دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب پسرانه لاکچری + 30 مدل ایده

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری کار ساده ای نیست. بهتر است والدین از طرح ها و نقش های مناسب برای طراحی اتاق کودکان خود با روحیه پسرانه استفاده کنند و علاوه بر آن لازم است دکوراسیون داخلی اتاق پسرانه را به سبکی طراحی و رنگ آمیزی کنند که نه تنها کارکرد مناسبی داشته باشد بلکه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را می تواند با توجه به رویای پسرانتان بسازید.

اتاق خواب پسرانه لاکچری

در این مقاله کمی در مورد دکوراسیون اتاق پسرانه صحبت خواهیم کرد. بچه ها بزرگ می شوند و اتاقشان روز به روز کوچکتر می شود. تغییر دکوراسیون اتاق پسران تاثیر زیادی در رشد شخصیت آنها دارد. چقدر زیباست که والدین در کنار فرزندشان باشند و تغییرات رفتاری او را ببینند. از تغییرات در علایق آنها آگاه باشید.

در طراحی دکوراسیون داخلی به خصوص دکوراسیون اتاق پسرانه باید به معیارها، سلیقه و روحیه نوجوانان و خردسالان توجه ویژه ای داشت. اگر پسر شما به اندازه کافی بزرگ است که می تواند تصمیم بگیرد و در مورد طراحی اتاقش نظر دهد.

بهتر است برای طراحی اتاق خود با او مشورت کنید و ایده های او را در طراحی دکوراسیون اتاق به کار بگیرید. وقتی وقتش را در اتاق می گذراند احساس خوبی به او می دهد.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

مهمترین قسمت هر اتاق خواب تخت آن است. مراقبت از تخت باید با توجه به اندازه اتاق و همچنین سن پسر شما انتخاب شود. البته انتخاب ملحفه باید به سبک دکوراسیون اتاق کودک شما نزدیک باشد

و با سایر اجزای اتاق خواب هماهنگ باشد.برای خرید ملحفه می توانید با کودک خود مشورت کنید، زیرا کودک شما بیشترین هزینه را خواهد کرد. از زمان حضورش در این محیط کندی و رضایت او از دکوراسیون اتاق خوابش بسیار مهم است.

ادامه مطلب  طرح های سقف کشسان [100 طرح شیک و جذاب]

رنگ در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا رنگ حس بسیار عجیب و شگفت انگیزی به فضای داخلی اتاق می دهد. برای انتخاب رنگ اتاق پسرانه استفاده از رنگ های روشن و شاد مناسب تر است.

رنگ هایی مانند آبی، زرد، نارنجی و تندرا می توانند اتاق خواب کودک شما را به محیطی شاد و پر انرژی تبدیل کنند. بسته به ذائقه و خلق و خوی فرزندتان می توانید از رنگ های سرد و خنثی مانند کرم، طوسی و و استفاده کنید. یا از رنگ های گرم و زنده مانند قرمز و نارنجی استفاده کنید.

می توانید از این برای تغییر خلق و خوی فرزندتان استفاده کنید. پسرانی که آرام و خونسرد هستند با رنگ‌ها و طرح‌های روشن و شاد هیجان‌زده می‌شوند و انرژی درونی خود را افزایش می‌دهند

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

و برعکس پسران فعال و پر انرژی. آنها باید مقداری از انرژی خود را تخلیه کنند، که می تواند در اتاق آنها در رنگ های سرد مانند کرم، خاکستری و آبی کم رنگ و سفید استفاده شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید از رنگ های مختلف و شلوغ برای اتاق مورد علاقه خود استفاده کنید و اتاق های تک رنگ را دوست دارید. می توانید از آن برای روح بخشیدن به فضای اتاق استفاده کنید و آن را از همگنی بافت های مختلف در طراحی اتاق خواب پسرانه بیرون بیاورید.

اگر می خواهید حس فوق العاده ای در دکوراسیون اتاق کودک خود ایجاد کنید. می توانید از پرده ها استفاده کنید و پنجره های اتاق را با پرده هایی با طرح کودکانه و شاد بپوشانید. برای پرده اتاق خواب پسرانه می توانید از طرح های متحرک معروف مانند پاندای کونگ فو کار، بتمن و…

ادامه مطلب  تزیین اتاق دخترانه بدون تخت خواب باید به این شکل انجام شود!

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

نقش دیوار ها در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری

دیوارها نیز عنصر مناسبی برای ایجاد فضای بهتر در اتاق ها هستند. دیوارهای اتاق خواب پسر بچه ها را می توانید با کاغذ دیواری با طراحی جذاب و عکس هایی با فضای کودکانه تزیین کنید. برای تزیین دیوار اتاق خواب پسرانه می توانید از طرح های هنری ساخته شده توسط فرزندان خود و یا قاب عکس آنها استفاده کنید.

برای نقاشی و کشیدن طرح ها و نقش های کودکانه و زیبا روی دیوار می توانید فضا را از دیوار اتاق جدا کنید. نقاشی می تواند فضای فوق العاده ای را در اتاق ایجاد کند. پرده ها نیز گزینه مناسبی برای ایجاد تنوع و زیبایی در اتاق کودک شما هستند،

می توانید از پرده ای با طرح کودکانه و نقشی متناسب با سن و جنسیت کودک خود برای ایجاد تنوع و زیبایی در اتاق استفاده کنید.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

طراحی داخلی اتاق خواب پسرانه لاکچری

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان می توانید از سبک های مختلف کلاسیک و مدرن استفاده کنید. البته باید به سلیقه فرزندتان نیز توجه کنید. اگر فرزند شما به ورزش خاصی علاقه دارد یا تیم ورزشی خاصی را دوست دارد. برای تزیین اتاق آن می توانید از عکس ها و پوسترهای مربوط به این تیم یا ورزش استفاده کنید.

مثلا پسرانی که علاقه زیادی به روزهای تیمی مانند والیبال، فوتبال، بسکتبال دارند، می توانند از تزئینات توپ و تور بسکتبال و همچنین کاپ و مدال استفاده کنند. برای طراحی اتاق از اشیای تزئینی یا واقعی که فرزندتان به دست آورده است استفاده کنید.

ادامه مطلب  بهترین مارک تشک بادی [30+ مدل حرفه ای و پرفروش]

قفسه ها و کمدهای دیواری برای پسران نوجوان باید در نظر گرفته شود. نوجوانان دوست دارند برخی چیزها را در اتاق خود نگه دارند. با در نظر گرفتن قفسه می توانند وسایل خود را در آن قرار دهند. برای اتاق خواب پسران نوجوان، علاوه بر ایجاد فضایی برای خواب و استراحت، به فکر فضایی مناسب برای یادگیری و یادگیری باشید.

می توانید این فضا را به صندلی ارگونومیک و منعطف و میز و چراغ مطالعه مجهز کنید. همچنین به فضای کتابخانه روی دیوار فکر کنید تا فرزندتان کتاب های درسی، سی دی و لوازم جانبی خود را در آن قرار دهد و در فضای ایجاد شده با آرامش کامل فعالیت های خود را بیاموزد و انجام دهد.

 

 

 

 

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

 

کاغذدیواری های طرحدار دکوراسیون اتاق

 

پوسترهای پسرانه برای اتاق خواب پسرانه

 

برترین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

طراحی اتاق خواب پسرانه

 

طراحی خاص و شیک اتاق خواب

 

چیدمان اتاق خواب پسرانه 2020

 

خلاقیت در طراحی اتاق خواب

 

دکوراسیون شیک و لوکس اتاق خواب

 

دکوراسیون شیک و لوکس اتاق خواب پسرانه

 

چیدمان شیک و لوکس اتاق پسرانه

 

چیدمان و طراحی اتاق خواب

 

طراحی خاص و متاوت اتاق پسرانه

 

انواع تخت خواب های شیک برای اتاق خواب

طراحی تخت خواب با مدل های خاص

 

تخت خواب های شیک پسرانه

 

تخت خواب های شیک و خاص اتاق پسرانه

 

انواع فرش برای اتاق خواب

 

برترین فرش های اتاق خواب

 

دکوراسیون شیک و ساده اتاق خواب

 

دکوراسیون ساده و ارزان اتاق خواب پسرانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا