دکوری منزل

لیست بهترین شرکت های بازسازی ساختمان

بهترین شرکت بازسازی ساختمان کدام است؟ یکی از راه های رایج برای بهبود کیفیت و طول عمر ساختمان ها، بازسازی آنهاست.

در این روش عیوب و نواقص ساختمان رفع شده و زیباسازی سازه قدیمی در نظر گرفته می شود.

روش بازسازی یا مرمت در مواردی قابل استفاده است که سازه دارای فونداسیون، سقف، دیوارها و سایر اجزاء سالم باشد.

در این فرآیند با یکسری عملیات اعمالی، عیوب جزئی از ساختمان برطرف شده و نمای داخلی و خارجی جلوه جدیدی پیدا می کند.

امروزه تقاضا برای بازسازی ساختمان افزایش یافته است. شاید به این دلیل که مردم ترجیح می دهند خانه و محل کار خود را در جایی که راحت هستند و دوست دارند بازسازی و نوسازی کنند تا اینکه وقت خود را به دنبال ساختمان دیگری بگذرانند.

برای انجام این عملیات شرکت های زیادی در شهرها فعالیت می کنند.

در مطالب زیر قصد داریم بهترین شرکت نوسازی ساختمان در تهران را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با این شرکت ها می تواند روند انتخاب بهترین شرکت بازسازی ساختمان و بهسازی منزل را برای شما آسان کند.

لیست شرکت­ های بازسازی ساختمان

برای انتخاب آسان یک شرکت معتبر و متخصص در کار بازسازی ابتدا لیستی از شرکت های نوسازی ساختمان تهیه کنید. و پس از آن با کارشناسان در مورد روند کار و هزینه های آنها در تماس باشید.

یافتن شرکت یازسازی منزل و یا پیمانکار متخصص برای بازسازی ساختمان از طریق فضاهای مجازی، موتورهای جستجو، دوستان و آشنایان که قبلاً بازسازی سازه را انجام داده اند و … امکان پذیر است.

تخریب و بازسازی ساختمان

اکثر شرکت های معتبر بازسازی ساختمان دارای یک وب سایت هستند. بهتر است به وب سایت آنها سر بزنید و نمونه کارهای آنها را ببینید.

ممکن است یک شرکت در زمینه بازسازی ساختمان مسکونی متخصص باشد یا شرکتی دیگر در زمینه بازسازی ساختمان اداری و غیره، پس با مشاهده نمونه کارها ویترینی از تخصص شرکت را به شما نشان می دهد.

ادامه مطلب  ساعت دیواری فانتزی، انتخابی شایسته برای محیط های مدرن

دلایل بازسازی آپارتمان

  1. تخریب بخشی یا کل سازه ساختمان
  2. افزایش استحکام و مقاومت ساختمان در برابر شرایط محیطی مانند زلزله، سیل، آب و هوای نامساعد
  3. تغییر کاربری ساختمان
  4. تغییر در دکوراسیون داخلی
  5. ایجاد تنوع و انرژی مثبت در فضا
  6. اضافه شدن تجهیزات تکنولوژیکی و نوسازی محیط زندگی
  7. فضا سازی به جهت استفاده بیشتر از متراژ

مراحل بازسازی ساختمان

اولین سوال برای هر کارفرما این است که روند توافق بین کارفرما و پیمانکار چگونه است. هر شرکت بازسازی ساختمان اصول و روند کاری خود را دارد که ممکن است در جزئیات متفاوت باشد اما می توان گفت که روند کلی کار شرکت های نوسازی ساختمان به شرح زیر است.

پس حتما هر یک از این موارد را برای هر یک از شرکت های موجود در لیست شرکت های بازسازی ساختمان ارزیابی کنید.

بازدید اولیه از ساختمان:

اولین قدم بازدید از ساختمان مد نظر است. معمار و طراح با دیدن فضای ساختمان، مساحت آن، مشکلات و کاستی های موجود، تصور کاملی از وضعیت موجود پیدا می کند.

دکوراسیون و بازسازی ساختمان

برخی از شرکت ها بازدید فضا را به صورت رایگان ارائه می دهند. اما این قانون نیست و همه چیز به قوانین شرکت نوسازی ساختمان بستگی دارد.

ارائه مشاوره و برآورد هزینه ها:

مشتری با بیان نیازها و خواسته های خود طرح نوسازی ساختمان را بیان می کند و هسته اصلی ایده و طرح بر اساس خواسته مشتری شکل می گیرد.

بنابراین، به عنوان یک کارفرما، باید بدانید که هدف شما از بازسازی ساختمان چیست. و به دنبال تحقق چه چیزی هستید؟ و این هنر معمار است که نیت مشتری را به خوبی درک کند.

طراحی و ایده:

بعد از اینکه از انتخاب شرکت نوسازی مطمئن شدید و تصمیم گرفتید کار را به آنها بسپارید. معمار یا طراح شروع به طراحی و ایده پردازی می کند.

ادامه مطلب  با این 20 مدل میز تلویزیون چوبی جدید دکوراسیون خانه را تغییر دهید!

تهیه نقشه ها و پلان های سه بعدی:

ایده های طراحی را می توان به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه کرد. وجود طرح سه بعدی طراحی شده توسط نرم افزار دید کلی خوبی از کار بازسازی شده نهایی به شما می دهد.

البته طرح ها باید مورد تایید کارفرما باشد و در صورت نیاز به تغییر، طراح آن را انجام می دهد.

هزینه های بازسازی:

مهمترین بخش هر پروژه هزینه های آن است. با توجه به نوع ساختمان، میزان تغییرات، میزان کار و پیچیدگی پروژه، هزینه بازسازی متفاوت است.

قبل از شروع کار در مورد میزان هزینه ها توافق کنید. فراموش نکنید که اگر حجم کار زیاد و زمان بر باشد، احتمال تغییر هزینه متریال در حین بازسازی ساختمان وجود دارد.

شروع عملیات بازسازی:

زمان انجام کار فرا رسیده است. مدیر پروژه بازسازی ساختمان را بر اساس نقشه ها و توافقات مصوب آغاز می کند.

آگاهی از قوانین نوسازی ساختمان در انجام تعمیرات و بازسازی بسیار کمک کننده خواهد بود. در این مرحله باید صبور باشید و تا پایان کار بازسازی با شرکت نوسازی ساختمان همکاری کنید.

لیست شرکت های بازسازی ساختمان

تحویل ساختمان بازسازی شده:

معمار و طراح باید متعهد به انجام کار طبق برنامه زمانبندی از پیش اعلام شده و تحویل به موقع آن باشند.

نوع بازسازی را در نظر بگیرید

همانطور که می دانید بازسازی ساختمان انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع کاربری فضا، نحوه بازسازی و جزئیات آن تفاوت هایی خواهد داشت. در ادامه به برخی از انواع بازسازی می پردازیم.

1- بازسازی اماکن عمومی

معمولا ساختمان اماکن عمومی باید دارای امکانات و تجهیزات به روز باشد، بنابراین در بازسازی این گونه ساختمان ها علاوه بر بازسازی، باید ساختمان را با استفاده از تکنولوژی مجهز کرد و در نهایت ساختمان را به ساختمانی مدرن تبدیل کرد.

ادامه مطلب  تزیین میز ناهار خوری مستطیل باید به این شکل باشد! / +20 مدل تزئین میز نهارخوری

همچنین تقویت و تعویض سیستم سرمایشی و گرمایشی، پارتیشن بندی منظم و مناسب و …. می تواند تا حد زیادی در رفع نیازهای مشتریان و همچنین افزایش راندمان کاری کارکنان کمک کند.

۲- بازسازی آپارتمان مسکونی

به طور معمول در بازسازی منزل تنها نمای داخلی و خارجی ساختمان تعمیر، بازسازی و زیباسازی می شود و تجهیزات و سیستم های مختلف تا زمانی که مشتری نیاز نداشته باشد تغییر نمی کند.

توجه به شرایط ساختار و انتظارات کارفرما

ابتدا باید وضعیت ساختمانی را که قصد بازسازی آن را دارید از نظر استحکام و قدمت بررسی کنید و در صورت وجود نقاط ضعف آن را تعمیر کنید.

دکوراسیون و بازسازی ساختمان

سپس با توجه به انتظار کارفرما، در صورت نیاز به حذف یا افزودن قطعات به ساختمان، عملیات لازم را انجام دهید و سعی کنید در تمامی مراحل سلیقه کارفرما را روی میز بگذارید.

زیر سازی

همانطور که گفته شد، بهتر است در ابتدای بازسازی، قدمت ساختمان بررسی شود و سپس در صورت طولانی بودن عمر سازه، قبل از بازسازی، عملیات زیر سازی مانند تعویض و نوسازی لوله، سیم کشی و سایر تجهیزات انجام شود. توسط شرکت بازسازی انجام شده است.

نازک کاری

ساخت و ساز به دو صورت انجام می شود. در روش اول معمار نقشی در طراحی ندارد و نازک کاری بنا به سلیقه و درخواست کارفرما انجام می شود.

در روش دوم تمامی مراحل طراحی و اجرا با توجه به سلیقه معمار انجام می شود که معمولا نتیجه بهتری نسبت به روش اول خواهد داشت زیرا شرکت معماری با توجه به تجربه ای که دارد می تواند در زمان های مختلف بهترین تصمیم را بگیرد. دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا