میز

میز تلفن مدرن و شیک (20 مدل پرفروش)

میز تلفن مدرن و شیک می تواند یکی از بخش های مهم دکوراسیون خانه شما را تشکیل دهد و زیبایی خانه شما را افزایش دهد. امروزه هر خانواده ای ترجیح می دهد مبلمان ، میزها و صندلی های خانه با یکدیگر ست و همرنگ باشند . میزهای تلفن مدل های مختلفی در بازار دارند که از جنس های مختلف و مرغوبی تولید می شوند. اگر به دنبال میز تلفن مدرن و شیک هستید باید قبل از خرید ، نکات مهم در مورد آن را بدانید.

در ادامه نکات مهم قبل از خرید میز تلفن مدرن و شیک به همراه معرفی 20 مدل از آن را مطالعه می کنید.

نکات مهم قبل از خرید میز تلفن

قبل از خرید یک زیر تلفنی یا میز تلفن شما نیاز به رعایت نکاتی دارید. شما باید با جنس های مختلف این محصول و ویژگی های موجود در مدل های مختلف بازار آشنا شوید.

نکات مهم قبل از خرید میز تلفن

جنس میز تلفن

این میزها از چوب های مختلفی تولید می شوند . اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مرغوب و با دوام هستید باید هزینه بیشتری کنید و یک میز تماما چوبی بخرید که در آن کمتر از ام دی اف یا نئوپان ها استفاده شده باشد. این میزها معمولا به صورت چهار پایه یا گاهی اوقات سه پایه تولید می شوند.

 

پایه های میز تلفن

یکی از مهمترین نکات استحکام پایه های میز می باشد. شما باید در نظر داشته باشید هرچقدر هم که تلفن و وسایل سبک و کمی روی میز قرار دهید ممکن است میزها در اثر جابجایی یا اسباب کشی صدمه ببینند ، پس بهتر است میز هایی با پایه های مستحکم و قوی خریداری نمایید تا مدت بیشتری این محصولات را در خانه ی خود داشته باشید.

ادامه مطلب  با این 20 مدل میز تلویزیون چوبی جدید دکوراسیون خانه را تغییر دهید!

 

سطح رویی میز

سطح رویی میز معمولا از چوب یا ام دی اف ساخته می شود. اما نکته ای که مطرح است طرح این سطح رویی میز می باشد. شما باید سعی کنید با توجه به میز های عسلی ، میز جلو مبلی و همچنین با توجه به کابینت های آشپزخانه این طرح را انتخاب کنید. این روزها که چوب هایی با طرح سنگ به رنگ سفید با رگه های مشکی محبوبیت پیدا کرده اند می توانند گزینه مناسبی برای سطح رویی میز شما باشند.

سطح رویی میز

کشو و فضای اضافی

احتمالا هر ایرانی با این مشکل مواجه است که بسیاری از اعضای خانواده وسایل ریز خود را روی میزها و کابینت ها رها می کنند و نظم خانه را بهم می ریزند. بهترین راه حل برای این مشکل تعبیه شدن کشو و فضای اضافی برای وسایل چوبی داخل خانه می باشد. یکی از این وسایل می تواند میز تلفن شما باشد که در کشوی آن شارژر ، هندزفری ، سیم های اضافی و هر وسیله ریز دیگری را قرار دهید.

 

ابعاد و سایز مناسب یک میز

از نکات دیگر برای خرید یک میز تلفن مدرن وشیک ، ابعاد و سایز آن می باشد. ابعاد و سایز مناسب یک میز به میزان فضای خانه شما بستگی دارد. اگر متراژ خانه شما کمتر از 80 متر است بهتر است میز کوچکی بخرید و یا حتی از میزهای تلویزیونی استفاده کنید که جایی برای تلفن روی  آنها تعبیه شده است. اما اگر متراژ خانه شما بیشتر است و فضای مناسبی در اختیار شما وجود دارد باید میز بزرگتری  با فضای بیشتر و ارتفاع مناسب خریداری کنید به شکلی که روی مبل کنار تلفن نشسته و ساعت ها به راحتی با تلفن صحبت کنید.

ادامه مطلب  این میز تلویزیون لاکچری میتونه زندگیتو زیباتر کنه! (+20 مدل میز تلویزیون شیک)

 

طرح و مدل میز تلفن

همانطور که گفته شد شما باید با توجه به دکور منزل خود طراحی میز تلفن را انتخاب کنید. این روزها طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود است ، علاوه بر میز تلفن کلاسیک که همچنان طرفداران خود را دارد ، میز تلفن طلایی هم مدتی است که مشتریان زیادی پیدا کرده و از محبوب ترین مدل های میز تلفن 1401 می باشد.

طرح و مدل میز تلفن

سخن پایانی

دکوراسیون یک خانه امروزه به کاری تخصصی و حرفه ای تبدیل شده است و چیدمان یک خانه به وسیله ی انواع میز ها ، مبلمان و دیگر وسایل کار آسانی نیست. بهترین کار در صورت عدم وجود یک دیزاینر در خانه شما خواندن مقاله هایی در مورد دکوراسیون و خرید انواع وسایل خانگی می باشد. ما سعی داشتیم شما را با نکاتی برای خرید میز تلفن مدرن و شیک آشنا کنیم.

در پایان هم لیستی از 20 مدل میز تلفن برای شما قرار می دهیم تا با مشاهده ویژگی ها و قیمت های هر محصول بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا