رپورتاژ آگهی

جدیدترین مدل های ساعت مچی مردانه 2022

بیشتر از آنچه تصورش را بکنید ساعت مچی مردانه استایل مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین ساعت مچی هستید می توانید یکی از انواع مدل های زیر را انتخاب نمایید. در ادامه با مهمترین ویژگی های ساعت های مچی مردانه بیشتر آشنا خواهیم شد.

جدیدترین مدل های ساعت مچی مردانه 2022
ساعت مچی مردانه

شیک ترین مدل های ساعت مچی مردانه 2022

امروزه ساعت مردانه یکی از اشیای مهم در نظر گرفته می شود که قادر به تکمیل کردن استایل مردانه می باشد. با انتخاب یک ساعت مچی مردانه زیبا می توانید شخصیت خود را به نمایش بگذارید.

در هنگام خرید انواع مدل ساعت مچی مردانه باید ظاهر و طرح های مختلف آن را در نظر بگیرید. دیجیتالی و یا آنالوگ بودن ساعت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ساعت سیکو اسپرینگ درایو SBGZ007

این مدل ساعت مچی سیکو ساخت کشور ژاپن می باشد. از آنجا که شرکت های ژاپنی اهمیت ویژه ای به دقت و کیفیت می دهند، این مدل ساعت مچی از کیفیت و دقت نسبتا خوبی برخوردار است. در این مدل ساعت مچی به بهترین نحو ممکن از تکنیک های جدید بهره گرفته شده است و آن ها را تکمیل می سازد. از مهمترین ویژگی های این ساعت مچی

می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  موتور مکانیکی اتومات قوی
  •  نسخه های سریع Hi-Beat
  •  تکنولوژی SPRING DRIVE
  •  قاب پلاتینیوم حکاکی شده با دست
  •  صفحه آبی تیره با جلوه درخشان
  •  حرکت مطابق با استانداردهای هورلوژی
ساعت مچی مردانه زیبا
ساعت مچی مردانه زیبا

ساعت مچی مردانه اورینت مدل FAA02005D9

ساعت اورینت برند FAA02005D9 یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در سطح جهان است. در تولید این ساعت مچی از ویژگی های ساعت رولکس ساب بهره گرفته شده است. این ساعت علاوه بر ظاهر جذابی که دارد از عملکرد خوبی نیز برخوردار است. از مهمترین ویژگی های این مدل ساعت مچی مردانه 2022 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  موتور خودکار
  •  قاب و بدنه استیل ضدزنگ
ادامه مطلب  آشنایی با تفاوت‌های گواهینامه HSE، دوره hse و HSE plan

هنگام صحبت از این مدل ساعت مچی مردانه خیال شما از کیفیت بالای ساخت آن راحت خواهد بود.

کاسیو مدل A168WA

این مدل ساعت مچی مردانه دارای طراحی کلاسیک، بدنه و دستبند استیل ضد زنگ می باشد. در مقایسه با دیگر مدل های برند ساعت کاسیو دارای ظاهر تجاری تر می باشد. همانند دیگر ساعت های این برند دز مقابل آب از مقاومت خوبی برخوردار است و به موارد زیر مجهز است:

انواع ساعت مچی مردانه
انواع ساعت مچی مردانه
  •  کرونومتر
  •  تقویم
  •  زنگ هشدار
  •  نور پس زمینه برای استفاده در طول تاریکی

ساختار فولادی ضد زنگ آن باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با مدل های رزینی شده است. قابلیت تنظیم دستبند استیل این ساعت باعث شده است تا در سایز بندی با مشکل خاصی مواجه نشوید. وزن این مدل ساعت مچی مردانه نسبتا کم است و از دوام نسبتا بالایی برخوردار است. در تولید رویه این ساعت از کریستال معدنی استفاده شده است و از این رو در برابر خراش مقاوم تر است.

ساعت مچی مردانه سیتیزن BL8000-54L

در تولید این مدل ساعت مچی مردانه از تکنولوژی های مختلف در کنار یکدیگر استفاده شده است. این ساعت از جنس استیل ضدزنگ است و قاب شیک آن 39 میلی متری است. هر یک از عقربه های این ساعت عملکرد خاصی دارد و لبه بیرونی آن نمایانگر ماه سال و روز می باشد.

مدل های ساعت مچی مردانه
مدل های ساعت مچی مردانه

رومر

یکی از مدل های ساعت مچی مردانه که باعث شگفتی همگان شده است رومر مدل 5082993415505می باشد. بند این ساعت چرمی است و صفحه نمایش آن نیز آنالوگ است. صفحه و بند چرمی مشکی این ساعت هارمونی خاصی به آن بخشیده اند.

ادامه مطلب  نکاتی در مورد طراحی داخلی به سبک سنتی
جدیدترین ساعت مچی های مردانه
جدیدترین ساعت مچی های مردانه

ساعت مچی مردانه کورن واتچ مدل 8345

از دیگر مدل های ساعت مچی مردانه جدید 2022 می توان به ساعت مچی کورن واتچ مدل 8345 اشاره کرد. منبع انرژی این ساعت باتری است و نوع موتور آن کوارتز است. صفحه این ساعت گرد است و جنس شیشه آن معدنی است.

جنس بدنه این ساعت از فلز است در صورتی که بدنه آن استیل است. این ساعت به یک قفل سگکی ضامن دار مجهز است و در مقابل آب از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار است. این ساعت که ساخت کشور ژاپن است مجهز به تاریخ شمار می باشد.

ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲
ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲

ساعت مچی اسکمی مدل 9069

یکی از جدیدترین ساعت های مچی مردانه 2022 که در مهمانی و اداره قابل استفاده است. فرم صفحه این ساعت مچی گرد است و جنس شیشه آن معدنی است. جنس بدنه این ساعت از فلز است و به یک قفل تاشو همراه با محافظ مجهز است. از مهمترین نقاط قوت این ساعت مچی می توان به وجود عقربه های شب تاب در آن و استفاده از استیل ضدزنگ برای ساخت آن اشاره کرد.

شیک ترین ساعت مچی های مردانه
شیک ترین ساعت مچی های مردانه

شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه خود یکی از این ساعت مچی ها را انتخاب نموده و اقدام به خرید آن کنید. البته هنگام خرید ساعت باید سبک آن نیز در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا