صندلی

بهترین چهارپایه خانگی (20 مدل چهارپایه پلاستیکی)

بهترین چهارپایه خانگی را می توانید به صورتی اینترنتی خریداری کنید . اما قبل از خرید این محصولات باید اطلاعاتی در مورد بهترین مارک چهارپایه خانگی ، بهترین مدل آن بدست بیاورید.

شما در زندگی روزمره برای کارهایی مثل عوض کردن لامپ ها ، تمیز کردن بالای کابینت ها و کمد ها ، تمیز کردن پنجره ها و یا نصب پرده در خانه نیاز به یک چهارپایه خانگی دارید.

اما بهترین چهارپایه خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در ادامه ما به نکاتی که قبل از خرید باید بدانید اشاره خواهیم کرد و لیستی از 20 مدل چهارپایه پلاستیکی در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

نکات مهم قبل از خرید چهارپایه خانگی

چهارپایه های خانگی همان قدر که می توانند برای ما مفید واقع شده و مشکلات ما در مسیر ارتفاع را کاهش دهند ، می توانند خطر ساز باشند. شما ممکن است حتی با افتادن از یک چهارپایه کوتاه اما غیراستاندارد دچار حادثه شوید ، پس حتما نکات مهم قبل از خرید چهارپایه خانگی را مطالعه کرده و رعایت نمایید.

کارایی

کارایی چهارپایه ها معمولا به دو نوع می باشد. بعضی از این چهارپایه ها که ارتفاع کمتری دارند مناسب برای نشستن در حمام می باشند و چهارپایه های بلندتر ، برای رسیدگی به کارهایی که باید در ارتفاع بیشتری قرار بگیرید مناسب هستند.

ایمنی

مهمترین مسئله در مورد خرید یک چهارپایه ، مسائل ایمنی می باشد. با توجه به این موضوع که فردی که بالای آن می رود باید از ابزار استفاده کند ، هر لحظه ممکن است در ارتفاع تعادل خود را از دست داده و سقوط کند.

گاهی شما مجبور هستید در ارتفاع  یک یا دو متری از سطح زمینه از دریل یا هیلتی استفاده کنید که نیاز به توان و انرژی زیادی دارند و تعادل شما را بر هم می زنند.

یکی از نکاتی که می تواند این ایمنی را تامین کرده و امنیت شما را تضمین کند کف پایه های محصول می باشد. هرچقدر سطح آنها عریض تر و بزرگتر باشد ، احتمال بر هم خوردن تعادل شما کمتر خواهد بود.

 

ارتفاع چهارپایه

ارتفاع چهار پایه انتخابی شما به کارایی که از آن انتظار دارید بستگی دارد و شما باید بسته به نیازتان محصول را انتخاب نمایید. کارایی یک چهارپایه نسبت به میزان ارتفاع آن تعیین می شود و شما نسبت به قد خودتان و ارتفاع سقف خانه خودتان باید این محصول را خریداری کنید . ارتفاع یک چهارپایه خانگی از 20 سانتی متر که برای نشستن در حمام کاربرد دارد تا 1/5 متر تولید می شود. اگر شما به ارتفاع بیشتری نیاز دارید باید به سراغ نردبان های بلندتری بروید و فقط در صورتی که ارتفاع کمتری نیاز دارید می توانید از چهارپایه پلاستیکی استفاده کنید.

جنس چهارپایه

این محصولات در جنس های مختلف اعم از چوبی ، پلاستیکی ، فلزی ، آلومینیومی ، استیل و آهنی تولید شده و در بازار موجود می باشد. نسبتی که بین جنس و ارتفاع یک چهارپایه وجود دارد به این صورت است که هر چقدر ارتفاع بیشتری داشته باشد باید جنس مستحکم تری هم داشته باشد.

یک چهارپایه پلاستیکی حداکثر تا 1/5 متر ارتفاع در اختیار شما خواهد گذاشت و انتظار بیشتری نباید داشته باشید. اگر چهارپایه بلندتری با جنس پلاستیک خریداری کردید مطئمنا ایمنی و سلامت خود را به خطر انداخته اید. در صورتی که ارتفاع بیشتری نیاز دارید باید به سراغ جنس های آهنی یا چوبی بروید. البته که این مدل چهارپایه ها اگر امکان تا شدن نداشته باشند فضای زیادی از خانه را اشغال خواهند کرد و بهتر است به سراغ پله تاشو خانگی یا نردبان ها بروید.

وزن قابل تحمل

وزن قابل تحمل برای این محصولات یکی از نکاتی می باشد که به جنس آن بستگی دارد. مطمئنا محصولاتی با جنس آهنی و فلزی از پلاستیکی قدرت تحمل بیشتری در برابر وزن افراد دارند.

البته که برای مصارف خانگی ممکن است بهترین چهارپایه خانگی همان جنس پلاستیکی باشد. چون در خانه کار دشواری انجام نخواهد شد و وزن اکثر افراد خانه هم برای این مدل چهارپایه خانگی قابل تحمل خواهد بود.

 

قیمت چهارپایه خانگی

چهارپایه های خانگی در قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشد. این قیمت نسبت به جنس چهارپایه ها قابل تغییر می باشد و می توان گفت اگر به دنبال محصول ارزانتری هستید باید به سراغ چهارپایه پلاستیکی بروید.

 

بهترین مارک چهارپایه خانگی

چهارپایه مدل آفیکو کد A400

چهارپایه های چوبی مدل آفیکو ، امکان دسترسی به ارتفاعات بالاتری را به شما خواهد داد. یکی از ایمن ترین محصولات در بازار همین مدل می باشد. این چهارپایه که از هر دوطرف چپ و راست لبه های چوبی بلندی دارد علاوه بر راحتی در بالا رفتن آن ، امکان سقوط شما را هم کاهش می دهد.

  • مجهز به کفپوش ضد لغزش
  • تحمل وزن تا 70 کیلوگرم
  • قابلیت جداسازی قسمت های آن
  • ارتفاع 90 سانتی متری
  • جنس چوبی
  • پایه ها ام دی اف

چهارپایه مدل آفیکو کد A400

چهارپایه مدل یاکوبز

این محصول را می توان بهترین چهارپایه خانگی در بازار دانست. چهارپایه مدل یاکوبز از چوب ترمو وود خشک تولید شده است. اگر به دنبال محصولی با دوام طولانی هستید به سراغ این محصول بیایید.

این محصول با جای پایی که برای بالا رفتن دارد کار شما را در این زمینه راحت تر کرده است.

پله ی اول آن شما را تا ارتفاع 28 سانتی متری و پله دوم تا ارتفاع 50 سانتی متری بالا می برد.

چهارپایه مدل یاکوبز

 

چهارپایه 2 پله لیمون مدل TP691

مارک لیمون ، چهارپایه های پلاستیکی با کیفیت را با قیمتی مناسب روانه بازار کرده است. یکی از بهترین مدل های برند لیمون ، ” چهارپایه 2 پله لیمون مدل TP691 ” می باشد.

این چهارپایه خانگی که تنها دو پله دارد می تواند کارهای یک خانم خانه را برای دسترسی به طبقات بالای کابینت راحت تر کند. همچنین با وزن 1/5 کیلویی و جنس پلاستیکی خود کاملا مناسب برای خانه داران می باشد.

از دیگر مزایای این محصول به تاشو بودن آن باید اشاره داشت.

چهارپایه 2 پله لیمون مدل TP691

چهارپایه حمام مدل تاشو طرح توانگر کد 720

این چهارپایه که فقط نیم کیلو وزن دارد علاوه بر مناسب بودن برای استفاده در حمام ، برای کارهای خانگی مناسب می باشد. از مزایای این مدل می توان به تاشو بودن آن اشاره کرد که فضای خیلی کمی را اشغال می کند.

ارتفاع این چهارپایه پلاستیکی 25 سانتی متر می باشد.

چهارپایه حمام مدل تاشو طرح توانگر کد 720

چهارپایه حمام ناصر پلاستیک مدل25

چهارپایه حمام ناصر ، با شکل حصیری و سبدی خود امکان نظافت آن را برای شما راحت تر می کند. این محصول ارتفاع 22 سانتی متری را در اختیار شما قرار می دهد و مناسب برای استفاده در حمام می باشد.

از معایب این مدل تاشو نبودن آن را می توان نام برد.

چهارپایه حمام ناصر پلاستیک مدل25

چهار پایه ناصر پلاستیک کد 1617

اگر به دنبال محصولی هستید که به راحتی به بالای آن بروید باید این محصول را خریداری کنید. این محصول دو پله می باشد و برای بالا رفتن به آن کار راحتی خواهید داشت. چهارپایه ای از جنس پلاستیک اما با دوام و عالی.

این چهارپایه ارتفاع 66 سانتی متری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

چهار پایه ناصر پلاستیک کد 1617

 

سخن پایانی

در پایان لیستی از بهترین چهارپایه خانگی به همراه قیمت ها و ویژگی ها قرار می دهیم تا شما بتوانید بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید. برای خرید روی لینک زیر هر محصول کلیک نمایید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا