رپورتاژ آگهی

طرز تهیه کوفته تبریزی ساده، کوفته برنجی با لپه، کوفته مرغ مجلسی

کوفته ها یکی از غذا های بسیار خوشمزه و اصیل ایرانی می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و با گوشت چرخ کرده یا مرغ تهیه می شود.

این کوفته در اصل برای تبریز می باشد ولی در طعم و مزه های مختلف در شهر های دیگر نیز تهیه می شود. شما می توانید کوفته را برای شام یا نهار به راحتی تهیه کنید.

کوفته ها طرز تهیه ساده ی دارند و با رعایت کردن نکاتی که به شما یاد خواهیم داد می توانید به بدون وا رفتن یک کوفته جذاب و خوشمزه داشته باشید.

شما می توانید به دلخواه خود مواد میانی کوفته را تغییر دهید ولی استفاده از سبزی های معطر در کوفته ها طعم و مزه آن را دو برابر می کند و فرقی ندارد به صورت تازه یا خشک استفاده می کند.

سس کوفته باید غلیظ و کم آب باشد و اندازه تهیه کوفته ها کاملا سلیقه ی می باشد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین کوفته ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کوفته تبریزی، کوفته برنجی، کوفته مرغ همراه ما باشید.

کوفته تبریزی

کوفته تبریزی

کوفته تبریزی یکی از غذا های سنتی و ایرانی می باشد که روش پخت آن مختص استان تبریز است و بسیار ساده می باشد،

مهم ترین نکته در تهیه کوفته تبریزی قرار ندادن درب قابلمه است که باعث وا رفتن کوفته می شود و باید خیلی خوب مواد را ورز دهید تا گوشت منسجم شود. اما برای مشاهده دستورتهیه کوفته تبریزی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

ادامه مطلب  خبر + news

کوفته برنجی

کوفته برنجی

کوفته برنجی یکی دیگر از غذا های محبوب ما ایرانی ها می باشد که همان طور که از نام این کوفته پیداست از برنج و گوشت چرخ کرده تهیه شده و یک کوفته خوشمزه و لذیذ می باشد.

این کوفته به دلیل داشتن برنج انسجام زیادی دارد و شما می توانید مواد کوفته را داخل غذاساز بریزید و خوب مواد را ورز دهید و در اندازه های مختلف به آن حالت دهید و بگذارید داخل سس مخصوص و برای یک شام یا نهار خوشمزه سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوفته برنجی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کوفته مرغ

کوفته مرغ

کوفته مرغ یکی دیگر از انواع کوفته ها می باشد که با مرغ تهیه می شود و مخصوص کسانی می باشد که طعم و مزه گوشت را دوست ندارند و می خواهند یک کوفته فوق العاده با مرغ تهیه کنند.

شما می توانید کوفته مرغ را با سینه و ران مرغ تهیه کنید تا زیاد خشک نشود. مواد میانی این کوفته دلخواه است و می توانید در فر یا قابلمه آن را تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوفته مرغ به سایت آلامتو مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا