رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب و سفارش کفشور خطی استیل

کفشور خطی چیست و چه برتری‌هایی نسبت به کفشور نقطه‌ای دارد؟

کفشور در محیط ساختمان وظیفه جمع آوری و انتقال آب به فاضلاب را بر عهده دارد. هرچند این تعریف بسیار ساده به نظر می‌رسد ولی علاوه بر این کارکرد ابتدایی نکات دیگری در مورد کفشور وجود دارد که باید مد نظر قرار بگیرد. به صورت سنتی کفشورها به صورت گرد و مربعی سال‌هاست که در حمام و دستشویی و تراس و … نصب می‌شوند. ولی با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید اسلب و نیز افزایش درخواست برای زیبایی بیشتر، کفشورهای مدرن تری به بازار آمدند که به کفشورهای خطی معروف هستند. در ادامه به مهمترین دلایل نصب کفشور خطی اشاره می‌کنیم:

  • کفشورهای نقطه‌ای معمولا باید در وسط فضای مورد نظر نصب شوند. این مورد علاوه بر عدم زیبایی، نیاز به ایجاد شیب چهار جهته دارد که نه تنها مشکلاتی در نصب ایجاد می‌کند، که نصب آن‌ها در کنار اسلب‌های جدید تقریبا غیر ممکن است. اما کفشورهای خطی با نصب در یکی از اضلاع محیط نه تنها آلودگی بصری کمتری تولید می‌کنند، بلکه نیاز به ایجاد تنها یک شیب دارند که درمورد نصب اسلب کار را بسیار راحت می‌کند.
  • کفشورهای خطی معمولا در نمونه‌های سرامیک خور و سنگ خور تولید می شوند. این خصوصیت باعث می‌شود بعد از نصب صرفا خطی بسیار ظریف در کنار محیط دیده شود که علاوه بر زیبایی، توانایی جمع‌آوری آب بسیار بهتر و بیشتری دارد.
  • کفشورهای خطی اسلیک از استیل 304 نگیر به ضخامت 1.5 میلیمتر ساخته می‌شوند که با عمر خیلی بالا نسبت به کفشورهای پلاستیکی، نیاز به تعمیر و تعویض را به صفر می‌رسانند. در ساختار بدنه کفشورهای اسلیک از هیچ نوع قطعات پلاستیکی یا منفصله استفاده نشده که باز هم عمر بسیار طولانی کفشور را تضمین می‌کند.
ادامه مطلب  سریع ترین روش برای ساخت و ساز در ایران چیست؟

راهنمای انتخاب و سفارش کفشور خطی استیل

در تصویر بالا نمونه نصب شده‌ای از کفشور سنگ خور اسلیک را مشاهده می‌کنید.

کفشور خطی در چه ابعاد و انواعی موجود است؟

سازنده‌های مختلف ابعاد مختلفی را به عنوان کفشور استاندارد تولید می‌کنند. اسلیک گستره وسیعی از ابعاد را ارائه می‌کند که از کفشورهای نقطه ای تا خطی را در برمی‌گیرد. جدول زیر سایزهای موجود کفشور استاندارد را نشان میدهد.

کفشورهای نقطه ای 10×10 12×12 15×15 20×20
کفشورهای خطی 8×30 8×45 8×60 8×80 8×90 8×100

 

کفشورهای استیل تولیدی اسلیک در چهار مدل سرامیک خور، سنگ خور، گریل و پروفیلی عرضه می‌شوند.

کفشور خطی در چه ابعاد و انواعی موجود است؟

کفشورهای سرامیک خور با امکان نصب سرامیک تا 12 میلیمتر، سنگ خور با امکان نصب سنگ هایی تا ضخامت 20 میلیمتر هستند. کفشور استیل گریل برای مکانهایی که دِبی بیشتری باید جذب شود مناسب هستند و کفشورهای پروفیلی در عین جذب دبی زیاد به لحاظ زیبایی و خاص بودن مورد توجه قرار می‌گیرند.

تمامی کفشورهایی که به آن اشاره کردیم به صورت سفارشی با محل خروجی متغییر قابل عرضه هستند و به صورت سفارشی تا طول 240 سانتیمتر و بیشتر نیز تولید می‌شوند.

مشاهده صفحه کفشورهای اسلیک

تفاوت کفشور و گریتینگ چیست؟

کفشورها معمولاً در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی، تراس و آشپزخانه نصب می‌شوند و طول‌های محدودی دارند، در حالی که گریتینگ به راه آبی اطلاق می‌شود که معمولاً در اطراف استخر و جکوزی، پارکینگ و فضای باز نصب می‌شوند. گریتینگ ها معمولاً در طول و عرض زیاد عرضه می‌شوند و توانایی جمع آوری آب باران یا اطراف استخر را دارند. گریتینگ‌ها در انواع مختلفی از جمله چدنی و پلاستیکی و استیل عرضه می‌شوند.

ادامه مطلب  خرید مطمئن و ارزان تور چابهار از لحظه آخر

اسلیک گریتینگ های استیل در مدل‌های مختلفی را ارائه می‌کند. گریتینگ های سرامیک خور و سنگ خور برای استخر و جکوزی و گریتینگ های پروفیلی برای پارکینگ و فضای باز از جمله محصولات اسلیک در این زمینه هستند. این گرتینگ ها در ابعاد سفارشی با توجه به وزن مورد نظر برای تحمل و نیز محل نصب طراحی و تولید می‌شوند. از جمله محصولات خاص اسلیک در این زمینه گریتینگ های قوس‌دار هستند.  اطلاعات بیشتر در مورد گرتینگ های اسلیک

تفاوت کفشور و گریتینگ چیست؟

اسلیک تولید کننده انواع کفشور و گریتینگ استیل در انواع استاندارد و سفارشی

وبسایت اسلیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا