، با عکس بهتر میشه فهمید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *