دکوراسیون آشپزخانه

آسمان مجازی آشپزخانه [99+ مدل خاص]

طرح آسمان مجازی جدید

سقف آشپزخانه آسمان مجازی

آسمان مجازی آشپزخانه

طرح آسمان مجازی آشپزخانه

اسمان مجازی اشپزخانه

مدل سقف مجازی آشپزخانه

سقف کهکشانی آشپزخانه

طرح های اسمان مجازی

 

سقف­‌های آسمان مجازی در طرح­های مختلفی مثل آسمان روز، آسمان شب، کهکشان، طرح­های جنگلی، دریا و اقیانوس وجود دارن. البته که هدف این نوع سقف­‌ها، فانتزی کردن فضا و یا شبیه کردن اون محیط به جاییه که پنجره­‌ی سقفی داره.

پنجره­ های سقفی معمولاً اتفاق لوکسی به حساب میان و برای همه جذابیت دارن. از اونجایی که محیط­‌های آپارتمانی و کوچک این روزا، طبیعت رو در خودشون کم دارن، این نوع سقف­‌های مجازی هم می‌تونن تداعی کننده‌ی حضور در طبیعت باشن و هم محیط رو تبدیل به یک مکان خاص بکنن.

سقف آسمان مجازی آشپزخانه

یکی از نکاتی که در استفاده­‌ی طبیعی از سقف آسمان مجازی باید بهش دقت کرد، سازگاری نور و شرایط طرح آسمان با شرایط داخل اتاقه. مثلاً اگه یک اتاق تاریک داشته باشیم و یک سقف آسمان مجازی روشن بالاش قرار بدیم، خب این حس طبیعی­‌ای به وجود نمیاره.

در عوض اگه برای جایی مثل آشپزخانه که نورگیر خوبی داره، از این سقف­‌ها استفاده بشه، نور مطلوب خود فضای آشپزخانه کنار نور خورشید داخل طرح سقف مجازی می­شینه و سقف رو هر چه بیشتر شبیه به یک پنچره­‌ی سقفی می­کنه. اینجوری کمتر کسی متوجه میشه که این یک سقف مجازیه و نه یک پنچره.

—-.

طرح گل: آسمان مجازی با طرح گل که جلوه ای زیبا از طبیعت است، یکی از پرطرفدار ترین طرح ها محسوب می‌شود. اگر به این مدل آسمان مجازی علاقه دارید، باید بگوییم که از نوع گل (رز، نرگس، یاس و موارد دیگر) گرفته تا رنگش، انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی شما است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کاغذ دیواری برای آشپزخانه [۱۰۰ مدل جذاب و شیک]

آسمان مجازی آشپزخانه

این سقف ها از سه جزء ساخته می شوند:

تجهیزات نورپردازی: نورپردازی مناسب و اصولی در آسمان مجازی آشپزخانه یکی از عامل های مهم برای طبیعی جلوه دادن منظره است. تجهیزات نور پردازی اولین بخش هستند که به سقف متصل می شوند. که با لامپ های مختلفی انجام می شوند. معمولا از LED استفاده می شود.

دومین بخش سقف های کاذب هستند که بعد از تجهیزات نوری متصل می شوند.

سومین بخش، کاشی های آسمان مجازی هستند، این همان بخشی است که دیده می شود. عکس های این منظره عکس های بسیار با کیفیت با ابعاد بسیار بزرگ هستند که از طبیعت گرفته شده اند. می توانید این عکس ها را بسته به دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه تان انتخاب کنید تا روی کاشی ها چاپ شوند و فضایی بی نظیر و رویایی در آشپزخانه تان ایجاد کنید.

الویتر (Elevator) کاشی ها را از سقف کاذب جدا می کند و دلیل استفاده از آن، قرارگیری کاملا یکنواخت و بدون روزنه کاشی ها بر روی سازه سقف کاذب است که این امر در زیبایی کار تاثیر به سزایی دارد و استفاده از آن اختیاری است.

ادامه مطلب  با این 20 مدل جزیره آشپزخانه ال شکل نمای زیبایی تری به خانه خود هدیه دهید

از آنجا که آشپزخانه فقط محلی برای پخت غذا نیست و اعضای خانه زمان زیادی را در آنجا صرف می کنند و با توجه به اینکه انسان ذاتا دوستدار طبیعت است، آسمان مجازی آشپزخانه می تواند تاثیر زیادی در روحیه اعضای خانه به خصوص مادرها داشته باشد، که اوقات زیادی در آشپزخانه سپری می کنند. با توجه به مشغله ی زیاد انسان ها و کمبود وقت برای ارتباز با طبیعت و با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و با پیشرفت بالای تکنولوژی و هوش مصنوعی، آسمان مجازی برای سقف آشپزخانه و محل های دیگر درست شده است که مانند یک آسمان آبی طبیعی به نظر می رسد و حتی حرکت ابرها، پرواز پرندگان و طلوع و غروب خورشید می تواند درست بالای سرتان در آشپزخانه شما اتفاق بیافتد. آسمان مجازی آشپزخانه می تواند استرس ها ، خستگی ها و ناراحتی های روزانه تان را کاهش دهد و آرامش را جایگزین آن کند.

آسمان مجازی آشپزخانه

طرح پاییز: آسمان مجازی آشپزخانه با طرح پاییز می‌تواند به اندازه‌ای زیبا باشد که حرکت برگ‌های زرد پاییزی را در پهنای آسمان مشاهده کرد. مدل پاییز در کنار ایجاد گرمای بیشتر به محیط آشپزخانه، خود به تنهایی دارای انواع مختلف طرح است که بر حسب سلیقه افراد می‌توانید از میانشان انتخاب کنید.

آسمان مجازی آشپزخانه و انواع طرح مدل هایی که می‌توانید نصب کنید

طرح شکوفه: آسمان مجازی آشپزخانه با طرح شکوفه، نشان دهنده تولد و بهار است. نمایش درختانی که شکوفه زده اند و پرندگانی که در حال پرواز و شادی هستند، احساس تازگی و سرزندگی را در انسان ایجاد می‌کند. حتی اگر خسته باشید، نگاه کردن به سقف آسمان مجازی با طرح شکوفه می‌تواند روحیه شما را از نو بسازد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چراغ آویز آشپزخانه [ ۱۵ مدل شیک و خفن ]

 

آسمان مجازی آشپزخانه

طرح شب: آسمان مجازی آشپزخانه با طرح شب که از چراغ‌های LED برای درخشان نشان داده شدن ستارگان استفاده می‌کند، برای آرامش ذهنی مدلی عالی است. هنگام دور هم جمع شدن اهالی خانه در آشپزخانه برای خوردن غذا، آسمان شب در بالای سر می‌تواند به لحظات شاد و آرامش بخش منجر شود.

آسمان مجازی آشپزخانه

طرح اسلیمی: آسمان مجازی آشپزخانه با طرح اسلیمی به معنای استفاده از نقوش تزئینی، منحنی وار به شکل گیاه و دیگر طرح ها است. طرح اسلیمی در فرهنگ ایرانی اغلب بر روی صنایع دستی قابل مشاهده است.

آسمان مجازی با این مدل بیشتر در موزه‌ها استفاده می‌شود، ولی برای دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک نیز مناسب است.

آسمان مجازی آشپزخانه و انواع طرح مدل هایی که می‌توانید نصب کنید

طرح فرشته: آسمان مجازی آشپزخانه با طرح فرشته که الهام گرفته از سقف کلیساهای رومی است، بیشتر برای استفاده در اتاق نشیمن و پذیرایی کاربرد دارد؛ اما برای آشپزخانه، طرح کابینت رومی می‌تواند گزینه‌ای منحصربه فرد باشد. در طرح فرشته اغلب حضور قدیسان و فرشتگان در حال پرواز در آسمان دیده می‌شود.

ادامه مطلب  چراغ آویز آشپزخانه [ 15 مدل شیک و خفن ]

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هود مخفی چی بخرم؟ [۱۰+ مدل حرفه ای و پرفروش]

آسمان مجازی آشپزخانه و انواع طرح مدل هایی که می‌توانید نصب کنید

طرح کهکشانی: آسمان مجازی آشپزخانه با طرح کهکشان می‌تواند نمایی نزدیک از ستارگان و اجرام آسمانی را نشان دهد. دیدن زیبایی کهکشان برای افرادی که به این نوع طرح علاقه دارند، می‌تواند به دکوراسیون آشپزخانه نمایی دیدنی از نادیدنی‌ها دهد. مدل کهکشانی نیز خود به تنهایی دارای انواع طرحهای گوناگون است.

آسمان مجازی آشپزخانه و انواع طرح مدل هایی که می‌توانید نصب کنید

طرح اقیانوس: آسمان مجازی با طرح اقیانوس می‌تواند شما را به عمق دریا و رازهای پنهان آن ببرد. حرکت ماهی‌های رنگارنگ و امواج آب به احساس طبیعی بودن محیط زندگی می‌افزاید. این مدل نیز دارای مدل‌های گوناگون است که بر حسب سلایق مختلف قابل انتخاب شدن هستند.

آسمان مجازی آشپزخانه

فواید استفاده از آسمان مجازی در سقف آشپزخانه

دانستن مزایای آسمان مجازی می‌تواند به تغییر رویه شما جهت استفاده از این سقف کاذب کمک شایانی کند:

  • ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو است.
  • در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و تغییر شکل نمی‌دهد.
  • کاملاً سبک است و به وزن سقف اضافه نمی‌کند.
  • قابل جابجایی است، به این معنا که می‌توان در مکان دیگری از آن استفاده کرد.
  • نصب سریع و آسانی دارد و در زمان نصب کثیفی ندارد.
  • بسیار زیبا بوده و به فضای آشپزخانه نمایی متفاوت می‌بخشد.
  • روحیه انسان را تازه می‌کند.
  • به افزایش صمیمیت بیشتر بین اهالی خانه کمک می‌کند.
  • به راحتی قابل تعمیر است (امکان دسترسی آسان به پشت آن‌ها).
  • قیمت مناسبی دارد.
  • در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و غیر قابل اشتعال است.
  • به راحتی با انواع دیگر سقف از جمله سقف ساخته شده از کناف نیز قابل ترکیب شدن است.
  • آنتی باکتریال بوده و مناسب فضای آشپزخانه است.
  • رطوبت و چربی موجود در محیط آشپزخانه به آن آسیبی نمی‌رساند.
  • کاربردی بودن برای آشپزخانه‌هایی که پنجره یا بالکن ندارند.

نوع سقف آشپزخانه برای نصب آسمان مجازی

آسمان مجازی آشپزخانه

آسمان مجازی روی سقف آشپزخانه نصب می‌شود، ولی دانستن اینکه سقف شما از چه نوعی (گچ، کناف یا بلوک سیمانی) ساخته شده و چه تجهیزاتی (لوله یا هواکش) از درون آن رد شده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین، می‌توان چنین برداشت کرد نصب آسمان مجازی در گام نخست به نوع سقف بستگی دارد.

با این حال، هرگونه تجهیزات نورپردازی برای آسمان مجازی باید درون سقف جای گیرد. مراحل نصب آسمان مجازی شامل موارد زیر است:

  • شبکه بندی سقف آسمان مجازی آشپزخانه
  • نورپردازی (با لامپ مهتابی، LED، پنل فریم لس)
  • نصب تایل آسمان مجازی (از جنس پلکسی شفاف همراه با تصویری با کیفیت از طرح مورد نظر)

—–.

آسمان های مجازی با طراحی مدرن

آسمان های مجازی برای راهرو ها

 

از سقف کاذب مجازی همچنین در راهرو ها و اتاق نشیمن و سقف آشپزخانه منازل نیز استفاده می شود آسمان های مجازی می توانند دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن منزل شما را خاص و منحصر به فرد کنند با کمک این سقف های زیبا و متفاوت می توانید تغییرات بزرگی را در دکوراسیون منزل خود پدید آورید.

ادامه مطلب  طراحی دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۴ برای انواع فضاهای کوچک و بزرگ

سقف کاذب و زیبا آسمان مجازی

در ادامه این مطلب  انواع طرح های مختلف آسمان زیبای مجازی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این طرح های مدرن و متفاوت نهایت لذت را ببرید.

طرح های مختلف سقف آسمان های مجازی

طرح های مختلف آسمان های مجازی

طرح های زیبا و شیک آسمان های مجازی

سقف های زیبا و متفاوت آسمان مجازی

سقف های کاذب آسمان مجازی

آسمان های مجازی برای طراحی سقف بیمارستان ها

سقف کاذب آسمان مجازی برای مکان های مختلف

طرح های زیبا و متفاوت آسمان مجازی

سقف های زیبا آسمان مجازی

آسمان های مجازی زیبا و ایده آل

استفاده از کناف سقف در کنار آسمان مجازی کاربرد مناسبی در ایران  یافته است. ایجاد نورپردازی مناسب و جذابیت زیاد از جمله ویژگی هایی است که این هماهنگی پدید آورده است.آسمان های مجازی با طراحی ایده آل و متفاوت  آسمان های مجازی زیبا و متفاوت

آسمان مجازی با طرح های متفاوت و بی نظیر

سقف های کاذب آسمان های مجازی برای مکان های مختلف

آسمان های مجازی شیک و زیبا

آسمان های زیبا مجازی با طراحی مدرن

طراحی سقف کاذب و زیبا آسمان های مجازی

آسمان های مجازی با طرح های مختلف

آسمان های مجازی مدرن و زیبا

طرح های متفاوت آسمان های مجازی برای مکان های مختلف

آسمان های مجازی برای مراکز درمانی

سقف کاذب آسمان مجازی

——.

آسمان مجازی آشپزخانه

این سقف ها از سه جزء ساخته می شوند:

تجهیزات نورپردازی: نورپردازی مناسب و اصولی در آسمان مجازی آشپزخانه یکی از عامل های مهم برای طبیعی جلوه دادن منظره است. تجهیزات نور پردازی اولین بخش هستند که به سقف متصل می شوند. که با لامپ های مختلفی انجام می شوند. معمولا از LED استفاده می شود.

دومین بخش سقف های کاذب هستند که بعد از تجهیزات نوری متصل می شوند.

سومین بخش، کاشی های آسمان مجازی هستند، این همان بخشی است که دیده می شود. عکس های این منظره عکس های بسیار با کیفیت با ابعاد بسیار بزرگ هستند که از طبیعت گرفته شده اند.

می توانید این عکس ها را بسته به دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه تان انتخاب کنید تا روی کاشی ها چاپ شوند و فضایی بی نظیر و رویایی در آشپزخانه تان ایجاد کنید.

الویتر (Elevator) کاشی ها را از سقف کاذب جدا می کند و دلیل استفاده از آن، قرارگیری کاملا یکنواخت و بدون روزنه کاشی ها بر روی سازه سقف کاذب است که این امر در زیبایی کار تاثیر به سزایی دارد و استفاده از آن اختیاری است.

از آنجا که آشپزخانه فقط محلی برای پخت غذا نیست و اعضای خانه زمان زیادی را در آنجا صرف می کنند و با توجه به اینکه انسان ذاتا دوستدار طبیعت است، آسمان مجازی آشپزخانه می تواند تاثیر زیادی در روحیه اعضای خانه به خصوص مادرها داشته باشد، که اوقات زیادی در آشپزخانه سپری می کنند.

با توجه به مشغله ی زیاد انسان ها و کمبود وقت برای ارتباز با طبیعت و با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و با پیشرفت بالای تکنولوژی و هوش مصنوعی، آسمان مجازی برای سقف آشپزخانه و محل های دیگر درست شده است که مانند یک آسمان آبی طبیعی به نظر می رسد

و حتی حرکت ابرها، پرواز پرندگان و طلوع و غروب خورشید می تواند درست بالای سرتان در آشپزخانه شما اتفاق بیافتد. آسمان مجازی آشپزخانه می تواند استرس ها ، خستگی ها و ناراحتی های روزانه تان را کاهش دهد و آرامش را جایگزین آن کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا