پذیرایی

دکوراسیون خانه های 50 متری ایرانی [معرفی 130+ ایده ناب دیدنی]

دکوراسیون خانه مجردی کوچک

دکوراسیون آپارتمان 50 متری

دکوراسیون خانه های 50 متری

نقلی چیدن خانه پنجاه متری

پذیرایی ۴۲ متری

دکوراسیون خانه های 50 متری ایرانی

استفاده بهینه از دکوراسیون خانه

دکوراسیون پذیرایی ۵۰ متری

مدل کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

خانه های ۵۰ متری ایرانی

  • خانه 50 متری
  • پذیرایی ۵۰ متری
  • کاغذ دیواری خانه های کوچک
  • خانه ۵۰ متری
  • خونه 50 متری
  • خونه ۵۰ متری
  • طراحی خانه ۵۰ متری
  • چیدمان خانه ۱۰۰ متری ایرانی
  • چیدمان پذیرایی ۵۰ متری
  • نقلی دکوراسیون خانه های 50 متری
  • دیزاین خانه ۱۰۰ متری
  • دیزاین پذیرایی ۶۰ متری
  • مبل برای خانه ۵۰ متری
  • دکوراسیون پذیرایی 40 متری
  • دکوراسیون خانه های 40 متری
  • خانه نقلی شیک
  • خانه 50 متری در تهران

اگر احساس می کنید فضای خانه تان کوچک و تنگ است و نمی دانید چگونه آن را چیدمان کنید، باید به شما بگوییم که تنها نیستید. این روزها شرایط اقتصادی اکثر خانواده ها را مجبور به سکونت در آپارتمان های 50 متری یا کمتر کرده است.

اما خوب، دکوراسیون 50 متری برای خانه ها و حتی کوچکترها می تواند شیک، زیبا و منحصر به فرد باشد.

در اینجا به دکوراسیون خانه های ۵۰ متری، ۶۰ متری و ۴۰ متری می‌پردازیم. خونه هایی با متراژ نسبتاً کم. طراحی دکوراسیون خانه کوچک یکی از مشکلات ساکنان خانه های با متراژ پایین محسوب میشه.

آدما دوست دارن در کنار داشتن محیطی آرامش بخش از حداکثر ظرفیت مکان خود استفاده کنن و در عین حال که خانه‌ای با دکوراسیون منحصر به فرد دارن فضای کافی برای انجام کارهای روزمره رو هم داشته باشن.

توجیهی برای خانه کوچک شما وجود ندارد! فضای خانه هر چقدر هم کم باشد، روش های خوبی برای چیدمان و دکوراسیون خانه کوچک وجود دارد که به بهترین شکل ممکن و با توجه به شرایط شما قابل طراحی خواهد بود.

فضاها و خانه های کوچک برای بسیاری از کاربردها مناسب است و می توان استفاده بهینه ایی از آن ها داشت. با توجه به زندگی عصر حاضر و توسعه خانه های آپارتمانی کوچک با فضای ۵۰ متر, طراحی و دکوراسیون خانه ۵۰ متری با استفاده بهینه از فضا اهمیت ویژه ایی پیدا کرده است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: دکوراسیون منزل کوچک [۱۰۰+ مدل خاص و شیک]

طراحی دکوراسیون خانه ۵۰ متری جذاب و مدرن

با نگاهی بر طرح های دکوراسیون خانه ۵۰ متری, می توان به این واقعیت اعتراف کرد که می توان با چنین فضاها نیز، در کمال آرامش و آسایش زندگی کرد.

اولین دکوراسیون, مربوط به عکس های آپارتمان کوچک است که برای خانواده های جوان طراحی شده و ۵۰ متری است . توجه به روشنایی و نور پردازی در طراحی دکوراسیون این منازل اهمیت زیادی دارد و بدون توجه به آن دکوراسیون ساده به نظر می رسد.

این نکته یکی از گزینه های مهم در طراحی دکوراسیون خانه های کوچک می باشد که به وسیله آن می توان حس بزرگ نمایی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد.

استفاده از رنگ زرد در این طراحی, موجب تفاوت در نور پردازی شده است.همچنین طراحی کف با رنگ کرم قهوه ایی می تواند علاوه بر زیبایی, حس پر بودن منزل را ایجاد کند.

ادامه مطلب  با خرید این 20 مدل نرده پله دوبلکس مدرن خانه زیباتری داشته باشید!

خانه 50 متری 2

ترکیب بی نظیر سالن نشیمن و سالن پذیرایی. این میتونه برای یک خونه ۵۰ متری، ایده آل باشه.

خانه 50 متری 3

شلف‌های دیواری در کنار داشتن حالت تزئینی، کاربردی هم هستن. میزی رو تصور کنین که به راحتی ۴ نفر دورش جا میشن و در عین حال از یک طرف فضایی اشغال نمیکنه.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه و پسرانه [۵۰۰+ مدل خیره کننده]

خانه 50 متری 4

نور پردازی خوب و استفاده از نور طبیعی میتونه یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک باشه. البته اگر خونه ۵۰ متری تون نور زیاد نداشته باشه هم ناراحت نشین. هزار تا راهکار دیگه هم هست.

خانه 50 متری 5

ترکیب میز صبحانه خوری با اتاق پذیرایی با ترکیب رنگ سفید و مشکی. یک ایده جذاب برای دکورهای خونه های ۵۰ متری و حتی خونه های بزرگ. ما چندین مدل مشابه این رو در پیج اینستاگرام «سلام ساختمان» گذاشتیم، کلی استقبال شد.

خانه 50 متری 6

خانه 50 متری 7

استفاده عالی از نور طبیعی برای افزایش میزان نور محیط. نور زیاد باعث بزرگ بنظر رسیدن فضا میشه.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: دكوراسیون اتاق خواب ساده و شیک [۵۰ مدل فوق العاده]

خانه 50 متری 8

شلف‌های دیواری یک خلاقیت عالی برای داشتن کتابخونه‌ای زیبان. واقعاً فضایی اشغال میکنه؟ نه! پس برای دکوراسیون یک خونه ۵۰ متری عالی اند.

خانه 50 متری 9

یه تخت با داشتن کمدی برای وسایل بهترین راهکار برای دکوراسیون خونه‌های ۵۰ متریِ نقلی. زیر تخت رو داشته باش! مطمئناً دکوراتورها و کمد سازهای عضو سلام ساختمان میتونن مثل این رو دربیارن. کافیه درخواست بدی تا کابینت ساز (کمد ساز) بهت معرفی بشه.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: دکوراسیون خانه های لوکس ترکیه [+۱۰۰ مدل]

خانه 50 متری 10

مثل چندتا تصویر قبلی، نورپردازی مناسب عنصر مهمی تو طراحی دکوراسیونه.

دکوراسیون خانه‌های ۴۰ متری

خانه 50 متری 12

میز تلویزیونی که قفسه برای وسایل داره انتخاب خوبی واسه یک خانه ۴۰ متری است.

خانه‌های 40 متری 1

خانه‌های 40 متری 2

طراحی سرویس‌های بهداشتی تو خانه هایی با متراژ پایین خیلی مهمه بخصوص برای یک منزل ۴۰ متری.

خانه‌های 40 متری 3

ترکیب رنگ سیاه و سفید دیزاین دکوراسیون خونه ۴۰ متری شما رو خاص می‌کنه.

خانه‌های 40 متری 4

خانه‌های 40 متری 5

خیلی خوب میشه اگه بتونید از نور طبیعی تو اتاق خواب استفاده کنید. باز هم تاکید به نور.

خانه‌های 40 متری 6

تو بعضی مواقع و با متناسب با فضا می‌تونید از شیشه برای جدا کردن فضا استفاده کنید. البته خیلی طرح خارجکی ایه ممکنه همه نپسندند!

خانه‌های 40 متری 7

مثل تصاویر بالاتر استفاده از نور طبیعی در کنار نور پردازی خوب، موجب بوجود آمدن این فضای دلنشین شده. ببخشین هی روی نور تاکید می‌کنیم و ممکنه خونه ۴۰ متری شما اصلاً نور زیادی هم نداشته باشه. ولی ببین، مثل اینجا میتونی از نورهای مصنوعیِ نزدیک به طبیعی استفاده کنی برای دکوراسیون ات.

خانه‌های 40 متری 8

یه نمونه دیگه از قرار دادن میز غذاخوری تو اتاق پذیرایی، مناسب خونه های ۴۰ متری.

دکوراسیون خانه 50 متری

ایده های مدرن دکوراسیون منزل

دکوراسیون کلاسیک خانه

دکوراسیون خانه 50 متری

دومین دکوراسیون شامل عکس های اتاق خواب یکی از خانه های ۵۰ متری است که از رنگ سفید آبی به منظور ایجاد جذابیت در آن استفاده شده است.پوشش یک سمت  دیوار با کاغذ دیواری طرح دار می تواند باعث بزرگ تر دیده شدن فضای داخلی منزل شود.

دکوراسیون داخلی لوکس

دکوراسیون خانه 50 متری

طراحی جذاب دکوراسیون داخلی

ایده های نو دکوراسیون خانه

سومین دکوراسیون در سه  عکس زیر به تصویر کشیده شده است.  ایده طراحی سرویس بهداشتی مدرن را مشاهده کنید. هماهنگی رنگ  سفید و سبز وسایل با طراحی سرویس بهداشتی, موجب زیبایی و شیک شدن این دکوراسیون شده است.

ادامه مطلب  30 تا از جدیدترین دکور تلویزیون

دکوراسیون خانه 50 متری

دکوراسیون داخلی مدرن

شیک ترین دکوراسیون داخلی خانه

ایده های جذاب دکوراسیون داخلی

خلاقانه ترین دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه 50 متری

دو تصویر زیر نیز از دکوراسیون چهارم انتخاب شده است که , ایده طراحی سرویس های بهداشتی در دکوراسیون خانه های ۵۰ متری می باشند. این طراحی های زیبا و خلاقانه موجب می شوند از فضاهای خانه, به صورت حداکثر استفاده شود.

دکوراسیون منزل 50 متری

دکوراسیون خانه 50 متری

جذاب ترین دکوراسیون خانه

طراحی دکوراسیون منزل

عکس های زیر از طراحی دکوراسیون خانه ۵۰ متری, فوق العاده و باور نکردنی است. برای طراحی این دکوراسیون تنها ۴۲ متر مربع فضا نیاز است و با استفاده از این دکوراسیون, ۴ نفر می توانند در این خانه زندگی راحتی داشته باشند. همه بخش های دکوراسیون داخلی از جمله پذیرایی, آشپزخانه و فضای غذاخوری به یکدیگر متصل هستند.

دکوراسیون مدرن خانه

دکوراسیون خانه 50 متری

مدرن ترین دکوراسیون خانه

زمانی که گفته می‌شود متراژ خانه 50 متر است؛ احتمالا با وجود این محدودیت با خود می‌گویید چگونه در این فضای کوچک زندگی می‌کنند؟ چگونه وسایل و مبلمان را داخل آن قرار داده اند؟

دکوراسیون و چیدمان خانه 50 متری با رعایت کردن نکاتی با توجه به نیاز شما می‌تواند به بهترین و شیک ترین شکل ممکن برای چیدمان خانه پنجاه متری طراحی شود. این را به خاطر داشته باشید، کوچک بودن متراژ خانه هیچ زمان نمی‌تواند باعث محدودیت شما شود.

چیدمان خانه 50 متری

طبق روانشناسی محیط، چیدمان و دکوراسیون محیط بر روی احساسات انسان تاثیر گذار است. برای مثال شما وارد یک خانه ای شده اید که دارای فضایی با متراژ بزرگی است و به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌شود اما به خاطر نوع چیدمان و دکوراسیون خانه، شما از زمان ورود احساس خوبی دریافت نکرده اید

و این موضوع باعث شده است احساس راحتی نکنید و دلتان بخواهد هرچه زودتر از فضا خارج شوید. بالعکس این اتفاق نیز ممکن است برایتان اتفاق بیافتد. وارد یک خانه کوچک شوید

اما با ورود به آن فضا صمیمت را احساس کنید و متوجه شوید صاحب خانه چقدر با سلیقه است که با وجود فضای کوچک توانسته است به بهترین و شیک ترین حالت ممکن، چیدمان خانه 50 متری خود را طراحی کنید.

راهکارهای بسیاری برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک و نقلی وجود دارند که ما در ادامه به 7 ترفند جدید و مهم پرداخته ایم که با به کارگیری آن‌ها در چیدمان آپارتمان 50 متری، می‌توانید بهترین دکوراسیون را طراحی کنید.

1. نورپردازی را در دکوراسیون خانه های کوچک جدی بگیرید.

نورپردازی در دکوراسیون خانه 50 متری

نورپردازی در دکوراسیون خانه کوچک 50 متری

 

نور و نورپردازی کی از آیتم‌های مهم در دکوراسیون خانه های کوچک است. شما به کمک نور می‌توانید چیدمان خانه 50 متری را بزرگ تر و دلبازتر از قبل کنید. علاوه بر نور طبیعی، نورهای مصنوعی به صورت مخفی طراحی کنید برای مثال در زیر کابینت‌ها یا سقف. این نوع نور علاوه بر زیبایی فضای شما را متفاوت از دیگر خانه های کوچک جلوه می‌دهند.

 

2. از رنگ و کاغذ دیواری روشن در دکوراسیون خانه 50 متری استفاده کنید.

رنگ در دکوراسیون خانه 50 متری

رنگ سفید در دکوراسیون اتاق خواب کوچک و نقلی

 

در دکوراسیون خانه 50 متری، استفاده از رنگ روشن از مهم ترین راهکارها است. پیشنهاد ما برای دکوراسیون خانه های کوچک استفاده از رنگ سفید است اما اگر به هر دلیلی به رنگ سفید علاقه ای ندارید از دیگر رنگ‌های روشن استفاده کنید.

ادامه مطلب  سنگ اسلب پشت تلویزیون 30 مدل شیک 1402

برای مثال برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک در چیدمان خانه 50 متری ایرانی که نور طبیعی مناسبی ندارد ترفندهایی بسیاری برای دلباز نشان دادن فضا وجود دارد اما استفاده از رنگ سفید یا روشن، معجزه می‌کند.

اگر به هر دلیلی به رنگ کردن علاقه ندارید، از کاغذ دیواری روشن با طرح ساده استفاده کنید. اگر سقف خانه کوتاه است؛ در بخشی از دیوار خانه کاغذ دیواری نصب کنید که دارای طرح راه راه عمودی است.

3. در خرید مبلمان برای خانه پنجاه متری دقت کنید.

مبلمان در خانه 50 متری

مبلمان راحتی در آپارتمان 50 متری

 

یکی دیگر از ترفندها استفاده از مبلمان راحتی در چیدن خانه پنجاه متری است. زمانی که وارد فروشگاه مبلمان می‌شوید به خاطر داشته باشید منزل شما دارای 50 متر است که بخش کوچکی از آن به اتاق نشیمن اختصاص داده شده است.

پس مبلمان کلاسیک و استیل برای فضای شما مناسب نیست، باید مبلمانی کوچک و کم جا برای دکوراسیون خانه 50 متری خریداری کنید.

 

4. معجزه آینه را در دکوراسیون خانه های کوچک فراموش نکنید.

آینه در دکوراسیون خانه 50 متری

آینه در چیدمان خانه پنجاه متری

آینه به کمک بازتاب نور می‌تواند فضا را بزرگ تر و دلبازتر جلوه بدهد. اگر آپارتمان کوچک شما نور کمی دریافت می‌کند از طریق نصب آینه در ابعاد و اندازه گوناگون می‌توانید فضا را روشن تر کنید.

5. گیاهان آپارتمانی را وارد دکوراسیون خانه 50 متری کنید.

گیاهان آپارتمانی در چیدمان خانه 50 متری ایرانی

استفاده از گیاه در دکوراسیون خانه های کوچک

 

معمولا خانه هایی با متراژ کم به نوعی دلگیر هستند؛ پس نیاز است به آن انرژی، طراوت و تازگی انتقال بدهید. با استفاده از گلهای آپارتمانی سایه دوست در گوشه و کنار خانه احساس سرزندگی را وارد فضا کنید و با چشم معجزه آن‌ها را ببینید.

 

6. برای خانه های کوچک پرده نازک خریداری کنید

با بکارگیری پرده های ضخیم در آپارتمان های کوچک مانع ورود نور طبیعی به فضای داخلی می‌شوید. پس پرده‌هایی با رنگ روشن و جنس نازک خریداری کنید تا به خوبی نور طبیعی وارد فضا شود. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، نور باعث دلباز شدن فضاهای کوچک می‌شود.

7. از فضای کوچک خانه بهینه استفاده کنید.

 خانه 50 متری ایرانی

استفاده بهینه از فضا در طراحی خانه کوچک

 

به خاطر وجود فضاهای محدود در خانه های کوچک نیاز است که از حداکثر فضا به صورت بهینه استفاده شود. معمولا در این گونه خانه ها گوشه‌ها اهمیت بالایی دارند که معمولا نادیده گرفته می‌شوند. شما می‌توانید با طراحی قفسه و طبقه بندی آن‌ها بسیاری از وسایل منزلتان را در آن جای دهید.

 

3 مدل دکوراسیون خانه 50 متری

نمونه‌های بسیاری از خانه‌های 50 متری وجود دارند که هر کدام به نحوی به بهترین شکل دیزاین دکوراسیون خود را انجام داده اند. در ادامه 3 نمونه از این آپارتمان های کوچک و نقلی را قرار داده ایم.

 

1. خانه کوچک در شهر قدیمی ویلنیوس

متراژ: 49 متری

سال ساخت: 2016

چیدمان خانه 50 متری

پلان چیدمان آپارتمان کمتر از 50 متر

 

دکوراسیون و چیدمان خانه 50 متری

دکوراسیون داخلی خانه کوچک و نقلی

 

دکوراسیون خانه 50 متری

دیوار پشت تلویزیون خانه کوچک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا