حمام و سرویس بهداشتی

آینه دستشویی ارزان (معرفی 30+ مدل شیک و جذاب)

آینه سرویس بهداشتی یکی از اجزای اصلی دکوراسیون سرویس بهداشتی است. با وجود لزوم استفاده از این وسیله در سرویس بهداشتی، نمی توان نقش مهم آن را در ایجاد زیبایی و نظم در محیط انکار کرد.

همانقدر که به دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه اهمیت می دهیم، باید به دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز توجه کنیم. در این راستا آینه یکی از عناصری است که صرف نظر از تاثیرگذاری آنها می تواند دکوراسیون را زیبا کند.

آینه یکی از اجزای مهم در دکوراسیون این محیط است. یکی از کاربردهای این دستگاه نمایش بیشتر فضای داخلی است.

آینه های حمام در مدل های مختلفی تولید می شوند. برخی از مدل ها دارای قاب و برخی دیگر بدون قاب هستند. این آینه ها در انواع مختلف موجود می باشند. ابعاد این دستگاه نیز متفاوت است.

آینه اطلس مدل الوند

نکات مهم قبل از خرید آینه دستشویی

ابعاد

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید این دستگاه اندازه آن است. اندازه آینه باید متناسب با اندازه مکانی باشد که قصد نصب آینه را دارید. آینه معمولا بالای توالت نصب می شود. پس باید اندازه این قسمت از سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید مناسب ترین نوع آینه کنید.

اگر آینه هایی که خریداری کرده اید بزرگتر از عرض سرویس بهداشتی باشد، این عمل نظم دکوراسیون داخلی را به هم می زند. اگر طول توالت فرنگی پهن است یکی از راه حل های موثر استفاده از چند آینه است.

جنس

جنس آینه نیز یکی از عناصری است که باید به آن توجه کرد. زیرا عمر دستگاه تا حد زیادی به جنسیت آن بستگی دارد.

ادامه مطلب  طرح سقف کشسان سرویس بهداشتی همون چیزیه که میتونه خونه شما رو زیباتر کنه!

آینه های چوبی، فلزی، فولادی، آلومینیومی، پی وی سی و پلاستیکی بخشی از بازار هستند. به دلیل مرطوب بودن محیط، بهتر است آینه حمام ضدآب باشد.

آینه

طراحی و مدل

یکی از مهم ترین اجزا در هنگام خرید آینه مدل آن است. مدل های عمودی این دستگاه باعث می شود که فاصله سقف سرویس بهداشتی تا کف بیشتر به نظر برسد. زمانی که محیط های کوچک بزرگتر به نظر می رسند، این بسیار موثر است. اگر حمام شما گرد است، استفاده از آینه گرد می تواند زیبایی را چند برابر کند.

رنگ

نه می توان در مورد دکوراسیون صحبت کرد و نه می توان در مورد رنگ صحبت کرد. بر این اساس انتخاب رنگ آینه با توجه به رنگ سرویس بهداشتی، کاشی یا کف سرامیک کف سرویس صورت می گیرد. البته آینه های قاب سفید معمولا محبوبیت بیشتری دارند.

قفسه

استفاده از عناصر تزئینی مانند گلدان های کوچک می تواند حمام را زیبا کند. استفاده از قفسه های تزئینی در آینه بسیار جذاب است.

باکس

داشتن باکسیا کابینت می تواند به سازماندهی وسایل کمک کند. اگر سرویس بهداشتی شما کمد ندارد می توانید از آینه های جعبه دار برای پرکردن این شکاف استفاده کنید. مجموعه ای از آینه و جعبه حمام می تواند به زیبایی محیط منجر شود.

آینه سرویس بهداشتی خونه خاص

نورپردازی

استفاده از نورپردازی در آینه حمام باعث دید بهتر و زیبایی بیشتر می شود.

قابل شستشو

داخل سرویس مملو از باکتری است. بنابراین تمیزی آن و همچنین تجهیزات موجود در آن بسیار مهم است. سپس از آینه هایی استفاده کنید که به راحتی شسته می شوند.

ادامه مطلب  خرید توالت فرنگی ارزان [معرفی 30+ مدل با قیمت]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا