رپورتاژ آگهی

نانو عایق های رطوبتی

 محصول نانو بندکشی کالیمورا

 محصول نانو بندکشی کالیمورا از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع می باشد ، با رنگ شیری که پس از اعمال بی رنگ می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها ساخته شده است که با لایه های زیرین واکنش شیمیایی انجام می دهد و برای سطح اعمال شده آب گریزی ایجاد می کند. این محصول با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و جهت عایق کاری و ترمیم بندکشی های  قدیمی و از بین رفته در انواع پشت بام،سرویس های بهداشتی ،  تراس ، پارکینگ و دیگر سطوح ساختمانی که با سنگ،موزاییک یا سرامیک پوشش داده شده باشند بسیار مناسب است.

نانو عایق های رطوبتی

 مزایا استفاده از نانو بندکشی کالیمورا:

  1. دوام بالا
  2. اجرای آسان
  3. آب بندی صددرصد
  4. قیمت بسیار مناسب
  5. عایق کاری بدون تغییر رنگ
  6. آب بندی بدون نیاز به تخریب
  7. نفوذ به اعماق بند ها در ابعاد نانو
  8. بدون بو و همساز با محیط زیست
  9. مقاومت بالا در برابر انواع شویند های اسیدی و بازی

کاربرد نانو بندکشی کالیمورا

کاربرد نانو بندکشی کالیمورا

  1. جهت عایق کاری بدون نیاز به تخریب موزاییک ، سنگ ،سرامیک و… در سطوح ساختمانی مثل پشت بام ، سرویس بهداشتی ، تراس ، آشپزخانه ، استخر و … که علت  ایجاد نم و رطوبت در آنها از بین رفتن و تخریب بند (کاشی،سرامیک،سنگ و موزاییک) در اثر گذر زمان،اجرای بی کیفیت و یا استفاده از مواد شوینده اسیدی و شیمیایی، پوسیدگی ایزوگام ، قیر و یا عدم اجرای صحیح عایق های رطوبتی می باشد.
  2.  جهت بند کشی انواع کاشی،سرامیک،سنگ و موزاییک استفاده شده در کف ، پشت بام ،سرویس بهداشتی ،آشپزخانه ،تراس ،استخر ،گلخانه ها ،و… همچنین جهت بند کشی مصالح مورد استفاده در نماسازی ساختمان کاربرد دارد.

 

شرایط نگهداری نانو بندکشی کالیمورا:

این محصول باید در فضای سربسته و دور از اشعه مستقیم  خورشید و بارش برف و باران در دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد نگهداری شود و از یخ زدگی جلوگیری شود.
ضمانت نامه و دستورالعمل های اجرایی به همراه محصول می باشد.

ادامه مطلب  چرا از ساندویچ پانل در سازه خود استفاده کنیم ؟

جهت مشاهده گارانتی و کسب اطلاع از دستورالعمل های اجرایی به سایت گروه صنعتی کالیمورا به آدرس www.kalimoura.com مراجعه نمایید و یا با شماره 09127317947 مشاور اجرایی گروه صنعتی کالیمورا تماس حاص فرمایید.

 

دستورالعمل اجرایی:

عایق کاری بدون تخریب در سرویس های بهداشتی (حمام و توالت) و تراس با نانو  بندکشی کالیمورا

در بند کشی های قدیمی و از بین رفته سرویس های بهداشتی و  رفع نم بدون خرابی با محصول نانو بندکشی ابتدا اقدام به تخریب بندهای آسیب دیده و پوک با چکش و قلم   می نمایید.

سپس جهت پر نمودن بند ها و بند کشی اقدام به افزودن مقدار کمی سیمان سفید (به میزان 500 گرم پودر مکمل بندکشی به ازای یک لیتر از مایع نانو ) نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را با هم زدن مناسب به صورت دوغابی روان درآورید ،

ترکیب روان وشل  به دست آمده را  بر روی سطح کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک ریخته و با استفاده از تی پلاستیکی یا تی بند کشی،حرکت دهید تا کاملا در درزها نفوذکند.این مرحله باید تا پر شدن کامل بند ها ادامه یابد.(هدف از انجام اینکار پرشدن کامل فضاهای زیر کاشی و سرامیک می باشد تا هیچ فضایی جهت نفوذ آب باقی نماند)

پس از دوغاب دهی مازاد مواد با قی مانده بر روی سطح را جمع آوری نموده و با پارچه اقدام به تمیزکاری و خشک نمودن سطح کاشی و سرامیک نمایید.

در پایان به مواد باقی مانده به مقدار لازم پودر سیمان سفید و الیاف pp موجود بر روی بسته محصول (به ازای هر یک کیلوگرم سیمان یک گرم الیاف) را اضافه کنید تا به صورت خمیری دربیاید ، سپس با خمیر بدست آمده اقدام به بند کشی،هم سطح سازی بندها، گوشه ها و محل قرار گیری کاسه توالت و یا آب روها و همچنین بندهای تخلیه شده به هنگام تمیزکاری نمایید.

ادامه مطلب  طرز تهیه خورشت به آلو

قابل ذکر است که بندکشی ماهیچه ها با ضخامت بسیار کم در حد پوشش بندها انجام شود تا از ترک خوردگی و ایجاد درز های مویه  جلوگیری شود.

لازم به ذکر است که بیشترین مشکل در بندها در محل کنج ها،دور کاسه توالت و دور محل آبرو ها می باشد و توصیه می شود.

جهت افزایش کیفیت اجرایی ، مواد بر روی سطح خشک کاشی و سرامیک اجرا شود.

هر لیتر مواد 1 الی 1.5 متر مربع پوشش ایجاد می کند.

نکته: جهت اجرای مواد در سطوح عمودی ابتدا پودر سنگ و سیمان به نسبت 3 به 1 را با هم مخلوط کنید و الیاف پ پ موجود بر روی محصول نانو بندکشی را به ازای هر 1 کیلوگرم سیمان 1 گرم به پودر خشک اضافه نمایید و با هم زدن دستگاه دریل ترکیب خشک یک دستی را آماده کنید، سپس مقداری از این ترکیب به دست آمده را به مایع نانو بندکشی اضافه نمایید تا به صورت خمیری درآید و با خمیر به دست آمده اقدام به بندکشیسطوح و بند های عمودی در بدنه سرویس های بهداشتی و روی سطح نما نمایید.

عایق کاری بدون تخریب پشت بام و تراس

عایق کاری بدون تخریب پشت بام و تراس پوشیده شده با سنگ،موزاییک یا سرامیک با نانو  بندکشی کالیمورا

محصولات جهت اجرا محصول بندکشی کالیمورا بر روی سطوح پشت بام وتراس پوشیده شده با موزاییک،سنگ یا سرامیک ابتدا اقدام به تخریب کامل بندهای قدیمی با دستگاه فرز نمایدد و پس از تخریب اقدام به تخلیه نخاله های باقی مانده با پمپ باد یا جارو برقی صنعتی کنید و بعد از تمیز کاری و نظافت سطح به شکل زیر عمل نمایید.

محصول نانو بندکشی را با آب به نسبت یک به یک با یک پیمانه مشخص مخلوط گردد.سپس به محلول بدست آمده یک پیمانه سیمان سفید اضافه نمایید تا دوغاب روان و شل بدست آمده را بر روی سطح کاشی،سرامیک یا موزاییک ریخته و با استفاده از تی پلاستیکی یا تی بندکشی حرکت دهید تا کاملا در درزها نفوذ کند.این مرحله را تا پر شدن کامل بندها ادامه دهید،هدف از انجام این مرحله پر شدن کامل فضای زیر کاشی،سرامیک یا موزاییک می باشد تا آب نتواند در زیر این سطوح حرکت و نفوذ نماید.

ادامه مطلب  کاغذ دیواری قابل شست وشو

پس از دوغاب دهی و پر شدن کامل بندها مازاد مواد از روی سطح جمع آوری شود و با یک پارچه یا گونی سطح موزاییک،سرامیک یا کاشی ها کاملا خشک و تمیز شود.در پایان به مواد باقی مانده اینقدر پودر سیمان سفید اضافه شود تا تشکیل خمیر دهد و الیاف پ پ موجود بر روی بسته بندی را به ازای هر یک کیلو سیمان یک گرم اضافه نمایید و سپس با این خمیر بدست آمده اقدام به پوشش مجدد بندها و هم سطح سازی بندها ،گوشه ها و دور آبرو ها نمایید.قابل ذکر است که بندکشی ماهیچه ها با ضخامت بسیار کم در حد پوشش بندها انجام شود تا از ترک زدگی جلوگیری شود.

توجه شود غلظت دوغاب به صورت روان و شل باشد تا در بین درزها و زیر کاشی و سرامیک یا موزاییک نفوذ کند.

2نانو عایق های رطوبتی

قبل از اقدام به بندکشی حتما از سالم بودن تاسیسات و تست آبروها اطمینان حاصل شود.قبل از بندکشی و تخریب بندها وضعیت آب و هوای منطقه چک شود تا از بروز بارندگشی و ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری گردد.دمای مناسب هت اجرا بندکشی از 5 الی 50 درجه سانتیگراد می باشد.تخریب بندها باید به صورت یکپارچه اجرا شود و از اجرا مقطعی و قسمتی از سطح به صورت پینه کاری خودداری شود.

میزان مواد مصرفی جهت بندکشی به ازای هرگالن 20 لیتری جهت پوشش 20 مترمربع مناسب می باشد.

 

بسته بندی:

محصولات درظروف پلاستیکی 1لیتری،4لیتری،20لیتری  و پک کامل بندکشی موجود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا